הפרסומת הזוכה ב"1 בחודש" במאי (פרסומות חודש מרס), במשאל שעורך מגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים, היא: "אגיסטן - הפטריה חזרה" של פרסום גליקמן נטלר סמסונוב. היא זכתה ב-80 נקודות, 32% עבור תרומה למותג ו-34% עבור קריאטיביות.
זאת על-פי מחקר שערך מכון המחקר "מותגים". במקום השני: "HOT - V.O.D - ספריית וידאו בבית", של פרסום באומן בר ריבנאי S&S, עם 74 נקודות - 28% עבור תרומה למותג ו-18% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי: "סיטרואן - הרובוט הרוקד" של פרסום זרמון גולדמן, עם 45 נקודות - 10% תרומה למותג ו- 25% קריאטיביות.
הדירוג המלא יתפרסם בגיליון אותות שיופיע בקרוב.