|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
רוטמן. שנדע כמדינה למי אנחנו נותנים את הכלי המאוד חזק ומשמעותי הזה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
חוק איסור הלבנת הון וההגנה על הפרטיות

רוטמן: "למה יש רשות שמקבלת מידע שאחרות לא יכולות לקבל?"

הרשות לאיסור הלבנת הון מסננת ומשתפת מידע באופן בררני לשמירה על הפרטיות יו"ר ועדת החוקה הדגיש את המתח בין אכיפת חוק יעילה לבין הזכות לפרטיות ביחס להעברת נתונים בנקאיים העלייה במספר המקרים המדווחים עשויה להצביע הן על סיכון מוגבר והן על שיפור בציות
15/05/2023  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 25   |   תגובות

ועדת החוקה התכנסה (יום ב', 15.5.23) לדיון בדיווח על-פי חוק סעיף 31ב לחוק איסור הלבנת הון לשנת 2022. חוק איסור הלבנת הון קובע כי ראש הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור תדווח בכתב מדי שנה לוועדת החוקה בנושאים שונים המפורטים בחוק, הנוגעים לפעולת הרשות. לדוח צורף נספח חסוי הכולל מידע שהוועדה נדרשת לדון בו בדלתיים סגורות.
הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור / דוח שנתי, 2021

[צילום: דוברות הכנסת]

יו"ר הוועדה ח"כ שמחה רוטמן אמר בפתיחת הישיבה: "הנושא חשוב וקשור לדיונים שערכנו בשבועות האחרונים בנושא העברת נתוני הבנקאות לרשות המיסים - על המתח שבין הרצון באכיפת חוק יעילה לבין הזכות לפרטיות, האסדרה והנטל שהיא מטילה על הבנקים, שבסופו של דבר מתגלגלת לאזרחים. עיקר הקשר לוועדת החוקה הוא הזכות לפרטיות שהיא זכות מאוד חשובה. גם מימון הטרור כמובן אקטואלי, אבל זה נכון כמעט לכל הדו״חות שהוגשו ב-20 השנים האחרונות.


"לאור העובדה שרשויות אחרות מבקשות הרבה פעמים להידמות לרשות איסור הלבנת הון מבחינת היכולת שלה לקבל מידע, חשוב מאוד לייצר את ההבחנה או ההצדקה ולהסביר למה יש לנו רשות אחת במדינה שמקבלת מידע שרשויות אחרות לא מסוגלות לקבל או לא יכולות לקבל, או רק עם צו. ההבחנה הזו חשובה גם כדי שאנחנו כמדינה נדע למי אנחנו נותנים את הכלי המאוד חזק ומשמעותי הזה ולמי לא ואיך אנחנו דואגים שיעשה בו שימוש רק למטרות שלשמן הוא ניתן".

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

עו"ד עילית אוסטרוביץ-לוי, ראש הרשות לאיסור הלבנת הון: "דוח כוח המשימה הבינ"ל ה-FATF על מדינת ישראל קובע שמשטר איסור הלבנת הון במדינת ישראל הוא אחד משלושת המשטרים האפקטיביים ביותר בעולם במאבק בהלבנת הון. הרשות לאיסור הלבנת הון היא אחת מארבע הרשויות האפקטיביות והוא שופע הרבה מחמאות למדינת ישראל שעושה מה שצריך להילחם בהלבנת הון ומימון טרור. בעניין אסדרה פיננסית הדוח פחות מחמיא לנו.

"הסקטור הפיננסי תפקידו להיות בחזית, החוליה הראשונה בשרשרת כגורם מניעתי השואל שאלות ובודק ואמור לחסום במידה רבה פעולה של מי שמעוניין לזהם את המערכת הפיננסית. בנוסף, הוא מדווח לרשות לאיסור הלבנת הון. אנחנו מקבלים את המידע יקר הערך ומעבירים אותו לרשות המיסים, גופי הביטחון במקרה הצורך, אך עושים זאת במשורה כי הפרטיות היא נר לרגלנו והלכה למעשה אנחנו מאוד מסננים את המידע שעובר מאיתנו. כל בקשת מידע עוברת מסננת משפטית הבוחנת חשד להלבנת הון ועוד אי-אלו זוגות עיניים הבוחנות ואני כראש הרשות במקבילה לשופט מחוזי, מאשרת בחתימת ידי שהמידע יוצא בהתאם לתכליות החוק ואם אינה עולה על הנדרש. זה עולה משאבים ומאמצים אך זו הסיבה שהמידע אצלנו ולא אצל כל הגופים כדי להגן על הפרטיות.

"העול על הסקטור הפיננסי עצום ואנחנו עושים הרבה כדי לטייב את השת"פ. מדובר בלמעלה מ-3,000 גורמים מדווחים. העובדה שהמשטר בישראל כה חזק ואפקטיבי ויש לנו ציוני הצטיינות מקלה על עסקים להתנהל בעולם כי הכסף של ישראל שווה יותר. הון שחור הם כספים שלא שולם עליהם מס. רוב העבירות לפי חוק איסור הלבנת הון הן לא עבירות מס. הרשות מזמן לא צנרת להוציא ולקבל מידע גם במובן של הובלת המשטר האסדרתי בישראל".

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

לשאלת היו"ר רוטמן איך מתייחסים לכספים המועברים מהרש"פ בזיקה לתגמול לטרור, איך הם מדווחים ומטופלים, השיבה עו"ד מאיה לדרמן יועמ"ש הרשות לאיסור הלבנת הון: "חוק איסור הלבנת הון הישראלי לא חל על הרש"פ. יש לה חוקים משלה, והיא לא עברה ביקורת בינ"ל. מבחינה חוקית, אנחנו לא יכולים להחליף איתם מידע אלא רק עם מדינות. יש כן מידע הקשור לעזה ולרש"פ - חובת דיווח על מעבר מזומן או שווה ערך מזומן כמו המחאה בנקאית, וכשעוברים במעברי גבול יבשתיים כמו מעבר ארז - יש חובת דיווח בסף נמוך יותר של 12,000 שקל (בנתב"ג - 50,000 שקל). העברת כספים כן מדווחת – כי ישראל נותנת שירותים לרש"פ דרך שני בנקים שביקשו לסיים זאת כבר לפני מספר שנים וישראל חיפשה פתרון ונתנה להם כרגע כתב חסינות שהם לא יועמדו לדין בישראל ומשרד האוצר נתן להם כתב שיפוי. לצד זה יש החלטת ממשלה שתוקם חברה ממשלתית שתיתן את השירותים הללו. הבנקים הקורספונדנטים מדווחים על העברות שנעשות מול הרש"פ, שמדווחות מסף של 5,000 שקל.
מול עזה המצב אחר כי אין פעולת בנקים כלל. בעבר ראינו שניצלו את החשבונות הקורספונדנטים כדי להעביר כספים לחשבונות צל. כשהבנקים זיהו את זה הם ביקשו לצאת מההסדר.

גלי בר עוז ראש המטה לאיסור הלבנת הון ברשות המיסים: "ב-2022 היו כ-260 מקרים של תיקי הפרות דיווח לפי חוק איסור הלבנות הון במעברי הגבול הימיים והיבשתיים".

להערת היו"ר רוטמן כי בדיווחים על פעילות בלתי רגילה העבריין לא ייכנס, אמרה ראש הרשות עו"ד אוסטרוביץ לוי כי "סביר להניח שעל כל אחד מהיושבים בחדר יש דיווח על פעילות בלתי רגילה, כי על כל מי שעשה פעילות מעבר לקבלת משכורת, מחויבים לדווח. לפעילות הרגילה יש הרבה משמעויות- אנחנו רשות מתקדמת מאוד טכנולוגית והבסיס וה'דלק' לפעילויות והניתוחים הוא דווקא הפעילות הרגילה. אנחנו גוף מודיעיני והמידע שלנו הוא לא ראיות ולכן יש לנו יד יותר חופשית. יש לנו יכולת משמעותית מאוד לקבל מידע על הכסף בחו"ל".

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

יובל רבין, ראש אגף חקירות והערכה ברשות לאיסור הלבנת הון: "אנחנו היחידה שמייצרת את המודיעין הפיננסי. הביקוש למידע הולך וגדל. אנחנו עוסקים בגורמים המעורבים בהלבנה ונתיב ההלבנה - חילוט להשבת הכספים למדינה או לקורבנות וכן הפיכת המידע לראיות. תוצאות החקירות בסופו של דבר הן כתבי אישום. כותרות העיתונים מצביעות על הצלחה לא מבוטלת במאבק מול ארגוני הפשיעה והעבריינות".

ליאת מוכתר ממדור אכיפה כלכלית בחטיבת החקירות המשטרה: "בהמשך לחקיקת החוק שהפך את המודעות לאכיפה כלכלית בכלל, החלטת הממשלה ב-2006 לאכיפה משולבת כחלק מהמאבק בפשיעה החמורה, הביאה למיסוד ועדת ההיגוי והוועדה המתמדת, כאשר רשויות אכיפה שונות יודעות לעבוד יחד כדי לייעל את הפעילות כנגד אותן עבירות שהן בליבת העשייה של המשטרה. לכן, מאז ועד היום רואים שכל השדרה מרמת התחנה דרך יחידות מרכזיות וארציות, לא פועלות רק על עבירות המקור במנותק אלא עבודה על כל שרשת הערך. ברגע שרוצים לבסס את עבירות הלבנת הון הרשות היא חלק בלתי נפרד. יש לנו חברות משותפת בוועדה המתמדת, בפורומים נוספים, יכולת לעבוד על כתבות, מה חסר במסגרת משובים איכותניים שאנחנו עושים בעקבות פרשיות ויש גם פגישות עתיות בין הרשות למשטרה. אנחנו ממוקדים גם בעבירות הסחיטה באיומים כדי לראות את כל שרשרת הערך למיצוי הדין".

עו"ד אלעזר שטרן, סגן יועמ"ש הוועדה: "איך אתם קוראים את ההיקף של הדיווחים - האם חקיקת החוק מ-2016 ורישוי הגופים יצרה סדר והעובדה היא שיש היקף דיווחים גדול, או שזה אישוש לסקטור בסיכון גבוה?"

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

עו"ד לדרמן, יועמ"ש הרשות: "רואים שנש"פים עדיין מעורבים בפעילות של ארגוני פשיעה. העלייה בהיקף הדיווחים יכולה להיות בגלל שבנקים פחות מקבלים מזומן, אז יש הסטה לנש"פים ולכן רואים שם יותר פעילות. בנוסף, רמת הציות השתפרה, המאסדר שלהם החל לעבוד ואז מדווחים יותר. לצד זאת רואים דיווחי יתר- לוקחים יועץ חיצוני שמנטר, והשאלה אם זה מעיד על עלייה בסיכון או בציות? מבחינתנו, זה לא ציות טוב כי המאסדר הטיל עליהם עיצום כספי והם מנסים למנוע זאת. העלייה מעידה גם וגם - גם רמת סיכון גבוהה וגם רמת הדיווח עלתה. לצד זה יש גם דיווחי יתר. כלומר, עלייה בגלל רמת הציות".

עוד אמרה: תהליך RIA מחייב אותנו לערוך חישובים להפחתת הנטל האסדרתי ולהבין את המשמעויות עבור הסקטורים עצמם. כחלק מהתהליך, הפצנו טיוטה ראשונה והיו שולחנות עגולים. אנחנו מקווים להגיע לצו שייקח בחשבון את הפעילות השוטפת ולא יהפוך לנטל שלא יוכלו לעמוד בו. המחשבה הראשונית הייתה ליצור צו ברמת העקרונות ושכל מאסדר יציג סט מאפיינים ייחודיים. בישיבות עלה שצריך להיות ברורים מאוד בחובות כי לצד הצו יש עיצומים מנהליים, ולא ניתן להטילם אם הדברים לא ברורים".

תאריך:  15/05/2023   |   עודכן:  15/05/2023
עידן יוסף
+אושר בוועדה: תקציבים להקמת בתי איזון למתמודדי נפש והקמת מבנים לתנועת נוער
13:17 16/05/23  |  מירב ארד
הוועדה לפיקוח על הקרן לאזרחי ישראל, קיימה (יום ג׳, 16.5.23) הצבעה על סכום ההקצאה השנתי מהקרן לאזרחי ישראל, והעבירה 35 מיליון שקלים עבור הקמת בתי איזון למתמודדי נפש, ו-75 מיליון שקלים נוספים עבור מבנים לתנועות נוער בדגש על הפריפריה. יו״ר הועדה ח״כ לימור סון הר מלך אמרה בפתח הישיבה: ״היום אנחנו הופכים את העולם לקצת יותר טוב. מתחילת הדרך הודעתי שהועדה לא תהיה הקופה הקטנה של הממשלה והתקציב שידון בו יהיה לתכניות מחוץ לקופסא״.

+רשות התחרות במחלוקת מקצועית עם המבקר באשר ליעילות הכרזת מונופולין
00:41 16/05/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נציב התלונות של הרשות הציג בפני הוועדה לביקורת המדינה את בדיקת הרשות ואת איסוף הראיות בנוגע לעמידה בתקנות המזון  ▪  לובי 99 מעלה חשש מפני חרמות צרכנים, ריכוז חברות מגה-מונופול וצורך בשקיפות, יבוא מקביל ופיצול מונופולים כפתרון לבעיה  ▪  משרד הכלכלה: אנו חותכים את המחירים לצרכן ב-50% ואפילו יותר, כגון: שמן זית, בשר טחון, גבינה צהובה פרוסה
הדיון בוועדה לביקורת המדינה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+אושר בקריאה ראשונה ביטול אבחנה בין עובדי מדינה לאחרים בוועדות פסיכיאטריות
22:09 15/05/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
עוד מוצע לקבוע הוראות הנוגעות למינוי חברים לוועדות הפסיכיאטריות המחוזיות ותקופת כהונתם, ובכלל זה הוראות בנוגע להפסקת כהונה של חבר ועדה, סייגים למינוי חברי ועדה, החלת הוראות הנדרשות לשמירה על טוהר המידות על החברים המתמנים לוועדות והוראות ניגוד עניינים לגביהם  ▪  24 ח"כים תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת הבריאות
[צילום: איתמר לוין]
+אושרו מרכיבי תקציב הביטחון לשנים 2024-2023
18:53 15/05/23  |  עידן יוסף
הוועדה המשותפת לתקציב הביטחון, בראשות ח"כ יולי אדלשטיין, אישרה היום (ב'), פה אחד, את החלוקה הפנימית של תקציב הביטחון לשנים 2023-24 לתחומי פעולה ותוכניות.

בשנת 2023 מסגרת סעיף תקציב "משרד הביטחון" (סעיף 15) כוללת תקציב הוצאה של 63.1 מיליארד שקל, בנוסף 19.5 מיליארד שקל בהוצאה מותנית הכנסה והרשאה להתחייב בהיקף של 45.6 מיליארד שקל.

בשנת 2024 מסגרת הסעיף כוללת תקציב הוצאה של 64.5 מיליארד שקל, בנוסף 18.5 מיליארד שקל בהוצאה מותנית הכנסה והרשאה להתחייב בהיקף של 37.3 מיליארד שקל.
+השביתה בחלק מהרשויות תימשך - כנראה ללא מערכת החינוך
18:41 15/05/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
התעשיינים והקבלנים עתרו לבג״ץ נגד ההשבתה ברשויות המקומיות: ״השבתה לא חוקית המנצלת סמכויות לרעה״  ▪  ועדת הכספים תמשיך הערב את ההצבעות על דיוני קרן הארנונה  ▪  הייעוץ המשפטי של הכנסת דחה טענות מצד האופוזיציה להליך הצבעה לא תקין
סדרני הכנסת מרסנים את סגן ראש מועצת עמק חפר חזקי סיבק [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel   אוהד טל   אופיר כץ / Ofir  Katz   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אושר שקלים / Osher  Shekalim   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אליהו דלל / Eli Dallal   אליהו רביבו / Revivo Eliyahu    אלמוג כהן / Almog  Cohen   ארז מלול / Erez  Malul   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דבורה ביטון / Dvora  Biton   דוד  ביטן / David Bitan   דן אילוז / DAN Iluz   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   הלבנת הון   ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חמד עמאר / Hamad Amar   חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky   טלי גוטליב / Tali  Gottlieb   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יונתן משריקי / Yonatan Mishraki   יוסף עטאונה / Youssef  Atauna   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak    יצחק שמעון סרלאוף    ירון לוי / Yaron Levi   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech   מאי גולן / May  Golan   מאיה לדרמן   מאיר כהן / Meir  Cohen   מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מנסור עבאס / Mansour Abbas   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה רוט / Moshe  Roth   מתן כהנא / Matan  Kahana   נאור שירי   ניר ברקת / Nir  Barkat   סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili   סימון דוידסון / Simon Davidson   עודד פורר / Oded Forer   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמית הלוי / Amit  Halevi   צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot   צביקה פוגל / Tzvika  Foghel   צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלום דנינו / Shalom  Danino   שלי טל מירון / Shelly Tal Meron   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרון ניר / Sharon Nir   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רוטמן: "למה יש רשות שמקבלת מידע שאחרות לא יכולות לקבל?"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 25
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את ביטול האבחנה בין עובדי מדינה לאחרים לעניין איוש הוועדות הפסיכיאטריות. זאת, במסגרת קידום הצעת התיקון לחוק הטיפול בחולי נפש. 24 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת הבריאות של הכנסת.
15/05/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
ראשי הרשויות המקומיות המבוססות החליטו להמשיך בשביתה גם מחר, אך ההכרעה האם להשבית גם את מערכת החינוך תוכרע בסביבות השעה 21:00, וכפי הנראה היא תוחרג מהשביתה. בישיבה עלתה הצעה להודיע על השבתה מוחלטת של כל התוכניות והיתרי הבנייה החשובים לממשלה.
15/05/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
ראש הממשלה בנימין נתניהו הביע את תובנותיו ממבצע מגן וחץ ואמר: "הורדנו חצי מהנהגת הג׳יהאד האיסלאמי במכת פתע ואת החצי השני במהלך המבצע. המסר הועבר לא רק בעזה, אלא ב-270 מעלות. כל מי שבא לפגוע בנו, כל מי שמתכנן לפגוע בנו, יבין עכשיו טוב יותר את משמעות המילים 'דמכם בראשכם'. אנחנו משנים את מאזן ההרתעה".
15/05/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
"מה אתם עושים, השתגעתם? הרב גפני, לאן הבאת את ועדת הכספים?" תקף ח"כ גלעד קריב את יו"ר ועדת הכספים משה גפני בדיון סוער בסוגיית קרן הארנונה, שעוררה סערה ביממה האחרונה.
15/05/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
נשיא המדינה, יצחק הרצוג, מבהיר כי הימנעות הקואליציה מדחייה נוספת של בחירת הנציגים לוועדה לבחירת שופטים נעשתה על-פי בקשתו וכחלק מן ההידברות הנוגעת לרפורמה במערכת המשפט. זאת, לאחר שחברי כנסת מהאופוזיציה ביקשו למסגר את האירוע כניצחון מסוים על הקואליציה שמבקשת לשנות את הרכב הוועדה באופן שיעניק לה רוב.
15/05/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אמנת החמאס מצטטת את מוחמד: "לא תגיע עת הגאולה עד אשר יילחמו המוסלמים ביהודים ויהרגו אותם המוסלמים, עד אשר יסתתר היהודי מאחורי האבנים והעצים, ויאמרו האבנים והעצים: הוי מוסלמי! הוי ע...
בעז שפירא
בעז שפירא
נכון לרגע כתיבת שורות אלה מצטיירת התמונה העגומה היא שהחמאס לא הושמד וישראל מצויה במשבר רציני, מאות חללים מסרו נפשם בקרב ואלפים נפצעו
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 77/64, הירש ברנבלט נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים יצחק אולשן, משה לנדוי וחיים כהן. 1 במאי 1964
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il