חברת "מדיליין", חברה לייבוא וייצור מוצרי דרמו-קוסמטיקה ותרופות יוצאת בקמפיין חסות ל"אלנסיל", מוצר חדש לטיפול בצלוליט מבית פייר פברה, צרפת תחת הסלוגן "אלנסיל, המלחמה בצלוליט יוצאת לדרך".
בקמפיין החסות נראים בתחילה 6 בלונים כאשר בכל בלון כתובה האות שמרכיבה את שם המוצר לפי הסדר. בהמשך כדי להמחיש את מטרתו הסופית של המוצר, שהינה טיפול בצלוליט, רואים את המוצר מפוצץ כל בלון בדומה לפעילותו על הצלוליט.
אלנסיל הוא דור חדש למוצרי טיפול בצלוליט ומבטיח תוצאות תוך 14 יום.
הקמפיין יעלה בערוץ 2 על-ידי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, למשך 3 שבועות וישובץ כקמפיין חסות לתוכניות פריים טיים בערוץ.
חברת מדיליין
חברת מדיליין, יבואנית ומשווקת תרופות, מוצרי דרמו-קוסמטיקה ומוצרי צריכה נמצאת בבעלות סטלו רובינסון ופועלת בישראל מאז שנת 1983. החברה בעלת הזכויות הבלעדיות לשיווק מוצרים מובילים כמו: "בליסטקס", "ביורה", סדרות מוצרי דרמו-קוסמטיקה כמו: "אוון", "א-דרמה" ובימים אלה קיבלה את הזיכיון לשיווק מותג טיפוח השיער ג'ון פרידה.