דירוג חודש נובמבר של "יפעת - בקרת פרסום" מקבוצת "יפעת", קובע כי תת-הענף המוביל בפרסום בחודש זה הינו "תקשורת סלולרית". במקום השני, ממוקם תת-ענף "רכב פרטי" ובמקום השלישי תת ענף "בנק".
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, אמר: "תת-הענף 'בנק' מתקדם החודש חמישה מקומות ומתברג במקום השלישי אחרי תת-ענף 'תקשורת סלולרית' ו'רכב פרטי'. בנק הפועלים הוא המפרסם המוביל בתת-הענף עם גרסת קמפיין בולטת - 'פועלים בזמן - הוראת קבע לחיסכון' בכיכובו של יאיר לפיד, באמצעות אדלר חומסקי וורשבסקי.
בנק לאומי הוא המפרסם השני בגודלו בקטגוריה, עם גרסת הקמפיין הבולטת 'תפתח קופת גמל תרוויח פי 10', באמצעות אריאלי PUBLICIS ואילו בנק מרכנתיל דיסקונט הוא המפרסם השלישי בגודלו בקטגוריה, עם קמפיין המהפכה המשפחתית באמצעות פוגל לוין".
את המקום הראשון בטבלת המפרסמים כובשת החודש 'עלית', לאחר שבחודש אוקטובר לא נכחה כלל בטבלת 20 המפרסמים המובילים. נתי יעקובי מסר: "עלית מעסיקה החודש שלושה משרדי פרסום כאשר החלוקה ביניהם היא כדלקמן: שלמור אבנון עמיחי מפרסם את 'קפה טורקי - מסע ג'יפים בטורקיה', 'שוקולד עוגה - פיצול אישיות', 'דרגון בול' ועוד; ראובני פרידן מפרסמים את 'פסק זמן 4PLAY', 'עלית חגיגה' ו'מסטיק MUST'; ואדלר חומסקי וורשבסקי את 'ENERGY מארז שבועי'.
במקום השני בדירוג המפרסמים ממוקמת חברת פרוקטר & גמבל ובמקום השלישי ממוקמת סלקום. בראש דירוג המותגים המובילים עומדת סלקום, במקום השני ממוקם בנק הפועלים ובמקום השלישי מפעל הפיס.
"באומן בר ריבנאי הוא משרד הפרסום המוביל החודש", מציין יעקובי, "עם פרסום בולט לסלקום, פרוקטר & גמבל, יוניליוור ישראל, סופר פארם, ידיעות אחרונות ועוד".