מחלבת טרה בקמפיין חסויות לגבינות טרה 3% בטעם של 5%
בהשקעה של כ-300,000 $
מעניקה חסות לתחזית מזג האוויר ולתוכניות נבחרות.
מחלבת טרה עלתה בקמפיין חסויות בערוץ 2, ערוץ 10 ובערוץ ישראל פלוס (הערוץ הישראלי בשפה הרוסית), באמצעות משרד הפרסום טמיר כהן.
הקמפיין, בהשקעה של כ-300,000 $ מציג שקופיות של גבינה לבנה טרה 3% בטעם של 5% ושל קוטג' טרה 3% בטעם של 5% בתחזית מזג האוויר ובתוכניות נבחרות.
החסות עוצבה בצורה שונה מחסויות רגילות והיא בנויה כמו שעשועון קצרצר בו המנחה שואל שאלה שהתשובה עליה היא המוצרים של טרה.
אודות מחלבת טרה
מחלבת טרה הינה יצרנית מוצרי החלב הפרטית המובילה בישראל והשנייה בגודלה בארץ בעיבוד חלב ושולטת על כ-12%-14% משוק החלב. החברה משלבת טכנולוגיה ייחודית עם איכות יוצאת דופן בייצור מגוון רחב של מוצרי חלב, גבינות ומעדנים. החברה מעסיקה כ-600 עובדים וכ-80 מחלקים עצמאיים. החברה סיימה את שנת 2003 במחזור של למעלה מ-125 מליון דולר.
מנהל קריאטיב- יורם דמבינסקי
קופירייטר- בועז הלחמי
ארטדריקטור- גדי פוליטי
סמנכ"ל תכנון ואסטרטגיה- סלביה גבע
פלנרית- ענת בן יעקב
סמנכ"ל לקוחות- רן ברנע
תקציבאית- מירב דואק