ההוצאה לאור של משרד הביטחון וחברת הפרסום והמדיה האלקטרונית אינפומושן (INFOMOTION), החליטו לממש את האופציה בהפעלת מכירת שטחי הפרסום של עיתון "במחנה", זו השנה השלישית ברציפות. זאת, לאחר שאינפומושן, מסיימת שנה שנייה ברציפות של גידול של למעלה מ-50% בהכנסות ממכירת שטחי פרסום של העיתון.
עד לפני כשנתיים "במחנה" מכר שטחי פרסום בשווי של כמיליון ₪ בשנה, ואולם, בשנתיים האחרונות מכירות הפרסום של "במחנה" עמדו על כשני מיליון ₪, מדי שנה.
לקראת יום העצמאות, 60 שנה למדינה, מוציא "במחנה" גיליון כרומו מיוחד בן 100 עמודים, המתארים כל שנה משנת ההקמה למדינה, בכתבות ובצילומים.
מנכ"ל חברת אינפומושן, יובל בן נון, אומר כי מפרסמים רבים כבר הבטיחו את מיקומם בגיליון מיוחד זה, שכ-30 מעמודיו יוקדשו לפרסומים. יובל בן נון מעריך שההכנסות הצפויות מגיליון זה יגיעו לכ-250,000 ₪ - סכום הכנסות שיא שהושג אי פעם עבור גיליון בודד של "במחנה".
יצוין כי חברת אינפומושן מתמודדת בימים אלה על מכרז המדיה לשיווק חסויות ותשדירי שירות עבור הערוץ הראשון של רשות השידור. יו"ר חברת אינפומושן בע"מ הוא מרק מי רז, המחזיק ב-75% ממניות החברה.