|   15:07:40
  יפעת גדות  
עיתונאית עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מהי חרדה דנטלית ואיך מתמודדים איתה?
כתיבת המומחים
האם כדאי להשקיע בנאסד"ק 100?

מתיחת פנים למפעל הפיס

מפעל הפיס משיק קמפיין חדש למוצר הדגל לוטו תחת הסיסמא - "מי הבא בלוטו?"; עלות הקמפיין- מיליון דולר; בפיס החליטו גם על רענון המסכה הוותיקה והמוכרת לזוכים
07/03/2005  |   יפעת גדות   |   חדשות   |   תגובות


מפעל הפיס יוצא בקמפיין חדש ללוטו כשהסיסמה המובילה היא "מי הבא בלוטו?"

הקמפיין החדש ישים דגש על הזוכים, אלו שהתמזל מזלם והפכו למיליונרים בזכות הלוטו. הקמפיין יגע בחוויית הזכייה, במימוש הפנטזיה, ברגע בו מתגשם החלום והזוכה המאושר מגלה שזכה בלוטו ותגובתו של הזוכה הבאה לידי ביטוי בצעקה אדירה.

במרכז הקמפיין סרטון פרסומת העונה לשם "הצעקה" המתאר שרשרת של סיטואציות משעשעות המתרחשות בעקבות צעקה אדירה, בסוף הסרטון אנו מגלים כי הצועק הוא המיליונר החדש בלוטו ברגע בו גילה את זכייתו בפרס הראשון. לסרטון יתלווה שעשועון רדיופוני שיעשה אף הוא שימוש באלמנט הצעקה.

הסיסמה "מי הבא בלוטו?" מעבירה את המסר כי כל אחד מאיתנו עשוי להיות המיליונר הבא.

דורון אנגל, סמנכ"ל השיווק והפרסום, אמר כי "אין אדם שלא חולם על אותו רגע נפלא ומלהיב. אין אחד שלא דמיין את עצמו כשהאדרנלין מתפרץ בעוצמות אדירות. הרגע הזה הוא בעצם שם המשחק שלנו - רגע הזכייה".

מחקרים במפעל הפיס מראים כי 44% מהציבור הבוגר בישראל משתתף בהגרלות הלוטו. ההכנסות ממשחק הלוטו, שהוא מוצר הדגל של מפעל הפיס מסתכמות במיליארד שקל בשנה.

הקמפיין באמצעות משרד הפרסום, אדלר חומסקי ורשבסקי, יעלה לאוויר החל מ-8.3.05 לתקופה של ארבעה שבועות, בטלוויזיה, באינטרנט, בעיתונות, בשילוט חוצות, דיוור ישיר ומיתוג נקודות המכירה. עלות הקמפיין מיליון דולר.

את הקמפיין תלווה פעילות קידום מכירות ובמהלכה יוגרלו 1,000 מכשירי MP3 בין לקוחות שירכשו טופס לוטו בעלות של 35 שקל ומעלה (טופס של 14 טבלאות או טופס שיטתי).

בנוסף, במפעל הפיס החליטו לרענן את המסכה המסורתית המוכרת, המזוהה עם הזוכים במיליונים בלוטו, ועיצבו אותה מחדש. השינוי במסכה נבע מהרצון להעניק למסכה מימד אנושי וידידותי יותר. לצורך כך פנו למספר מאיירים מובילים בבקשה לאייר למסכה שפתיים מחייכות שמביעות אושר וצועקות משמחה.

ארבעה מאיירים, מהמובילים בתחום, שקדו על הכנת המסכה והגישו הצעות מעניינות. הצעתו של המאייר איתמר דאובה היא זו שנבחרה [ראו תמונה].

מסיכת הזוכים המפורסמת של מפעל הפיס "נולדה" לפני כעשר שנים, כאשר זוכים שהגיעו לבית מפעל הפיס לקבל את זכייתם היו מכסים את פניהם בעיתונים, בשקיות ובתיקים.

במפעל הפיס רצו לסייע לזוכים לשמור על אנונימיות והחליטו לעצב מסיכת זוכים מיוחדת כשירות ללקוח. "אני זוכר שישבנו שעות ארוכות עם מעצבים כדי להחליט באיזה גודל תהיה המסכה, איך היא תראה, מה ייחשף ומה יוסתר, מה יהיה צבעה, האם יהיה פתח לעיניים או לאף" מספר עובד חזן, מנהל מחלקת זכיות והגרלות והאיש שפוגש את הזוכים. "לבסוף, אחרי הרבה ניסיונות החלטנו על מסיכה עם פתחים לעיניים, לאף ולפה". המסכה הישנה שימשה את הזוכים מספר שנים אך קיבלנו פניות מזוכים שחשבו שהמסכה חשופה מדי, שיש בה יותר מדי פתחים".

ואז, המסכה עברה שינוי נוסף, פתחי הפה והאף נסגרו ובמקום עוצב פתח אחד, בצורת מלבן, לעיניים בלבד ועוצבה תוספת בצורת קפלים לכיסוי האוזניים וכן נוספו לה גומיות לקשירה מאחור. זו המסכה המוכרת לנו היום.

"ככלל, זוכים בפרסים גדולים של מיליוני שקלים לא מעוניינים להיחשף. הם חוששים שיזהו אותם, שאם ידעו שהם זכו לא תהיה להם מנוחה. לכן, מפעל הפיס, באמצעות המסכה, מסייע להם לשמור על פרטיותם", נמסר מהפיס.

מסכת הזוכים הפכה עם השנים לסמל המעיד על הולדתו של מיליונר חדש ולמוצר מבוקש על-ידי הציבור הרחב. לפני כל חג פורים מגיעות למפעל הפיס עשרות פניות של אנשים המבקשים להתחפש לזוכים, עסקים וחברות משתמשות במסכה לקמפיינים פרסומיים המבקשים להעביר מסר של זכייה, של מזל טוב.

"גם הזוכים בפרסים בפיס תמיד מבקשים לקחת איתם הביתה מסכה למזכרת" ובפיס אכן מעניקים מסכות כאלה לזוכים בצירוף שיק ענק הנושא את סכום הזכייה ומשמש לצילומים.

תאריך:  07/03/2005   |   עודכן:  07/03/2005
יפעת גדות
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רשת האופנה תמנון, המפעילה כיום 32 סניפים בפריסה ארצית, ממשיכה להתרחב ולשלוח זרועות. בכוונת הרשת לפתוח במהלך השנה הקרובה 6-8 חנויות חדשות בהשקעה של כמיליון דולר ולהגיע לכ-40 סניפים עד סוף 2005.
07/03/2005  |  מחלקה ראשונה  |   חדשות
תוכנית הטלויזיה האמריקנית, '60 דקות', של רשת CBS, והעיתון 'ניו-יורק טיימס', הביאו הלילה (ב', 7.3.05) הוכחות נוספות למה שלא אושר רשמית בוושינגטון: ארה"ב מעבירה חשודים במעורבות בטרור למדינות שונות, בעיקר במזרח התיכון, כדי שייחקרו שם בשיטות שאינן מקובלות בעולם המערבי.
07/03/2005  |  עומר כרמון  |   חדשות
ראש עיריית לונדון, קן ליווינגסטון, הפך לגיבור היום בעולם הערבי, לאחר שביום ו' (4.3.05) כתב במאמר בעיתון 'הגארדיאן' הבריטי: "התפשטות ישראל כוללת טיהור אתני. הפלשתינים שחיו על אדמת ישראל במשך מאות שנים גורשו בעזרת אלימות עקבית וטרור שמטרתו טיהור אתני".
07/03/2005  |  עומר כרמון  |   חדשות
הודעות דואר אלקטרוני מופצות הלילה (יום ב, 7.3.05) ברשת האינטרנט ומזהירות את הציבור מלפתוח מעטפות המופצות בתיבות דואר ומכילות דוגמיות של בשמים או קרמים למיניהם.
07/03/2005  |  שלומי דיאז  |   חדשות
הכרך הרביעי של "עלי משפט", כתב עת אותו מוציאה המכללה האקדמית למשפטים ברמת-גן יצא לאור. את כתב העת עורך השופט רחמים כהן והוא נועד לעסוק בניתוח משפטי מעמיק של נושאי אקטואליה וחברה.
07/03/2005  |  מיכאל דבורין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
העולם האנושי הוא הוויה דינמית והתהליכים המתפתחים בו נגזרים מאינטגרציה של מהלכים רוחניים וחומריים עם השפעות מן הטבע שמעצבים במשותף את תנאי הסביבה בהם מתקיימת החברה האנושית - מתפתחת ...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
מיהו גולן, מה דעותיו - לכל ידוע, לא כן אבי שקד    לפי מודעות הענק שפירסם בעיתונות סוף השבוע, הסוציאליסט הזה כנראה אינו חסר ממון בכיסיו    כגודל המודעות - כך גודל האבסורד הפוליטי
צבי גיל
צבי גיל
בהמשך המלחמה הנגררת בעזה - צה"ל, ומאחוריו הציבור שנותן בו אמון, אנו מאבדים את המצפן    מי שחושב באופן אופטימי שעם חיסול החמאס הבעיה של ישראל תיפתר סופית מרמה את עצמו ואת הציבור
עדו נתניהו
עדו נתניהו
השינוי אינו מסתכם רק ביחס לישראל ובהכרה שחדרה אליהם עם מי בעצם יש לנו, הישראלים, עסק כל השנים, אלא הוא מתבטא גם בהבנה שאמריקה עצמה צריכה להשתנות, ובעיקר להתנער מן ה"פרוגרס" ההרסני ...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
אנחנו עושים את אותן שגיאות, שעשתה ממלכת החשמונאים, ששכרות משיחית הניעה את הנהגתה למסעות צבאיים משקרים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il