לראשונה בישראל מעלה ערוץ פורנו שלט ענק על קיר של "ברעם" מול קניון עזריאלי בתל אביב. מנהלת השיווק בערוץ מסרה כי הפרסום הענק "מקדם את החופש והפתיחות לשוק למוצרים למבוגרים הפופולארי בישראל. הקהל הישראלי, שיודע לדרוש איכות, מקבל כעת מותג מוביל בעל תוכן מגוון".
השלט, שגודלו 400 מ"ר, נתלה היום (ג', 22.11.05) מול קניון עזריאלי. הוא יפרסם את ערוץ המבוגרים החדש "Blue Hustler" באופציית פרסום למשך חצי שנה.
אימפריית Hustler, בבעלותו של לארי פלינט, בעליו של המגזין הידוע Hustler הוותיק, חולשת על תחומים רבים, בהם: ערוץ טלוויזיה, הפקות סרטים, מועדונים בארה"ב ואירופה, בתי קזינו ועוד. זו הפעם הראשונה בישראל שערוץ למבוגרים מפרסם על קיר פרסום בהיקף שכזה.
בעקבות עלייתו לאוויר של הערוץ ב-HOT (אפיק 211) וב-YES (אפיק 82) ימוקם השלט על קיר תלת מימד עליו נראה גבה של בחורה הפותחת את קרס החזייה שלה ועליו הסיסמה: "ערוץ חדש נפתח" [ראו תמונה].
הקריאייטיב של השלט בוצע על-ידי איתן גולדברג, לחברת "ברעם". מנתונים שפרסמה החברה עולה כי כ-550,000 כלי רכב עוברים בנתיבי איילון בכל יום. השלט בגודל 90 מטרים מצד דרום; 195 מטרים ממערב, וכ-90 מ"ר מצפון, נחשף גם למאות אלפי אנשים העוברים באזור מדי יום.
מערוץ "Blue Hustler" נמסר כי תקציב ההשקעה הראשוני לשלט הקיר בלבד עומד על כ-55,000 דולר. מהנהלת הערוץ נמסר:
"המותג Hustler מאז ומעולם נחשב כחדשני ופורץ דרך בתחום הפורנו והדבר מתבטא גם בפרסום. ההחלטה לצאת לעלות על קיר, בשלט ייחודי בגודלו, מבטאת את עוצמת המותג והתמיכה שהערוץ מקבל מחו"ל, הן בהחלטה להביאו לארץ והן בפן הפרסומי".