המפרסם המוביל לחודש נובמבר היא קבוצת שטראוס-עלית - כך עולה ממדד "יפעת בקרת פרסום", מקבוצת יפעת, בדירוג ענף הפרסום במחירים ריאליים לחודש נובמבר 2004. קבוצת שטראוס-עלית הובילה בכלי התקשורת גם בחודש אוקטובר [ראו קישור].
מפרסמים
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, מסר כי קבוצת שטראוס-עלית ממשיכה להוביל את טבלת המפרסמים גם החודש, עם פער משמעותי על שאר המפרסמים, כאשר שלושת המותגים הבולטים בפרסום של שטראוס-עלית החודש הם: דנונה, תפוצ'יפס וקפה לאטה. המותגים מפורסמים על-ידי משרד שלמור אבנון עמיחי.
חברת 'פרוקטר אנד גמבל' עולה שלב החודש ומתמקם במקום השני בטבלה, עם פרסום בולט ל'פנטן פרו ויטמין', באמצעות משרד הפרסום אדלר & ורשבסקי. 'פמפרס' ו'טיפ' אף הם במקום השני, באמצעות 'באומן בר ריבנאי'.
במקום השלישי נמצאת תנובה, שעלתה מהמקום ה-14 בחודש אוקטובר, עם פרסום מודגש ליופלה לבן ולמבצע קרלו "מלך ליום אחד", באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.
בזק הצליחה להיכנס החודש לטבלת 20 המפרסמים המובילים ולהתברג במקום החמישי, לאחר שבחודש שעבר כלל לא נכנסה לרשימה. בזק מפרסמת החודש בעיקר באמצעות אדלר & חומסקי וורשבסקי את "מסלול השלישייה שלי".
משרדי פרסום
משרד שלמור אבנון מוביל החודש את טבלת המפרסמים עם גידול של 50% לעומת חודש שעבר. לגידול זה אחראית קבוצת שטראוס-עלית, 'כלמוביל' (יבואנית הרכב יונדאי אלנטרה) המועצה להסדרת הימורים ועוד.
בין המותגים המובילים לחודש נובמבר: סלקום מובילה במקום הראשון, ואחריה תנובה עם יופלה יוגורט ופרטנר orange.
הענף המוביל בפרסום הוא ענף המזון, אחריו רכב ותחבורה, תקשורת, צרכנות, תרבות, כספים ותמרוקים.