בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
כתמיכה בקמפיין לסדרת מרקי נמס בכוס, עולה מותג קנור בשילוט דיגיטלי ייחודי. השילוט כולל שלט חוצות אלקטרוני של פרסום רפיד, אשר יוקדש כולו - 24 שעות ביממה במשך כחודש, לקמפיין של נמס בכוס. על המסך תוקרן הכנת מרק נמס בכוס ותזכורת למסר של הקמפיין - לקחת נמס בכוס למשרד. על השלט מצורף אלמנט - שקית ענקית של מרק נמס בכוס המהווה חלק מהמתרחש של המסך. השלט יוצב בשני צמתים מרכזיים - צומת הקריה (רח' קפלן בתל אביב) ומתחם הבורסה ברמת גן וישנה את חזיתו בהתאם לכיוון עומסי התנועה במהלך היום. בנוסף, נתמך הקמפיין בפעילות בפייסבוק בה נערכת תחרות יומית בין החברים ברשת אשר מוזמנים לשלוח אל חבריהם כוסות מרק נמס בכוס. המשתתף אשר מקבל את מספר האישורים הרב ביותר בכל יום זוכה במחשב נייד. הפעילות נתמכת בקמפיין רחב היקף באתרים המובילים. ליאור דודאי, מנהלת תחום המרקים של קנור ביוניליוור ישראל: "קמפיין נמס בכוס פונה לציבור הצרכנים ומזכיר לו לקחת מרק נמס בכוס למשרד כפתרון לשעות הרעב הקטן במשרד. להגברת המודעות כולל המהלך מגוון פעילויות במטרה להגיע אל הצרכן בכל נקודות המפגש הרלוונטיות - טלוויזיה, רדיו, שילוט חוצות ועוד. בנוסף, החלטנו לראשונה, להשתמש גם בפייסבוק כפלטפורמה המאפשרת לנו מפגש עם מגוון רחב של קהלי היעד שלנו - חיילים, סטודנטים, צעירים ומבוגרים המתעדכנים במהלך שעות היום ובכלל זה גם בשעות העבודה במשרד. ההיענות לפעילות עד כה גבוהה מאוד - בשלושת הימים הראשונים השתתפו במשחק כ-15 אלף גולשים!". סדרת מרקי נמס בכוס, פונה אל "רגעי הרעב" - לפני ארוחת הצהרים או לפנות ערב, בפרט במקום העבודה. סדרת המרקים מציעה אלטרנטיבה משביעה וקלה להכנה, המהווה פתרון מושלם לצורך בנשנוש או בשתייה חמה. מרקי הסדרה קלים להכנה ומיועדים לשימוש עם מים חמים בספל. זמן הכנתם קצר 2-3 דקות.
|
תאריך:
|
25/11/2009
|
|
|
עודכן:
|
25/11/2009
|
|
נטע הר-לב
|
|
כינוס זמן דיגיטלי של מכללת מנטור. חוזר לסיבוב נוסף - פורץ דרך ובועט יותר מאי-פעם, בכינוס לוקחים חלק מרצים ובעלי מקצוע מובילים בתחומם, שיעבירו הרצאות וסדנאות בתחומים שונים כגון: טכניקות עבודה מתקדמות בתוכנות גרפיות, תוכנות לעריכת וידיאו, חידושים בתחום קידום ושיווק אתרים, זכויות יוצרים, רעיונות מדליקים לבאנרים, סדנה מעשית לצילום אופנה, סדנה ליצירת סטודיו ביתי לצילום ועוד. בנוסף תתקיים תערוכה מקצועית בה יצגו מיטב החברות בתחום את החידושים לשנת 2010 ובפעם הראשונה יחשפו מחשבי Apple החדשים.
|
|
|
גיל סגל, בן 36, מונה לתפקיד שף מלון רות רימונים צפת.
|
|
|
בטקס חגיגי שנערך השבוע (יום ב') בבית הספר הממלכתי יסודי בן-גוריון באופקים, נחנכו שתי הכיתות ה"חכמות", ובהן לוחות אלקטרוניים, מחשבים וציוד נילווה. כיתה "חכמה-אינטראקטיבית" הינה "המילה האחרונה" בתחום ההוראה: לא עוד לוח, גיר ומורה המרצה באופן פרונטלי, אלא כיתה חכמה שמספקת את מלוא העזרים הטכנולוגיים הדרושים לשם למידה אינטראקטיבית חווייתית. מדובר במהפכה פדגוגית של ממש, שצפויה לשנות את פני ההוראה ואת חוויית הלימוד בבתי-הספר, הן מבחינתם של המורים והן מבחינתם של התלמידים. במקום לוח וגיר ממוקם בכיתה מסך אינטראקטיבי המגיב למגע ומחובר לאינטרנט. השיעור מוקלט באופן אוטומטי ומועלה לאתר האינטרנט של בית הספר לשם מעקב על-ידי תלמידים שלא נחכו בשיעור.
|
|
|
בעקבות אישור של הממשלה את תוכנית הסיוע לאזרחים שנפגעו מפעולות פליליות (כפי שפורסם בימים האחרונים) מוסר "ארגון משפחות נרצחים ונרצחות" כי ימשיך להיאבק על זכויותיהם ולתמוך בתהליך שיקומם של משפחות הנרצחים בעבר - שאינם נכללים בהגדרות התוכנית החדשה שאישר שר הרווחה יצחק הרצוג. במסגרת התוכנית החדשה יהיו זכאיות משפחות נפגעי עבירות המתה לקבל עזרה בשיקום מאת הממשלה, אך במסגרת התוכנית הושם דגש על משפחות שנפגעו בשנים האחרונות או יפגעו בעתיד, ונפגעי העבר אינם מוכרים כזכאים לתמיכה ושיקום.
|
|
|
תערוכה חדשה תוצג במשך יומיים בלבד ב"פופ אפ סטור" שמפעילה comme il faut בבית בנמל. החל מהחודש שעבר מתארחים ב"פופ אפ סטור" יוצרים לתקופה קצרה ומציגים בה חומר מקורי. ה"פופ אפ סטור" הראשונה הייתה של המעצבת מירית וינשטוק, ובסוף החודש יארחו ב-comme il faut תערוכה המורכבת מדגמים מיוחדים שיצרו תלמידי עיצוב אופנה בשנקר, פרי פרויקט ייחודי בנושא "הג'ינס".
|
|
|
|