מכון שילוב ערך סקר אומניבוס בקרב 500 ישראלים בנושא צחוק. הסקר נערך עבור יורוקום, נציגת NOKIA בישראל, במסגרת הקמפיין האינטראקטיבי לטלפון החדש NOKIA 3220.
מהסקר עולה שכל הישראלים צוחקים, וש-79% מהם נוהגים לצחוק הרבה פעמים במהלך היום. הדבר שהכי מצחיק אותם, הוא סיטואציות מקריות ובלתי מתוכננות (כ-46% מהנשאלים).
18% מהנשאלים אמרו ש'פאדיחות' של מישהו אחר הן הדבר שהכי מצחיק אותם.
הנשאלים התבקשו לבחור בבעל הצחוק המצחיק ביותר ובמקום הראשון מוביל אלי יצפאן עם 38%. במקום השני עם 9.5% נבחר אריאל שרון, ראש הממשלה, ואחריו השחקן זאב רווח עם כ-8%.
הגולשים באתר צחוקים מיוחד שהוקם לתחרות הצחוקים של NOKIA 3220 וצוות שופטים מיוחד, בחרו בבר שוכטוביץ, לבעל הצחוק הקורע ביותר. הנבחר, התמודד על התואר מול כ-450 מתמודדים, במסגרת תחרות "הקרייזי צחוק" שערכה NOKIA ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט שהוקם בשיתוף עם וואלה.
למעלה מ-300,000 אנשים שונים ביקרו באתר, דירגו את הצוחקים ומבין 10 המובילים, יורוקום בחרה בבר, שזכה ב-NOKIA 3220 ויוביל את קמפיין הפרסום לטלפון בטלוויזיה, תחת הכותרת: NOKIA 3220 - Crazy Phone.
חיות יוגב - סמנכ"ל השיווק של יורוקום אמרה בנושא כי "מטרת הקמפיין החדש היא להציג לקהל היעד הצעיר, את טלפון NOKIA 3220 ואת עולמות התוכן של Nokia".
הקמפיין על כל רבדיו, הוא תוצאה של מחקר מעמיק בקרב קהל הצעירים ופניה לרצון הבולט מכולם בקרב קהל יעד זה - הרצון לזכות בפרסום.
על הקמפיין
הקמפיין, שעלותו מעורכת בכ-2.5 מיליון שקל כלל סיירת צחוקים, שהגיעה לאתרים שונים ברחבי הארץ. הסיירת הגיעה ברכב ממותג, עם במה ניידת ומסך שהקרין מצולמים צוחקים. צוות הסיירת כלל 2 סטנדאפיסטים שהופיעו בפני הקהל והזמינו אותו לצחוק מול המצלמה, במשך 10 שניות, בתחרות הצחוקים של החברה.
סיירת הצחוקים העבירה את כל הסרטונים של הצוחקים לאתר NOKIA 3220 שהוקם בשיתוף וואלה ובאתר התקיימה תחרות הקרייזי צחוק הגדולה: הגולשים בגלריה הוזמנו גם הם לשלוח צילומי צחוקים מהבית ולדרג את הצוחקים המצולמים.
לגמר עלו 10 הצוחקים שנבחרו על-ידי הגולשים וקיבלו כפרס NOKIA 3220 כל אחד. יורוקום NOKIA, בחרה, כאמור, בבר שוכטוביץ שישתתף בקמפיין 3220 NOKIA בטלוויזיה.
החברה תעלה עם הקמפיין בימים הקרובים לשידור בטלוויזיה בערוצים 2 , ערוץ 24 וערוץ 10.