השכר מחושב על בסיס 186 שעות [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
בעוד שבוע יעלה שכר המינימום ב-271 שקל |
מ-1 באפריל יעמוד שכר המינימום החודשי על 5,571.75 שקל, לעומת שכר של 5,300 שקל שנהוג כיום |
שכר המינימום בישראל צפוי לעלות בעוד כשבוע ולעמוד על 5,571.75 שקלים. זאת, לעומת שכר מינימום חודשי בגובה של 5,300 שקלים כפי שקובע כיום החוק. העלאת שכר המינימום תתבצע ב-1 באפריל 2023, לאחר שהערב (יום ד', 22.3.23) חתם שר העבודה, יואב בן צור, על הצו להעלאת שכר המינימום.
הצו קובע ביחס לעובדים שעתיים, לפי צו ההרחבה בדבר קיצור שבוע עבודה ל 42 שעות, שכר המינימום לשעה לא יפחת מ-30.61 שקל לשעה.
חוק שכר מינימום מחשב את השכר לשעה על בסיס 186 שעות, ולכן תשלום שכר לשעה שהוא פחות מ-29.95 שקל ייחשב כעבירה פלילית והפרה מינהלית שתיאכף על-ידי משרד העבודה.
ממשרד העבודה נמסר כי חתימת השר נעשתה בהמלצתה של הממונה הראשית על יחסי עבודה במשק במשרד העבודה עו״ד רבקה ורבנר.
הצו קובע ביחס לעובדים שעתיים, לפי צו ההרחבה בדבר קיצור שבוע עבודה ל 42 שעות, שכר המינימום לשעה לא יפחת מ-30.61 שקל לשעה.
חוק שכר מינימום מחשב את השכר לשעה על בסיס 186 שעות, ולכן תשלום שכר לשעה שהוא פחות מ-29.95 שקל ייחשב כעבירה פלילית והפרה מינהלית שתיאכף על-ידי משרד העבודה.
ממשרד העבודה נמסר כי חתימת השר נעשתה בהמלצתה של הממונה הראשית על יחסי עבודה במשק במשרד העבודה עו״ד רבקה ורבנר.
|
|
| מועדון VIP | להצטרפות הקלק כאן |
| פורומים News1 / תגובות |
| כללי | חדשות | רשימות | נושאים | אישים | פירמות | מוסדות |
| אקטואליה | מדיני/פוליטי | בריאות | כלכלה | משפט | סדום ועמורה | עיתונות |
| בעוד שבוע יעלה שכר המינימום ב-271 שקל |
| תגובות [ 0 ] |
|
לכל התגובות
תפוס כינוי יחודי
|
||
| חדשות נוספות ברשת |
|
|
|
||
|
|
|||
|
|
|
||
|
|
|||
|
|
|
||
|
|
|||
|
|
|
||
|
|
|||
|
|
|
||
| ברחבי הרשת / פרסומת |

