משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי זכה במספר הנקודות הגדול ביותר עבור קמפיינים ונבחר למשרד הפרסום המצטיין של השנה בטקס חלוקת הפרסים בתחרות קקטוס הזהב של איגוד המפרסמים בישראל ואיגוד חברות הפרסום.
לקמפיין השנה נבחר קמפיין אסקייפ - העיר האדומה של אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY. בתואר מפרסם השנה זכתה עלית.
לתחרות הוגשו השנה 1,611 עבודות, על-ידי 35 משרדים. העבודות התחרו ב-13 תחומים: מזון, מוצרי חלב ושוקולד, משקאות, שירותיים פיננסיים, מוצרי חשמל אלקטרוניקה ומוצרים לבית, פרסום קהילתי, מוצרי בריאות וטואלטיקה, יופי ואופנה, שירותי תקשורת, נדל"ן, תשתיות ושירותיים ציבוריים, נופש ופנאי, מדיה מודפסת ואלקטרונית, תחבורה.
במהלך היום חולקו פרסים גם לסרטוני פרסום, מודעות, שלטי חוצות, רדיו ואינטרנט ביום שידור מיוחד ששודר באתר ייחודי בוואלה.
בערב חלוקת הפרסים, שהתקיים באודיטוריום סמולרש באוניברסיטת ת"א, הוענק פרס על מפעל חיים בשיווק ופרסום לדן פרופר, מנכ"ל אוסם, על פעילותו והישגיו בתעשיית המזון.
הקמפיינים הזוכים בתחומים השונים הם: מזון- מקדנולדס - מק שווארמה - מקאן אריקסון; מוצרי חלב ושוקולד - עלית - שוקולד פרה (קמפיין חוצות) - שלמור אבנון עמיחי; משקאות - עלית - קפה טורקי - שלמור אבנון עמיחי; שירותים פיננסיים - ביטוח ישיר- החיים לא תמיד הוגנים - שלמור אבנון עמיחי; מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ומוצרים לבית - ניופאן - טושיבה הכי חד - שלמור אבנון עמיחי; פרסום קהילתי - המטה להצלת הקולנוע הישראלי - ממשלת ישראל נגד... - גלר נסיס.
יופי ואופנה - הוניגמן - השודדות - גלר נסיס; שירותי תקשורת - פלאפון - אסקייפ העיר האדומה - אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY; נדל"ן, תשתיות ושירותים ציבוריים - ברליץ - שפות זרות - אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY; נופש ופנאי - מפעל הפיס - תתכונן להיות מליונר - אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY; מדיה מודפסת ואלקטרונית - רשת שוקן - חידון התנ"ך העולמי - אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY; תחבורה - מרצדס - Unlike any other - שלמור אבנון עמיחי; מוצרי בריאות וטואלטיקה - P&G יש לבן ויש לבן טייד - גלר נסיס.