רשות הגז הטבעי במשרד האנרגיה והתשתיות מזמינה כל גורם המעוניין בכך להעביר את עמדתו בנוגע לאמות מידה מוצעות לשירות שיינתן לצרכנים הביתיים על-ידי חברות החלוקה והשיווק של גז טבעי. המועד האחרון להגשת עמדות הוא ה-16 ביוני 2024.
בין הנושאים המרכזיים לאמות המידה שעל הפרק עבור חברות השיווק: התהליכים להצטרפות ומעבר בין ספקים, מתן שירות ומידע לצרכנים, טיפול בפניות ובתלונות, ממשקים מול חברות החלוקה, משלוח חשבונות ורכיביהם, וכן גביית תשלומים וטיפול בחובות.
עבור חברות החלוקה, אמות המידה צפויות לעסוק בנושאים כמו התקנה, קריאה והחלפה של מונים, צמצום שירותים או הפסקתם, פרסום מידע וטיפול בפניות ובתלונות, ממשקים מול חברות השיווק, פרקי זמן לחיבור צרכנים חדשים, טיפול בתקלות, בטיחות והפסקות גז מתוכננות.
אמות המידה המדויקות טרם נקבעו, וברשות הגז הטבעי מדגישים שהנושאים עשויים להשתנות וכי אין התחייבות לקבלת עמדות כלשהן שיוגשו. צעד זה צפוי לקדם את קביעת כללי השירות לצרכנים הביתיים של גז טבעי בארץ.
את ההתייחסויות יש להעביר לאילת איטח, באמצעות דוא"ל:
1eilat@energy.gov.il