בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
תינוק הבמבה מזמין את ילדי ישראל אליו הביתה
|
- הודעה מטעם אסם
מאת:
קרן חוגי קורן | | גיתם פורטר נובלי
|
|
הבית של במבה [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
לכל אחד מאיתנו זיכרונות רבים מבית ילדותו. אך ישנם בתים שזיכרונם חוצה את כל שכבות ישראל: מי אינו זוכר את הבית של פיסטוק או את מרפסת הבית של יוני משכונת חיים? אלו הם הבתים בהם "בילינו" חלק משנות ילדותינו. אסם מזמינה את הציבור הרחב להוסיף לרשימת הזיכרונות בית ישראלי נוסף: ביתו של התינוק הכי מוכר במדינה - "הבית של במבה". אסם השקיעה כ-1,500,000 שקלים בפתיחת דלתותיו של הבית של במבה במפעל הבמבה בחולון. במסגרת ביקור בביתו של התינוק מוזמנים הילדים ליהנות ממפגש אישי ואינטימי עם הדמות הפופולרית בסביבתה הטבעית. כל אחד מחדרי הבית, צופן הפתעות עבור המבקרים הצעירים והמבוגרים: במרפסת לומדים כיצד מכינים את החטיף הנמכר בישראל, בחדרו של התינוק נהנים מסרט תלת-ממדי ייחודי המאפשר לצופה להיות חלק מחוויית עשיית הבמבה בסרט מלהיב עתיר אפקטים, במטבח משקיפים על המפעל עצמו - ורואים כיצד מכינים את הבמבה בקווי הייצור והאריזה שמספקים מדי יום כ-500,000 שקיות במבה, מהם נהנים כמעט בכל בית בישראל. לסיום החוויה, מצפה לילדים מפגש אישי ומהנה עם תינוק הבמבה בכבודו ובעצמו. "השקענו הרבה מאמצים כדי לאפשר לילדי ישראל ליהנות מחוויית מפגש אישי ואינטימי עם אחת הדמויות המלוות את הילדות הישראלית לדורותיה" אומרת איילת צרפתי-רוזן מנכ"ל חטיבת החטיפים של אסם. "למרות ההשקעה הגדולה שעשינו, שמרנו על כך שהביקור יהיה חינם ובכך אפשרנו לכל ילד ומשפחה בישראל להגיע וליהנות". הבית של במבה פתוח לקהל הרחב בתיאום מראש במועדים הבאים: ראשון עד רביעי בין 9:00-18:30; חמישי בין 9:00-11:00. החל מקיץ 2015 דמי הכניסה ל"בית של במבה" הינם 10 שקליםלאדם. לתיאום סיור יש להתקשר אל מוקד שירות הצרכנים של אסם: 1700-70-76-76. עובדות ומספרים על הבמבה - טעם הבמבה המקורי היה... גבינה.
- לאחר שהתקבל בתגובה פושרת, הוחלף בטעם חמאת בוטנים, והפך מיד להצלחה סוחפת.
- במלחמת ששת הימים כבשה הבמבה את קנטינות השק"ם. חיילים הביאו את החטיף הביתה, והפכו את הבמבה לחטיף המשפחתי המועדף.
- החטיף הפך למרגיע הלאומי עם המלצתו של דובר צה"ל, נחמן שי, להשתמש בו כאמצעי להרגעת הילדים במלחמת המפרץ.
- תינוק הבמבה הופיע ביותר מ-20 סרטוני פרסומת.
- בחלק ממלחמות ישראל הכריז משרד העבודה על מפעל במבה כעל "מפעל חיוני לשעת חרום" - מתוך הכרה במעמדו של החטיף בסל הצריכה הישראלי.
- 85% מבתי האב בישראל צורכים במבה של אסם.
- מדי חודש אוכלים הישראלים קרוב ל-15 מיליון שקיות במבה.
- בכל דקת עבודה במפעל אסם בשדרות מיוצרות 1,000 שקיות במבה.
- כיום לצד הבמבה הקלאסית יש במבה מתוקה אדומה, במבה במילוי נוגט ובמבה במילוי חלבה.
|
תאריך:
|
04/07/2010
|
|
|
עודכן:
|
05/08/2015
|
|
קרן חוגי קורן
|
|
קבוצת ביג מרכזי הקניות יוצאת בשיתוף פעולה עם אתר התיירות האינטרנטי המוביל גוליבר, סופר פארם וא.ל.מ מוצרי חשמל בפעילות "מסביב לעולם ב-80 שקלים". היקף ההשקעה המוערך של ביג בפעילות מוערך בכ-150,000 שקלים.
|
|
|
כחלק מתפיסת לאומי דיגיטל ומתוך רצון להקל על הלקוח ולהנגיש את השירות עבורו, בכל ערוץ ובכל זמן, מאפשר מעתה לאומי ללקוח הפוטנציאלי, נוחות נוספת וחיסכון ניכר בזמן פתיחת החשבון, באמצעות ביצוע מרבית הפעולה מהבית, ותיאום פגישה לשם השלמת הפעולה, בזמן הנוח ללקוח, וישירות מול יומנו של כל אחד מהמנהלים בסניף, אותו יבחר הלקוח.
|
|
|
חברת בני פאוזי שמשום, יבואנית ומשווקת BLU משקאות אנרגיה, משיקה בימים אלו קמפיין פרסומי חדש. סרט הפרסומת מציג את המוצרים השונים והמיוחדים של המותג ואת האנרגיה המיוחדת המגולמת במסר "BLU YOUR MIND" במובן של השתחרר והתנער! הסטיילינג בסרט הינו מאוד מאופיין וקפדני המשדר חוצפה ופרובוקטיביות ומושפע מהלוק של הזמרת והיוצרת המשפיעה ביותר כיום Lady Gaga.
|
|
|
משלחת של כ-20 חברות ניו מדיה מישראל יוצאת מחר ללונדון ותיפגש עם בכירים בתעשיית המדיה הבריטית (בין התאריכים 5-8 יולי 2010).
|
|
|
המוזיאון הפתוח בגן התעשיה תפן מזמין הורים וילדים לפעילויות ואטרקציות עשירות: קסם של בועות - עולם דמיוני כמו באגדות ומופע בועות, סדנאות יצירה שונות ומסלול מכוניות לילדים. באוסף המכוניות העתיקות המוצגות במוזיאון, משחקי ענק להנאת הקהל. בנוסף, תוצג כל יום הצגת ילדים או מופע תיאטרון בובות:
|
|
|
|