מכללת תל חי העלתה בשבוע האחרון קמפיין פרסומי המתבסס על קליפ טלוויזיוני ב-MTV שזוכה לביקורת נלהבות. הפרסום השנתי המנוהל על-ידי משרד הפרסום ירקוני מוערך ב-3 מיליון שקלים.
הקונספט של הקמפיין צעיר וחצוף, ונועד ליצור בידול בין סטודנטים הבוחרים ללמוד בתל חי, לבין מי שבוחרים במוסדות אקדמיים אחרים. הפרסומת בנויה על מילים שרצות על המסך, והופכות לאט לאט למשפטים, ובין השאר לכותרות כמו: "יש לך סיפור אהבה עם המחשב, אתה בתול, אתה פוחד מהשמש וכולם קוראים לך בשם של צורה הנדסית? עזוב זה לא אתה - זה אנחנו".
דוגמא נוספת לניסוח החריג: "אם אתה רוצה להיות מעשי בתאוריה, להעביר שלוש שנים בספריה ולהיות בקשר עם מכונת צילום - לך ללמוד באוניברסיטה!".
הקמפיין נועד להציג את המכללה האקדמית תל חי כמכללה צעירה ודינמית, ולהבליט אותה בנוף האקדמי הממוסד והוותיק. קהל היעד אליו פונה הקמפיין הוא צעירים, הרואים עצמם כאינדיבידואליסטים, שונים, בעלי סגנון חיים חופשי ואופי ייחודי. על פי סקר של מכון גיאוקרטוגרפיה נמצא, כי שיעור הצופים הצעירים הפוטנציאליים ב-MTV עומד על 64%. לכן הוחלט בפרסום ירקוני להתרכז בפרסום באפיק זה.
גידי קיפניס מנהל השיווק של המכללה האקדמית תל חי: "הקמפיין יוצר בידול ממכללות אחרות, דרך התחברות לסגנון החיים הייחודי של הסטודנט שבוחר ללמוד בתל חי - ראש פתוח, חכם, לא כבד, בלי פוזות, אוהב את החיים ואכפתי לסביבה. הקמפיין מהווה ניגוד מוחלט לקמפיין אקדמאי כבד באופיו. הוא תוקף בצורה גלויה מוסדות חינוך וותיקים הנתפסים כמיושנים".
כאמור, את הקמפיין מוביל צוות ממשרד ירקוני, הכולל:
סופרוויזר: ענת בן-נתן.
תקציבאית: לילית זהבי.
ארט דירקטור: יגאל עזרא.
קופירייטר: פרדי בלסן.
בין לקוחות המשרד: רשת טרקלין חשמל, LG, אקאי החברה לפיתוח קיסריה, ביה"ח רמב"ם וקופת החולים "מכבי" רשת עתיד מחשבים ועוד.
במכללה האקדמית תל חי לומדים למעלה מ-1350 סטודנטים לתאר ראשון בחוגים בשלל התמחויות ובחטיבות לימוד ייחודיות בארץ. כמו לדוגמא החוג למדעי המחשב-החטיבה בביו-אינפורמטיקה, החוג לחינוך חטיבה בעיצוב טכנולוגיות חינוכיות ועוד.