הגרנד קניון בחיפה, מקבוצת רשת קניוני ישראל וקבוצת זאבי, מקיים לקראת ראש השנה את "חודש הירידים" בו יציע הקניון מגוון רחב של מתנות מקוריות לחג תחת קורת גג אחת, ביניהם: ה"גרנד אקססוריז 2008", "יריד נשים ונפלאות" וה"גרנד שוק".
במסגרת "חודש הירידים" יתקיים ה"גרנד אקססוריז 2008", אשר יימשך שלושה ימים (17-19.9) ויקבץ תחת קורת גג אחת, למעלה מ-40 מעצבים צעירים ומוכשרים, רובם בוגרי שנקר ומכללת ויצ"ו חיפה, אשר יציגו למכירה פריטים בניחוח תל אביבי, אקססוריז ופריטי אופנה ייחודיים, בינהם: תיקים, חגורות, נעליים, תכשיטים, ועוד.
יריד נוסף שיתקיים לקראת ראש השנה הוא "יריד נשים ונפלאות" (ה-23.9), יריד בעלות עסקים, אמניות ויוצרות, המאגד מעל 100 נשים מציגות ונערך במסגרת הפעילות של פורום נשים בעסקים של מ.ט.י חיפה. היריד מציע מתנות ושלל חפצי נוי מקוריים בעבודת יד שלא ניתן למצוא במקום אחר: אביזרי אופנה, תכשיטים, ויטראז'ים, ציורים, אהילים ומנורות, מוצרים לתינוקות ולילדים, עיצוב בזכוכית ועוד. היריד מתקיים בגרנד קניון בהצלחה רבה זו הפעם ה-9.
עוד יתקיים בחודש הירידים, ה"גרנד שוק" (ה-28-29.9.08 ), יריד אוכל ומתנות אשר מציע דוכני מזון איכותי לצד מתנות לחג ודוכנים שונים, ביניהם:דוכן טבע, מיסטיקה, אמנות, קוסמטיקה טבעית, פאנג שווי, תכשיטים, אבני חן וצורפות בכסף וזהב, משחקי ילדים מעץ ועוד.
לרגל השקת "חודש הירידים" יוצא הגרנד קניון במסע פרסום באמצעות משרד הפרסום צדר: יריב. הקמפיין בתקציב של 100,000דולר, כולל מודעות בעיתונות המקומית, שילוט חוצות, הפקת אופנה בפריסה מקומית, ג'ינגלים ברדיו, מודעות צבע ותלי דלת שיופצו ב-100,000 אלף עותקים.
ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון בחיפה מסר כי: "חודש הירידים מתקיים כחלק מאסטרטגיית הקניון, להציע לקהל לקוחותינו את התמהיל המגוון ביותר של מתנות ייחודיות לחג, אותן אי אפשר למצוא בשום מקום אחר, נוסף למחירים אטרקטיביים ובכך להעצים את חוויית הקניה של הלקוח, ולהעניק לו ערך מוסף בביקורו."
על ה"גרנד קניון" בחיפה
ה"גרנד קניון" בבעלות קבוצת קניוני ישראל וקבוצת זאבי נפתח בשנת 1999. הקניון משתרע על שטח של 200 אלף מ"ר, עם שטחי מסחר המשתרעים על 38 אלף מ"ר. הקניון כולל למעלה מ-220 חנויות מעסקי האופנה, מזון, חשמל, אביזרים ועוד. וכולל למעלה מ-3,000 מקומות חניה מקורה.