משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, ממשיך לחזק את מעמדו בזירה הבינלאומית, כמשרד בעל קראטיביות יוצאת דופן, עם מכירת עוד אחד מסרטיו, לשימוש בחו"ל.
הסרט "לא תדעו מה זה חורים", שהופק עבור משחת השיניים Crestמבית פרוקטר אנד גמבל, על-ידי באומן בר ריבנאי, נמכר לסאצ'י אנד סאצ'י בחו"ל ומיועד לשידור באיסלנד.
הסרט הוביל בהצלחה את הקמפיין להשקה המחודשת של משחת השיניים קרסט וזכה לשבחים רבים על-ידי אנשי מקצוע בארץ ובעולם. זהו הסרט השלישי, מבית המדרש של באומן בר ריבנאי, שנמכר לחו"ל אחרי סרטי ה"ברקוד" ו"כתמי המשפחה" של אריאל.
משה גאון, מנכ"ל משרד הפרסום באומן בר ריבנאי אמר, כי 3 המכירות האחרונות, הוכיחו לו, כי באומן בר ריבנאי, עומד בסטנדרטים הנדרשים ממי שמתפקד כמשרד הפרסום של אחד מהתאגידים עם נתח הפרסום הגדול בעולם. "עבורנו, אנשי הקריאייטיב, התכנון ההפקה וכל אלו העוסקים במלאכה, המכירה של הסרטים, הנה חותם ותעודת הערכה ליכולותינו וממלאת אותנו בגאווה".
נועה שומוביץ', מנהלת תחום ההיגיינה, בפרוקטר אנד גמבל ישראל, מציינת: "הצלחת הסרט בארץ ומכירתו לחו"ל, מקבלת משנה תוקף והבלטה, בהיותו סרט עם רעיון מקורי, שהופק בישראל, בניגוד למגמת הרווחת בקטגוריה, לייבא סרטים מחו"ל ורק לערוך להם אדפטציה".