בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
איש השיווק של החודש: יאיר עשהאל <br>סמנכ"ל השיווק והסחר של סופר-פארם
|
עשהאל אחראי בסופר-פארם להשקעה גדולה בתשתית, החלפת מערכות המחשב, בניית מערכות תגמולים בחנויות והחלפת כל קו הפרסום
איגוד המפרסמים בישראל בחר (יום ב', 31.5.04) ביאיר עשהאל, סמנכ"ל השיווק והסחר של סופר-פארם, כאיש השיווק של חודש מאי. מהאיגוד נמסר, כי יאיר עשהאל מועסק למעלה מ-3 שנים בסופר- פארם. הוא האיש שמאחורי הפעילות השיווקית המעמיקה בתקופת המיתון שכללה השקעה גדולה בתשתית, החלפת מערכות המחשב, בניית מערכות תגמולים בחנויות והחלפת כל קו הפרסום. בתקופה זו פרץ המותג הפרטי לייף לתחומים חדשים כמו: תרופות ללא מרשם, ויטמינים ומכשור רפואי. הסיסמה: "קפיצה קטנה לחו"ל" שליוותה את החברה משך שנים הוחלפה בסיסמה חדשה: "כבר מרגישים יותר טוב". מחזור המכירות של סופר-פארם הסתכם ב-2003 בכ-2 מיליארד ש"ח והמחזור הצפוי ל-2004 הוא 2.2 מיליארד ש"ח. "אני מאמין שהמותג הפרטי שלנו, לייף, צריך להיות אחר משאר המותגים הפרטיים בארץ. הוא צריך להגיע לרמה של מותגים מפורסמים ולא להיות רק מותג שה-USP שלו הוא מחיר. חומרי הגלם שבהם אנחנו משתמשים הם מאיכות גבוהה, דבר שגורם למותג הפרטי להיות יקר יותר ממותגים פרטיים אחרים. אנחנו מחפשים קודם את האיכות ואחר כך את התמורה לכסף", מסר עשהאל. מנתוני סופר-פארם עולה, כי לייף תופס נתח שוק של בין 11%-14%. במוצרי שיזוף הגיע לייף תוך שנה לנתח שוק של 20%, בתחום התרופות נגד צינון ושפעת הגיע לנתח של 25%. "המותג לייף כולל כיום קרוב ל-200 מוצרים שונים, בעבר היה פרוש על פני הרבה קטגוריות והחלטנו שהמותג הפרטי יתכנס מהמקומות הרחוקים אליהם התפרס ויתמקד בתחומי הליבה כחלק מהאסטרטגיה הכללית של התמקדות בתחומים אלה. גם במועדון הלקוחות 'לייפסטייל' החלטנו שלא להרחיב אותו מעבר ל-250 אלף החברים שיש בו היום, אנו עושים זאת כדי שההטבה שאנחנו נותנים לחבר המועדון תהיה משמעותית, דבר שלא היינו יכולים לעשות עם פי שניים או שלושה חברים. לייף סטייל מהווה כיום 25% ממחזור המכירות של סופר-פארם", דברי עשהאל. יאיר עשהאל, בן 44, בעל תואר ביחסים בינלאומיים באוניברסיטה העברית, עבד תשע שנים בשטראוס בחטיבת המכירות, ניהל את טויס אר אס והיה אחראי על המיזוג של היפרטוי לתוכה.
|
תאריך:
|
31/05/2004
|
|
|
עודכן:
|
31/05/2004
|
|
ענבל אביב
|
|
מבקרי טלוויזיה רבים טוענים כי הזרם הבלתי פוסק של תוכניות ה'ריאליטי' בטלוויזיה, מוכיח כי קהל הצופים מסוגל גם להיות 'מטומטם' עד כדי לצפות בצבע מתייבש על הקיר ולא להסיט את מבטו מן המרקע. כעת, יוכלו אלה לבדוק את התאוריה שלהם בשידור חי, במשך שמונה שבועות מסביב לשעון, כשהם עושים רק זאת.
|
|
|
בג"צ קבע הבוקר (יום ב', 31.5.04), בהרכב מורחב ומיוחד של 11 שופטים, כי מי שאינו יהודי והגיע לישראל, שהה בה זמן מה, ואחר כך עבר הליך של גיור כדין - בארץ או בחו"ל - זכאי לקבל אזרחות ישראלית מכוח חוק השבות, על כל ההטבות הנלוות לכך. ההחלטה נתקבלה ברוב של 7 שופטים מול 4.
|
|
|
זמן הפרסומות לג'אנק פוד עלול להיות מוגבל בבריטניה, כך דווח בחדשות סקיי (יום ב', 31.5.04). מזכיר הבריאות, ג'ון רייד, שוקל ליישם צעד אשר יעצור את הפקת הפרסומות לאוכל מהיר לצעירים הכולל חטיפים לא בריאים, זאת בעקבות דאגה ממצב השומן בקרב הצעירים.
|
|
|
בנק הפועלים מציג הבוקר (ב', 31.5.04) שיפור בתוצאותיו העסקיות ברבעון הראשון של 2004. הבנק רשם שחיקה של כ-5.4% ברווחי המימון שלו לרמה של כ-1.727 מיליארד שקל. ואולם, הרווח הנקי שלו גדל בקצב גבוה של 75% לרמה של 513 מיליון שקל - לעומת רווח של כ-293 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2003.
|
|
|
סטודנטים מחוגים שונים באוניברסיטת תל אביב, כמחציתם נכים, החליטו להקים פרויקט חברתי: הפנינג בעל מסר חברתי "לראות את הבנאדם", מתוך הרצון לשנות את התפיסה החברתית כלפי נכים, מתפיסה של מסכנות, רתיעה וחשש מצד אחד, או בתפעלות ו"הערצה" מצד שני, ליחס רגיל.
|
|
|
|