חברת מעבדות מטרנה יוצאת במהלך פרסומי נרחב המלווה את השקת המוצר החדש מטרנה BIG תחת הקונספט - "השוקו הראשון שלי - שוקו בריא לילדים".
מטרנה השיקה בימים אלה את מטרנה BIG - אבקה ייחודית להכנת משקה חלב מועשר ובריא בטעמים שוקו, בננה ותות, הפונה לקהל צרכנים חדש לחברה: ילדים בגילאי 2.5 עד 6 שנים.
מטרנה BIG מכיל 23 ויטמינים ומינרלים, חיידקים פרוביוטיים BIO, הינו מופחת סוכר ו- 0 % שומן, והשקתו מהווה קטגוריה חדשה בתחום המשקאות בישראל.
השקת מטרנה BIG, בהשקעה של כ-5 מיליון ש"ח, מלווה בקמפיין פרסום באמצעות JWT בטלוויזיה (רכישת מדיה - טופ מדיה), שילוט חוצות, עיתונות ואינטרנט, תחת הסיסמה "השוקו הכי בריא שיש".
הקמפיין הטלווזיוני מציג סיטואציות יומיומיות בין ילדים רכים לאמהותיהם, המתארות את "הפעם הראשונה של הילד": המתנה הראשונה, האהבה הראשונה ועוד.
כמו כן תלווה ההשקה בפעילות קד"מ רחבה - דיוור ייעודי לאימהות מועדון מטרנה, דיול והטעמות בנקודות המכירה, פעילות ממוקדת מול עמותת הדיאטניות ע.ת.י.ד ועוד.