|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
שלום דנינו, אמנון מרחב וניר ברקת [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

ועדת הכלכלה אישרה חלקים מרפורמת היבוא, אך טרם הגיעה להסכמות על יבוא מקביל

ההסתדרות מתנגדת ליבוא מקביל שר הכלכלה: רפורמת היבוא תחסוך 10% ליבואנים, והציפיה היא שהתחרות תוביל להורדת מחיר לצרכן יו"ר הוועדה אמר כי הרפורמה מקלה את האסדרה על היבואנים, אך הטיל ספק בכך שתהיה הפחתת מחיר לצרכן - "ליבואנים תמיד יש סיבות להעלות מחירים והם אף פעם לא יורדים"
03/01/2024  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 25   |   תגובות

ועדת הכלכלה החלה (3.1.24) להצביע על סעיפי ההצעה הממשלתית לתקן את פקודת הייבוא והיצוא ולשנות את מתווה היבוא לישראל באופן שיתאימה לשיטה הנהוגה באיחוד האירופי - מה שטוב לאירופה טוב לישראל - במסגרת הכנתה לקריאה שנייה ושלישית. בדיון היום טרם הושגו הסכמות בנוגע לאפשרות להקל על יבואנים מקבילים ולהקל על יבואנים שיבצעו בדיקת מעבדה באופן וולונטרי, והדיון בנושאים אלה יימשך בשבוע הבא.

בפתח הישיבה התייחס מנכ"ל משרד הכלכלה, אמנון מרחב, לתיקונים שביקשה הוועדה להכניס בהצעת החוק בישיבות הקודמות. באשר לעיצומים הכספיים, אמר מרחב כי הפחתת העיצומים במקרה של ביצוע בדיקה וולונטרית של היבואן תבוא לידי ביטוי בתקנות ולא בחוק. באשר לביטול האחריות הפלילית על מי שביצע בדיקה אמר מרחב כי המשרד מתנגד לכך, שכן יש חובות אחרות שהיבואן צריך לעמוד בהן. "יכול להיות שהיבואן התרשל בשמירה על המוצר או בשיווקו, לכן אי-אפשר לתת פטור מוחלט מאחריות פלילית", הסביר.

ח"כ שלום דנינו התעקש כי מי שעשה בדיקה מקדמית צריך להיות פטור מאחריות פלילית, וח"כ משה פסל הצטרף לדבריו. היו"ר דוד ביטן התייחס לכך ואמר כי הוא לא מבין מדוע משרד הכלכלה מתנגד, והוסיף כי אם לא יינתן פטור מלא צריך לכל הפחות להתחשב בכך בשיקולי האכיפה. הוא ביקש לבחון שוב את הסוגיה לקראת הישיבה הבאה.

באשר לעידוד היבוא המקביל כפי שעלה בדיון הקודם, באמצעות מתן אפשרות ליבואן המקביל להסתמך על המסמכים של היבואן הרשמי, אמר מרחב כי בחוק אין הגדרה של מי הוא יבואן רשמי, ויש חשש שכל אחד יוכל לנסוע למדינה נידחת באסיה ולחתום על הסכם של יבואן רשמי. ח"כ דנינו אמר כי יבואן מקביל יוכל או להביא מסמכים מקבילים למסמכים של היבואן הרשמי או לבצע את הבדיקה הוולונטרית. נציג אגף התקציבים באוצר, גל ברנס, אמר כי הוא יכול להצהיר שהביא את אותו מוצר, ואז הדבר ייבדק.

נציג ההסתדרות, אלכס מילר, התנגד לכך וטען כי מדובר במחטף שלא סוכם קודם לכן. כמו-כן אמר מילר כי הוא מתנגד להצעה לאפשר גם למהנדסים, שקיבלו אישור מהממונה על התקינה, לבצע את בדיקת המסמכים. הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשיה, איגור דוסקלוביץ, אמר כי מדובר בסך-הכל בחינה טכנית של מסמכים.

היו"ר ביטן ציין כי הוועדה מאפשרת בדיקה וולונטרית במכוני בדיקה, ולא ברורה ההתנגדות לכך שגם מהנדסים יוכלו לבדוק את המסמכים של תיק המוצר. הוא הזהיר כי אם ההסתדרות תתעקש על התנגדות לאפשר בדיקת מהנדסים, הוא יוותר על ההקלות בבדיקת המעבדה הוולונטרית. "בלי דמגוגיה, אם לא רוצים לאפשר למהנדסים לבדוק מסמכים נוריד את כל הסעיף ולא תהייה הגנה על בדיקות וולונטריות. מה שעשינו פה הוא לטובת העובדים", אמר ביטן וקרא להגיע לפשרה בעניין הזה.

מנכ"ל מכון התקנים, גלעד גולוב, הסביר כי למכון יש הסכמי הכרה עם אלפי מעבדות בעולם, וכשיש ספק הוא יכול לבחון מסמכים באמצעות משלוח דוא"ל למעבדה בחו"ל ולקבל תשובה מהירה, מה שמהנדס לא יכול לעשות. סמנכ"ל יבוא מכס ותקינה באיגוד לשכות המסחר, רז הילמן, אמר כי ההקלה על היבואנים המקבילים יכולה להטעות אותם וליצור מצב שהם יביאו מוצר שיחשבו שהוא אותו מוצר שמביא היבואן הישיר אבל יתברר שלא כך הדבר. שר הכלכלה והתעשיה, ח"כ ניר ברקת, התייחס לכך ואמר כי צריך לתת לשוק לבחור אם ללכת למהנדס או למעבדה.

ברקת התייחס להתנגדות של ההסתדרות ומכון התקנים, ואמר כי בשלב הבא של הרפורמה תהיה לכל המעבדות הרבה יותר עבודה וגם למכון התקנים. "אני נגד לחשוב בקטן. זה שוק פתוח, תוכיחו שאתם יותר טובים ממעבדות פרטיות ומהנדסים אז יבואו אליכם. אל תעשו את זה בניסיון להגביל אחרים, תתנו שירות יותר טוב", אמר.

הממונה על התקינה איגור דוסקלוביץ אמר כי הוא לא מסוגל לנסח הצהרה שהיבואן המקביל יוכל לעמוד בה. לדבריו, גם היום הוא לא צריך שום דבר בשביל לשחרר את המוצרים. "אם אין לו על מה להסתמך אז מה הוא יצהיר? שיעשה בדיקה וולונטרית", אמר. ברקת אמר כי אם היבואן בטוח שהוא עומד בתקינה הוא יוכל להגיש תצהיר, ואם הוא לא בטוח הוא יוכל לעשות בדיקה. לדבריו, זה ניהול סיכונים שהיבואן יצטרך לבצע.

דוסקלוביץ שאל אז למה דורשים מיבואן ישיר להחזיק תיק מוצר. ברנס ציין כי יש דברים שאפשר לדרוש מרשת שיווק גדולה שאי אפשר לדרוש ממכולת קטנה. הממונה על התקינה דוסקלוביץ הזהיר, כי המהלך הזה עלול לחשוף את הציבור לסכנה. "יבואן שלא יודע על מה להצהיר בסוף יביא מוצרים לא מתאימים ומסוכנים. המהות של הצהרה שהיא תהייה מבוססת. כשאין לו על מה להסתמך מי אמר שהמוצר שלו יהיה טוב לישראל? באירופה אין דבר כזה יבוא מקביל", אמר.

היו"ר אמר שלא יעכב את החקיקה ברקע הנושא הזה. השר ברקת הסביר כי הצעת החוק הבאה שיביא תפתור חלק גדול מהבעיה ותקל גם על יבוא מקביל, ואמר גם הוא כי אסור להתעכב על הסוגיה הזו. ח"כ מיכאל ביטון ציין כי מה שקרה בדיון קרה גם בדיונים קודמים בתקופה בה הוא כיהן כיו"ר הוועדה, ואמר כי אם לא נפצח את סוגיית היבוא המקביל נישאר עם מונופולים של יבוא. בנוסף התייחס ח"כ ביטון לסוגיית עובדי מכון התקנים שעשויים לאבד את עבודתם וקרא לאפשר לקלוט אותם במשרדים ממשלתיים. באשר לעובדים הזכיר היו"ר ביטן כי בדיון הקודם כבר ניתנה הצהרה על האפשרות לקלוט אותם במשרד הכלכלה, כדי שלא יפגעו.

בנוסף נדונה הצעה של ח"כ אליהו ברוכי, לאפשר ליבואן להעביר את מסמכי הבדיקה שלו ממעבדה אחת לאחרת. דוסקלוביץ ציין כי אם המוצר נפסל בבדיקה אז לא ניתן ללכת למעבדה אחרת. ברקת ביקש לבחון לאפשר זאת, ואמר כי אם מעבדה אחת תאשר ואחרת לא אז הדבר חמור מבחינת המשרד, שהוא זה שיצטרך להכריע איזה מהמעבדות לא פעלה כראוי ואף ייתכן שאחת מהן תשלם ברישיונה. היו"ר ביטן ביקש לבחון את הנושא לקראת הדיון הבא.

לקראת תום הדיון ביקש השר לברך את הוועדה והודה על טיוב החקיקה, בתהליך שנעשה פה אחד. הוא הוסיף כי הרפורמה תחסוך כ-10% מהעלות ליבואנים והציפייה שלו היא שיבוא יורחב, יותר יבואנים יכנסו לשוק והתחרות בניהם תוריד את המחיר לצרכן. הוא סיכם ואמר: "אנחנו עובדים חזק להשלים את השלב האחרון של החקיקה, ולכולם תהיה פה הרבה יותר עבודה ממה שהייתה בעבר. יהיה מחסור בעובדים מקצועיים ולא עודף".

[צילום: דוברות הכנסת]

היו"ר ביטן אמר כי הלוואי שהמחירים ירדו, אך ציין כי ליבואנים תמיד יש סיבות להעלות מחירים והם אף פעם לא יורדים. "זה לא עוזר ליוקר המחיה, זה עוזר להקל באסדרה. בסוף אם יהיה שינוי זה יהיה אולי ברפורמה הבאה. בוא לא נטעה את הציבור, סיסמאות כולם יודעים להגיד אבל לא בטוח שזה יביא הפחתת מחירים", אמר.

כאמור, בדיון החלה הוועדה להצביע על הסעיפים עליהם לא הייתה מחלוקת, בין היתר באשר לתנאים שיאפשרו ליבואן להגיש הצהרה בדבר התאמה לדרישות התקן וסעיפים נוספים. הסעיפים אושרו פה אחד, בקולותיהם של ח"כ פסל, ח"כ שלי טל מירון, ח"כ אריאל קלנר, ח"כ ברוכי, ח"כ דנינו והיו"ר ביטן.

תאריך:  03/01/2024   |   עודכן:  04/01/2024
עידן יוסף
+דיפלומטים יחויבו בהצהרת אמונים נוספת למדינה כיהודית ודמוקרטית
20:03 03/01/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שניה ושלישית את הצעת חוק שירות המדינה (מינויים) (תיקון מס' 20), התשפ"ד-2024. בהצעה תמכו 9 חברי כנסת, אל מול 2 מתנגדים וללא נמנעים.

נוסף על חובת ההצהרה הקיימת לגבי כלל עובדי המדינה, מי שימונה על ידי הממשלה למשרת ראש נציגות דיפלומטית או קונסולרית בחוץ לארץ, יהיה חייב להצהיר הצהרת אמונים נוספת, לפני שיימסר לו כתב מינוי, בנוסח זה: "אני מתחייב לשמור אמונים למדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית". ההצהרה תתבצע בפני שר החוץ או בפני עובד המדינה שהוסמך לכך בתקנות.
+סופית: למשטרה יאושר שימוש במערכות צילום מיוחדות במרחב הציבורי
19:49 03/01/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שניה ושלישית את הצעת החוק לתיקון פקודת המשטרה (מס' 40), התשפ"ד-2024. בהצעה תמכו 10 חברי כנסת, ללא מתנגדים או נמנעים.

החוק מסדיר היבטים של הצבת מערכות צילום מיוחדות במרחב הציבורי ושימוש בהן על ידי משטרת ישראל, לרבות ענייני סודיות, הגבלות ושמירת מידע, כאשר הסדרים פרטניים ומשלימים ייקבעו בתקנות ייעודיות. מדובר במערכות צילום הכוללות יכולות עיבוד המאפשרות צילום של חפצים והשוואתם למידע מזוהה שהוזן למערכת ויאפשר לזהות את החפץ המצולם אם הוזן מידע בגינו.

נוכח הרגישות אל מול הזכות לפרטיות והמידע שנאגר במערכות אלה נקבעו הוראות ותנאים בהם תהיה המשטרה וגופים ציבוריים אחרים רשאים לעשות שימוש באמצעים אלו, במידע שנאגר בהם וכן ביחס לשמירת המידע וכן חובת הדיווח לייעוץ המשפטי לממשלה ולכנסת.
+סופית: רת"א תוסמך להעניק אישורי כשירות אווירית לכלי טיס של צבאות זרים
17:40 03/01/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שניה ושלישית את הצעת חוק רשות התעופה האזרחית (תיקון מס' 3), התשפ"ג-2023. בהצעה תמכו 12 חברי כנסת, וחבר כנסת אחד נמנע.

מוצע לעגן את סמכותה של רשות התעופה האזרחית לתת אישורי כשירות אווירית לכלי טיס של מדינות זרות, לבקשת המדינה ומוסדותיה, לבקשת חברה ממשלתית או לבקשת תאגיד ישראלי. אישור כאמור יינתן לכלי טיס שהותקן בו ציוד תעופתי או מערכת שאינה בגדר ציוד תעופתי. עוד מוצע לקבוע כי הרשות תהיה רשאית לגבות תשלומים, ובין היתר החזר הוצאות, בעד מתן האישורים כאמור. לפי המוצע, תשלומים אלו יועברו לתקציב הרשות, בדומה למצב הקיים היום לגבי אגרות שגובה הרשות.
+בקריאה ראשונה: הסדר חלופי לניכוי מכספי הפיקדון
17:38 03/01/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק עובדים זרים (תיקון מס' 24) (פיקדון לעובדים זרים), התשפ"ד-2023. בהצעה תמכו 7 חברי כנסת, אל מול 4 מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.

מוצע בה לקבוע הסדר חלופי לניכוי מכספי הפיקדון של עובדים זרים. על-פי המוצע, 25% מכספי הפיקדון של עובד זר ישולמו לו גם אם יצא מישראל לאחר תום התקופה המותרת לשהייתו בה, בתוספת הרווחים שנצברו ובניכוי דמי ניהול ומיסים. עוד מוצע כי את יתרת 75% מכספי הפיקדון, יהיה העובד הזר זכאי לקבל אם עזב את ישראל לא יאוחר משנים עשר חודשים מתום התקופה שבה הורשה לשהות בה, בתוספת הרווחים ובניכוי הוצאות הרחקה וכן בניכוי סכום בשיעור הולך וגדל בהתאם לתקופת השיהוי ביציאה כמפורט בתוספת הראשונה ומיסים.

עם זאת, מוצע להסמיך את שר הפנים לקבוע בתקנות כי ההסדר יחול גם לעניין עובדים זרים שעזבו את ישראל לאחר תקופה ארוכה יותר של שהייה שלא כדין, שלא תעלה על 18 חודשים. כמו-כן מוצע להסמיך את הממונה, לבקשת עובד זר, שתוגש עד שלוש שנים מתום התקופה המותרת לשהייתו בישראל, להחליט על הפחתת תקופת השיהוי שתיזקף לחובתו של העובד הזר בנסיבות הקבועות בהצעת החוק, וכן לקבוע הוראות לעניין האפשרות להשיג על החלטת הממונה.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel   אוהד טל   אופיר כץ / Ofir  Katz   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אושר שקלים / Osher  Shekalim   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אליהו ברוכי   אליהו דלל / Eli Dallal   אליהו רביבו / Revivo Eliyahu    אלכס מילר   אלמוג כהן / Almog  Cohen   אמנון מרחב / Amnon Merhav   ארז מלול / Erez  Malul   אריאל קלנר / Ariel  Kallner   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דבורה ביטון / Dvora  Biton   דוד  ביטן / David Bitan   דן אילוז / DAN Iluz   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חמד עמאר / Hamad Amar   חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky   טלי גוטליב / Tali  Gottlieb   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יונתן משריקי / Yonatan Mishraki   יוסף עטאונה / Youssef  Atauna   יוקר המחיה   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak    יצחק שמעון סרלאוף    ירון לוי / Yaron Levi   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מנסור עבאס / Mansour Abbas   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה רוט / Moshe  Roth   מתן כהנא / Matan  Kahana   נאור שירי   ניר ברקת / Nir  Barkat   סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili   סימון דוידסון / Simon Davidson   עודד פורר / Oded Forer   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמית הלוי / Amit  Halevi   צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot   צביקה פוגל / Tzvika  Foghel   צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלום דנינו / Shalom  Danino   שלי טל מירון / Shelly Tal Meron   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרון ניר / Sharon Nir   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ועדת הכלכלה אישרה חלקים מרפורמת היבוא, אך טרם הגיעה להסכמות על יבוא מקביל
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 25
ועדת הבריאות דנה (יום ד', 3.1.24) בקריסת הביטוח הסיעודי בישראל. יו"ר הוועדה, ח"כ יוני משריקי דרש מרשות שוק ההון למסור לוועדה בתוך שבועיים את נתוני המבוטחים, לפי גילאים ומה היקף הגירעון וההערכות האקטואריות שהובילו את הרשות לגבש את השינוי הקיים. בנוסף, דרש משריקי מקופות החולים ומחברות הביטוח דיווח על מצבו הנוכחי של הביטוח הסיעודי שהן מציעות למבוטחיהן והערכות אקטואריות ליציבות ביטוח זה בשנים הבאות. יו"ר הוועדה אף דרש כי משרד הבריאות, הביטוח לאומי ומשרד הרווחה יהיו חלק מהצוות שהוקם במשרד האוצר ליצירת מתווה חדש לביטוחים הסיעודיים, ועבודת הצוות תיעשה בשיתוף עם קופות החולים וגורמי החברה האזרחית.
03/01/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת החוקה, חוק ומשפט התכנסה (יום ג', 2.1.23) לדיון מהיר בנושא: "הקמת ועדה חיצונית ובלתי תלויה לבחינת צמצום חברות ממשלתיות ויחידות סמך", שיזמו הח"כים דן אילוז ומשה סולומון.
02/01/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה המשותפת של ועדת המדע והטכנולוגיה וועדת החוקה לפי סימן ג'1 לחוק סדר הדין הפלילי (סמכויות אכיפה - מעצרים), התשנ"ו-1996 מעצר בפיקוח אלקטרוני, אישרה (יום ב', 1.1.24) את הצעת צו סדר הדין הפלילי (סמכויות אכיפה - מעצרים) (מכסת מפוקחים בפיקוח אלקטרוני) (תיקון), התשפ"ג-2023. על-פי חוק המעצרים, המספר המרבי של מכסת המפוקחים שניתן לפקח עליהם בעת ובעונה אחת בפיקוח אלקטרוני יקבע בצו של השר לביטחון הפנים (כיום השר לביטחון לאומי), בהסכמת שר האוצר, בהתייעצות עם שר המשפטים ובאישור ועדה משותפת לוועדת המדע והטכנולוגיה ולוועדת החוקה.
01/01/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה (1.1.24) את המלצת ועדת הפנים והגנת הסביבה בעניין החלטת הממשלה בצו לדחות את מועד הבחירות הכלליות לרשויות המקומיות ליום י"ח באדר התשפ"ד - 27.02.2024. 15 חברי כנסת הצביעו בעד אישור המלצת הוועדה כאמור, ללא מתנגדים. שני חברי כנסת נמנעו.
01/01/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
"אנחנו לא מעוניינים גם לאחר סיום המלחמה להעסיק פלשתינים" - כך הצהיר (יום ב', 1.1.24) אלי כהן, נשיא התאחדות המלונות, בדיון בוועדת הכלכלה בנושא סיוע לענפי המלונאות, החקלאות והתעשיה על-רקע המחסור בכוח אדם בעקבות המלחמה. כהן הוסיף: "הפלשתינים הם עובדים יותר זולים בשבילנו מאשר עובדים זרים, אנחנו מבקשים להחליף אותם בעובדים זרים עכשיו. מדובר ב-2000 איש".
01/01/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il