קשת, טלעד, ערוץ 10 ו-Yes תרמו זמן אוויר לקמפיין חדש של מקאן קהילות מקבוצת מקאן אריקסון - עבור קמפיין תדמיתי למען כבדי שמיעה.
הקמפיין, ראשון מסוגו בישראל, שבמסגרתו כבדי שמיעה וחרשים הכינו קמפיין על עצמם, בסדנת פרסום ייחודית של "מקאן קהילות" שבמסגרתה תלמידים חרשים רוכשים כלים ומיומנות ליצירת קמפיין תקשורתי.
בוגרי סדנת מקאן קהילות הם כבדי שמיעה וחרשים בוגרי "מרכז שמע".
על הקמפיין חתומים כל ארגוני החרשים בישראל, והטלפון שמופיע בסופו הוא של מוקד "הטה אוזן לדממה", הפועל כל השנה ומגייס כספים לכל הארגונים יחד.
יוסי בן-טוב, מנכ"ל מקאן קהילות אמר, כי "איכות הקמפיין תעביר מסר חד משמעי של מצוינות, ותראה שאוכלוסיית החרשים טובה כמו כל מחלקת קריאטיב של כל משרד פרסום. הקמפיין יוצא מתוך נקודת הנחה שאוכלוסיית החרשים וכבדי השמיעה, יעשו את הקמפיין הטוב ביותר בעבור עצמם. שכן, מי מבין לנפשם יותר מאשר הם עצמם. בשורה התחתונה מיועד הקמפיין ליצור שוויון הזדמנויות והבנה של צרכי כבדי השמיעה והחרשים".