אליקים הרמן נהרדעא בנו את האסטרטגיה הפרסומית של המותג שעוני אמבוס, הכוללת: קמפיין פרסום, יחסי הציבור והשקת המותג, הכוללת פתרונות לא שגרתיים, הן בסוג הפרסום, המדיה ואירועי יחסי הציבור, הממוקדת בקהל הצורך ומבין באופנה ולייף סטייל.
לדברי גולן נהרדעא, "אסטרטגית המותג בנויה על דור אופנתי ומודע לטרנדים העולמים ועל-כן כל הפעילות השיווקית אינה מתחשבת בחוקים המקובלים בעולם האופנה. קהל היעד של מותג שעוני אמבוס מתאפיין בקצב חיים מהיר, דינאמי ואינטנסיבי מסביב לשעון. דור שגדל בסביבת אינטרנט, המתעדכן ומעורב on line, בכל המרחש ועל-כך מבוסס הקונספט הפרסומי של המותג".
שעוני אמבוס, מאופיינים בבולטות, בגודל, בייחוד ובהיותם טרנדיים ואופנתיים. השעונים מעוצבים באיטליה ומיוצרים בטכנולוגיה יפנית מתוחכמת, המיובאים לארץ על-ידי חברת האחים בר-נוי בע"מ. מלבד יופיים והחדשנות בעיצוב ובחומר של השעונים עצמם, הייחודיות הבלעדית בשעוני אמבוס, היא שניתן לקנות שעונים כמו שהם, הישר מהמדף או לבנות את השעון לפי הטעם האישי - צבע לוח השעון, סוג צפוי הזהב, סגנון המחוגים, חומר הרצועה, כל-זאת לפי בקשה נעשית במעבדת החברה וללא תוספת תשלום.