לקראת ל"ג בעומר והדלקת מדורות החג, נרתמה חברת אמישראגז לפעילות ארגון 'בטרם' לקידום עולם בטוח לילדים. במסגרת זו הופק קמפיין הסברה, בהיקף של כ-100,000 ש"ח, תרומת חברת אמישראגז הפועלת למען בטיחות הילדים.
הקמפיין הופק בהתנדבות באמצעות משרד ראובני פרידן IPG, וכולל: תשדירים בתחנות הרדיו האזורי, עלוני הסברה ופוסטרים להעלאת המודעות לסיכון במדורות ל"ג בעומר ומניעת כוויות. הקמפיין מלווה בסיסמא: "גם בל"ג בעומר חשוב להיזהר מאש... כמו מאש".
קמפיין ההסברה מכוון להעלאת המודעות ולהפצת המלצות יישומיות להפחתת סיכוני הכוויות ממדורות החג. הקמפיין כולל מספר כללי אש, כמו בחירת מיקום המדורה הרחק מחוטי חשמל וצמחיה, סימון המדורה במעגל אבנים שאותו לא עוברים ומינוי מבוגרים שמשגיחים על הילדים.
מנתוני ארגון 'בטרם' עולה, כי מדי שנה, לקראת ל"ג בעומר, נרשמת עלייה במספר הילדים הנפגעים מכוויות, פי 3 בהשוואה לשאר ימות השנה.