עלית ממתקים מציגה קמפיין חדש לדיפ שוקולד פרה בהשקעה של 2.5 מיליון שקל.
עלית מציגה חטיף ילדים חדש מבית הפרה:
דיפ TO GO מטבל שוקולד ועוגיות לטבילה - אפשר לקחת לבי"ס, לטיול, לחוג, כשמשחקים בחוץ, או מול הטלוויזיה.
שוקולד פרה- מותג השוקולד המוביל בישראל ממשיך להתרחב גם בתחום הילדים. בקמפיין למוצר חדש- דיפ שוקולד עם עוגיות לטבילה.
על הסרט:
הסרט מבית שלמור אבנון עמיחי מתרחש בטיול בי"ס וממשיך את מסורת העצות של הפרה במסגרת הקונספט- "שוקולד פרה תמיד איתך". הפעם מסתבר שגם העצות הטובות עלולות לסבך אותך אם לא הקשבת למורה...
הסרט יעלה השבוע לתקופה של 3 שבועות בערוצים 2, 10.
קרדיטים:
קופי: יאיר שינברג
ארט: איילת חן
מנהל קריאיטיב: יורם לוי
מנהל קריאיטיב ראשי: גדעון עמיחי
מנהלת תחום/עלית: ורד קסטל שתיל
מנהלת מוצרי ילדים/ עלית: אנני בירן
תקציבאית: אוסנת יעקובוביץ
סופרוויזרית: ורד קינרייך- גולן
פלנרית: דנית שלו
מפיקת משרד: שירה רובס
חברת הפקה: שושי ואודי הפקות
במאית: דפנה לווין
צלם: דני שניאור
מוזיקה: עופר מאירי