yes יוצאת במהלך שיווקי במסגרתו תקדם את הסדרה האמריקנית המדוברת "עקרות בית נואשות", אשר תשודר בערוץ yes+ החל מבעוד חודש (15.5.05).
פעילות הקד"מ המשולבת תתבצע בדיוטי-פרי ג'יימס ריצ'רדסון, ברשת המשביר לצרכן ובמגוון מקומות בילוי ברחבי הארץ. עלות הפעילות כ-250,000 דולר.
ב-yes מוסרים, כי הבחירה בארבעת ערוצי הפעילות הללו נעשתה על-מנת לפנות ישירות לקהל היעד, תוך התמקדות בקהל הנשי, אשר מתאפיין במודעות גבוהה לאופנה, אוהב לבלות, מרבה לנסוע לחו"ל ומתעדכן בדברים החדשים. מדובר בקהל המעוניין להיחשף לתכני טלוויזיה נועזים, עדכניים ופורצי גבולות.
במסגרת הפעילות בדיוטי-פרי ג'יימס ריצ'רדסון ימותגו 300,000 שקיות, עם לוגו yes ובנוסף תופיע דמותן של כוכבות הסדרה עם הסלוגן "כל האמת על חיי נישואין...". כמו כן ימותגו כיסי החשבוניות הניתנים בעמדות התשלום ויצורף פלייר על הסדרה לכל השבים מחו"ל אשר יאספו את חבילות הדיוטי-פרי ג'יימס ריצ'רדסוו אשר השאירו בעמדת ה-Pick up בארץ. הפעילות תבוצע בטרמינל 3 בחנות הדיוטי פרי החדשה.
במסגרת הפעילות במשביר לצרכן ימותגו כ-550,000 שקיות בלוגו yes ובתמונת הכוכבות בנוסף לסלוגן "כל האמת על חיי הנישואין..." כמו כן בעת התשלום בקפה יחולקו לקונים פליירים על הסדרה.
הפעילות תתבצע במגוון רחב של מוקדי בילוי, בהם רשתות בתי קפה, בתי קפה פרטיים, ברים, מסעדות, מכוני כושר, מספרות וכו'. במקומות אלו יחולקו כ-500,000 מגבונים לחים בעיצוב ייחודי מעוצב וממותג ברוח הסדרה. המגבונים יחולקו במספר אופנים: על-ידי המלצרים במתן החשבון, בדלפקי קבלה ובקופות הרשתות.
קמפיין אינטרנט ייחודי מותאם לקהל המטרה סביב הקונספט: "כל האמת על חיי הנישואין..." - פעילות האינטרנט כוללת באנרים המעבירים לפעילויות ייחודיות במיניסייט ייחודי לסדרה בו יפגשו הגולשות עם הסדרה ויכירו מקרוב את הדמויות השונות והפתעות רבות נוספות.
"עקרות בית נואשות", בכיכובן של טרי האצ'ר, מרשיה קרוס, פליסיטי הופמן, אווה לונגוריה וניקולט שרידן היא דרמה קומית, עם טאץ' של הומור שחור, המתארת את החיים בפרבר עירוני בו חייהם הסודיים של עקרות הבית אינם כפי שהם נראים מאחורי החזות המושלמת. שרשרת אמיתות ושקרים נחשפת דרך חייהן של ארבע חברות ושכנות, לאחר התאבדותה המסתורית של החברה החמישית.