|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

היועצת של בל"ד הותקפה במוט של דגל

פעיל ימין רדיקלי היכה חבט בראשה של אמילי מואטי וגרם לה לחבלה חמורה נעצר אדם שהתיז מים על חברת הכנסת חנין זועבי
03/03/2015  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2015   |   תגובות
פעילי ישראל ביתנו שהתפרצו בכינוס

בכינוס בחירות ברמת גן, נעצר (יום ג', 3.3.15) תושב העיר, בן 28, בחשד שהתיז מיץ לעברה של חברת הכנסת חנין זועבי (הרשימה המשותפת). מחוץ לאולם הכינוס היכה פעיל ימין רדיקלי המזוהה עם "עוצמה יהודית" את יועצת התקשורת של בל"ד, אמילי מואטי. היא הובהלה לבית החולים איכילוב על-ידי חבר הכנסת ד"ר באסל גאטס ונמצאת בהכרה, אך נמסר כי היא סובלת מחבלה חמורה.

לדבריה, חשבה תחילה שמדובר בטעות אך שוטרים שנכחו במקום אמרו לה שהתוקף נמנה על אנשיו של ברוך מרזל. הוא היכה את מואטי באמצעות מוט של דגל ישראל.

במהלך הכינוס בנושא "נשים בפוליטיקה" פרצה מהומה באולם בין פעילים של מפלגות ימין, בראשם ישראל ביתנו שנשאו שלטי "מוות למחבלים" ודגלים, לבין תומכיה של זועבי. מנגד הניפה צעירה ערבייה את דגל הרשות הפלשתינית.

זועבי אמרה כי מדובר בחציית קו אדום. היא האשימה את האקדמיה בכך שאינה מאפשרת חופש דיבור לאורחיה ולחברת כנסת. זועבי גם טענה כי חברת הכנסת שולי מועלם-רפאלי היכתה סטודנטית ערבייה.

יושב-ראש הכנסת, יולי אדלשטיין, אמר כי מדובר באירוע חמור מאוד. "עם כל סלידתי מדעותיה של חברת הכנסת זועבי ומקריאתה לאלימות, אני יו"ר כנסת של כולם ולכן הצמדתי לה אבטחה. אני מזועזע כל פעם מחדש. כל פעם מידרדרים לעוד פינה של אלימות".

יושב-ראש הרשימה המשותפת, איימן עודה, אמר בתגובה כי מערכת הבחירות ממשיכה בגל הגזענות, ההדרה והאלימות שאפיינו את כהונתה של הממשלה האחרונה.

ברשימה המשותפת טוענים כי המשטרה עודכנה מראש בכך שיש איומים לפעול באלימות כנגד חברת הכנסת זועבי ולמרות זאת לא נכחו שוטרים באולם הכנס והגיעו לשם באיחור ובכוחות קטנים שלא הצליחו למנוע את האלימות או להשתלט על הקהל. בתגובת הרשימה נאמר כי התקיפה היא המחשה לדרך שהימין מציע והיא המשך ישיר של ההסתה והניסיון להדיר את נבחרי הציבור הערבים מהכנסת. "הרשימה המשותפת מביעה שאט נפש לנוכח האלימות הגזענית, אך נוחשה להמשיך ולהגיע לכל מקום בארץ על-מנת להביע את דעותיה ולדבר כנגד הגזענות וההדרה".


תאריך:  03/03/2015   |   עודכן:  03/03/2015
עידן יוסף
+יחימוביץ': בואו נקיא את האלימות הבזויה
17:09 03/03/15  |  איציק וולף
ח"כ שלי יחימוביץ' (העבודה) מתחה ביקורת חריפה על תוקפיה של יועצת התקשורת אמילי מואטי תוך שימוש במוט של דגל וכינתה את הפעולה הזאת "שוד של סמלי המדינה והפיכתם לנבוט".

"הדגל הוא לא סתם פיסת בד שמחוברת למוט. הוא טעון בערכים שלנו כעם וכאומה. הוא מסמל את ערכי מגילת העצמאות. למשל: שוויון זכויות מלא בלא הבדל גזע, דת ומין. כשהוא מתנופף באור התכלת העזה, הוא מנעיד בתוכנו משהו. לכן כשהוא נבזז בידי פורעים ומפורק לנבוט ולחתיכת בד כדי לשמש כלי משחית, זו לא "רק" אלימות. זה שוד של סמלי המדינה ורמיסת הערכים המשותפים שלנו", כתבה בדף הפייסבוק שלה.

עוד הוסיפה כי מדובר במפגן משומן ומתוכנן של שנאה, אלימות, הסתה וגזענות. "אמילי היא אשת מקצוע מוכשרת, שעבדה לא מזמן גם בקמפיין לבחירתו של רובי ריבלין לנשיאות. הפורעים הגזענים תקפו אותה במוט של דגל, והסימבוליות של זה זועקת לשמים. בואו נחזיר את השפיות, בואו נקיא מתוכנו את האלימות הבזויה הזאת", כתבה.
+היועמ"ש יבחן דברי מרזל על תקיפת זועבי
17:00 03/03/15  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
היועץ המשפטי לממשלה הורה לבחון באופן מיידי את דבריו של ברוך מרזל, אשר הביע שביעות רצון מן התקרית האלימה שבה הותקפו חברת הכנסת מבל"ד ויועצת התקשורת של המפלגה
(ברוך מרזל. "למחוק את החיוך" [צילום: איתמר לוין])
+יחד: את זועבי צריך להרחיק מהכנסת באמצעים חוקיים
16:27 03/03/15  |  
רשימת יחד פרסמה הודעת גינוי לתקיפתה של חברת הכנסת זועבי ושל היועצת מואטי. בהודעת הגינוי נאמר: "יחד מתנגדת לכל מקרה של שימוש באלימות. כך גם היא מנחה את כל חבריה ותומכיה. עם זאת, קשה להתעלם מהפרובוקציות של זועבי ומההתנהלות המתסיסה שלה. קשה להבין מה חיפשה בכינוס ברמת גן כאשר התומכים הפוטנציאלים שלה נמצאים בעזה. מכל מקום, הפעולות להרחקתה מהכנסת של חנין זועבי, התומכת בטרור בגלוי, ייעשו אך ורק באמצעים חוקיים". ברוך מרזל כתב בפייסבוק: "כפי שאמרתי שאעשה הכל כדי לא לתת לה לדבר - אכן קרה".
+הירוקים: הליכוד מקדם עבריין סביבה
16:03 03/03/15  |  
"הליכוד הוא מפלגה אנטי-סביבתית המקדמת נאשמים בפשעים חמורים נגד הסביבה" כך מאשים ראש רשימת הירוקים, עמיר מלצר, זאת לאחר שהפרקליטות החליטה להגיש כתב אישום נגד מועמד הליכוד לכנסת, ג'קי לוי, על עבירות של זיהום הסביבה. מלצר אמר כי העובדה שרק היום מוגשים כתבי אישום על פשעים סביבתיים שנעשו לפני כשנה, היא אות קין למשרד להגנת הסביבה.
+מרצ: יחד - מפלגה כהניסטית ומסוכנת
15:56 03/03/15  |  
מרצ מגנה את האלימות כלפי אנשי הרשימה המשותפת. בתגובת המפלגה נאמר: "כשגזענים קטנים עושים צל גדול, זה עלול להיות סימן מטריד מאוד לכך שהשמש שוקעת, וכשפעילים של מפלגה כהניסטית ומסוכנת כמו 'יחד' בראשות אלי ישי וברוך מרזל הולמים במוטות ברזל בפעילי מפלגה יריבה ובחברת כנסת בכנס נשים במוסד אקדמי, זו נורה אדומה. דמם של אזרחי ישראל הערבים ופעילי השמאל הותר כבר מזמן, ומפלגות הימין הקיצוני של מרזל וליברמן מותחות את הקו ומקרבות אותנו אל עבר הרגע שבו זה עלול להיות מאוחר מדי".
+עתירת עלה ירוק: לפרסם סקרים באחוזים ולא במנדטים
15:47 03/03/15  |  
רשימת עלה ירוק עתרה (26.2.15) לוועדת הבחירות המרכזית, בדרישה כי יקוים החוק המחייב את ערוצי התקשורת והסוקרים לפרסם את תוצאות הסקרים הגולמיות כפי שהתקבלו במסגרת השאלון, ללא עיבוד למנדטים, בטענה כי הדבר מנוגד לחוק, מטעה ומקנה לסוקרים ולערוצי התקשורת כוח בלתי מוגבל במדינה דמוקרטית להטות את דעת הציבור. בסקרים נושקת רשימת עלה ירוק לאחוז החסימה אך אינה עוברת אותו.
+לפיד: צריך להפיל את המשטר האירני
15:44 03/03/15  |  
יו"ר יש עתיד יאיר לפיד אמר כי מטרת ישראל צריכה להיות הפלת המשטר האירני. בנאום בקריה האקדמית אונו, אמר לפיד: "הדבר היחיד שיסיר את תכנית הגרעין האירנית הוא הפלת משטר האייתולות. זה לא תזה שלי, מאיר דגן הוביל את התזה הזאת בכל חוגי המודיעין הישראליים. מה יכול להפיל את משטר האייתולות? הסנקציות. הנאום של נתניהו היום במקום להוסיף סנקציות מונע סנקציות".
+כחלון: נדרוש בממשלה הבאה קביעת יעדים
15:39 03/03/15  |  
יושב-ראש כולנו, משה כחלון, אמר כי הממשלה לא קבעה מדדים או יעדים לביצוע כי איש לא התכוון לממש אותם. בכינוס כלכלי בתל אביב, אמר: "במצע שלנו אנחנו מתחייבים למדידה ומעקב אחר התפוקות של השרים. אי אפשר להצליח מבלי למדוד וזה מה שצריך לדרוש מפוליטיקאים".
+סקר: יש עתיד מתחזקת, הליכוד ממשיך לרדת
14:07 03/03/15  |  
סקר ערוץ הכנסת (פאנלס פוליטיקס): המחנה הציוני 24 הליכוד 21 יש עתיד, הרשימה המשותפת 13 הבית היהודי 12 כולנו 8 ש"ס, יהדות התורה 7 מרצ 6 ישראל ביתנו 5 יחד 4.


+בחירות עלינו: והפעם מרצ
12:35 03/03/15  |  שמעון זיו   |   לרשימה המלאה
כיום מצהירה מרצ כי היא תנועת שמאל סוציאליסטית. היא לא התאימה את עצמה לזמנים המתחדשים ולכן הפכה אט אט למפלגה לא רלוונטית. אומנם דובריה הם דוברים רהוטים אולם הם מתעסקים בעיקר בסכסוך הישראלי-פלשתיני ופחות בנושאי היסוד עליהם קמה
(זהבה גלאון, יו"ר מרצ. לא רלוונטית? [צילום: יח"צ])
+כתבי אישום מיידיים נגד הפוגעים בטוהר הבחירות
12:09 03/03/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
משטרת ישראל ופרקליטות המדינה הודיעו לשופט ג'ובראן כי ינקטו בכל הפעולות הנדרשות כדי לשמור על טוהר הבחירות  ▪  צוותי חקירה מיוחדים יוקמו בכל מרחב  ▪  וינשטיין: הסדרי טיעון יאושרו רק בדרג בכיר
(מכינים את הקלפיות [צילום: פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
היועצת של בל"ד הותקפה במוט של דגל
תגובות  [ 5 ] מוצגות   [ 5 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
החלמה מהירה
3/03/15 14:16
2
מאד סמלי
3/03/15 14:20
 
דן ה
3/03/15 17:15
 
מגיב 2 צודק
3/03/15 17:38
3
פוקסי
3/03/15 16:10
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2015
מרצ הינה דוגמה לאחוד ופיצול של מפלגות מעין תרכובות שונות ומשונות בין חלקי מפלגות לחלקי תנועות כמו מפ"מ, השחר שינוי ועוד.מקימת מרצ הייתה שולמית אלוני ז"ל שפרשה ממפלגת האם מפאי של אז והקימה מפלגה שתלחם על שוויון זכויות ובעקר זכויות הפרט. היא הובילה מגמה זו גם בתוכנית רדיו וגם מעל דפי העיתונות והיא אכן הייתה אייקון לאומי ותרבותי.
03/03/2015  |  שמעון זיו  |   מאמרים
מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו מתחייב כי כל חשד לפגיעה בטוהר הבחירות: חשד לזיופים, הפרות בניהול הבחירות בקלפי, איומים וכו' ייחקר במהירות, ואם יימצא כי יש מקום להגיש כתבי אישום, הם יוגשו מיידית.
03/03/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
מסע ההידרדרות של ציפי לבני נמשך ולאחרונה היא הצליחה לגעת באשפתות שם היא משתלבת לא רע, כך על-פי הצילומים שפורסמו. היצור הפוליטי המאוס שהשכיל להחליף מפלגות כמו גרביים עד אשר נחת אל המחנה האנטי ציוני ממשיך להתל בכל ערך, לבעוט במוסר ולהקיא כל שארית של מורשת אבות.
03/03/2015  |  בעז שפירא  |   מאמרים
יגלשו נא הקוראים לקישור המצורף ומה אנו רואים? - אנו רואים ייאוש וחרדה של השמאל המונהג בידי כמה אלופים בדימוס, נחמדים ושמנמנים, אשר יותר משאריות האלוף רואים עליהם את שאריות הלוף, והם מתקראים "מפקדים למען ביטחון ישראל", ומבקשים להמיט עלינו את אסון התוכנית הסעודית, ומגייסים את ההון לטובתם, מה שנקרא הון ביטחון.
03/03/2015  |  אפרים הלפרין  |   מאמרים
למרות ההבנה המחודשת בין הליכוד לבית היהודי שלא לתקוף זו את זו בזמן שנותר עד הבחירות, שובר הליכוד את הפסקת האש. שר הביטחון משה יעלון תוקף את חבר הקבינט הביטחוני נפתלי בנט. בראיון למשדר "נכון להבוקר, בגלי צה"ל אמר יעלון: "מי שמנסה לעשות פוליטיקה ממלחמה, מבחינתי הוא מוקצה".
03/03/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2015  /  מי ומי  
"ההתחזות לצעירי ליכוד אינה הטעיה"  /  עידן יוסף
מרצ חברתית פי שניים מאשר ש"ס  /  עידן יוסף
כחלון: צריך לחזור לדרכו של בגין  /  איציק וולף
חלופה ערכית לעמדות אובמה  /  דרור אידר
הנאום כעימות - מהלך לטובת נתניהו  /  יורם דורי
ההצגה הטובה בעיר  /  ד"ר צ'לו רוזנברג
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il