שטראוס שמחה להציג: שבועות בטעם שכולם אוהבים
שטראוס מחלבות בחרה השנה לבטא את קרבתה והקשבתה לצרכנייה באמצעות פעילות שיווקית שכולה תחת הסיסמא "שבועות בטעם שכולם אוהבים".
סיסמא זו משולבת בלוגו הייחודי של שטראוס לשבועות שילווה ויאפיין את כל המוצרים והפעילות לשבועות, ויעניקו לצרכנים מאווירת החג השמחה.
הקונספט "שבועות בטעם שכולם אוהבים" משלב את הערך הרגשי של שמחת ההשקעה בארוחת החג עם הערך הפונקציונלי של ההכנה- כל המצרכים מרוכזים במארז אחד (למעט המוצרים הבסיסים כגון ביצים וסוכר) דבר החוסך התרוצצות בבחירת המצרכים, מאפשר קלות הכנה והכל במחיר השווה לכל נפש.
סיגל שילוני, מנהלת השיווק בשטראוס מחלבות אמרה היום:
"חג השבועות, המאופיין כחג מוצרי החלב הינו תופעה ייחודית לשוק הישראלי שאינה מוכרת באף מדינה בעולם. שטראוס מחלבות מעניקה השנה חוויה של עשייה המשולבת באווירת חג שמחה וחגיגית במיוחד וממשיכה לתת את הטון עם חגיגה של מוצרי חלב מפתיעים לכל סוגי הצרכנים: הצרכנים המחפשים נוחות יוכלו למצוא רוטב אלפרדו ייחודי לפסטה המצריך חימום בלבד, הצרכנים המחפשים רעיונות יצירתיים ולאלה המחפשים הנחות מיוחדות".
שילוני הוסיפה: "מדי שנה בשבועות אנו עדים לגידול בשוק הגבינות של כ-50% בהשוואה לחודש רגיל. הצריכה לנפש נאמדת בכ-0.4 ק"ג לעומת 0.27 ק"ג צריכת גבינה בחודש רגיל. המכירות העיקריות של מוצרי החלב נערכות כשבוע לפני החג ועד יום החג עצמו.
שילוני ציינה כי ממחקרים שערכה שטראוס מחלבות באמצעות מכון ברנדמן עלה כי למארח/ת חשוב להיתפס כמארחת טובה המכינה מגוון רחב של מנות מושקעות, אך יחד עם זאת להגיע אל שולחן החג ולשמוח עם יחד עם בני המשפחה ללא עייפות כתוצאה מעמידה ממושכת במטבח. כך המוצרים הייחודיים הכוללים את כל המצרכים פרט למוצרים הבסיסיים המצויים בכל בית (כגון ביצים וסוכר) והמתכונים המצורפים אליהם מאפשרים הכנת ארוחת חג מושקעת, טעימה, ומהירה בטעם שכולם אוהבים.
השנה בחרה שטראוס גם לענות על הצרכים המשתנים של צרכן הישראלי וברחה להרחיב את מגוון המוצרים המעניקים את חווית ההכנה והבישול במארז עוגה המכיל את המצרכים לעשייה ועד רוטב אלפרדו לפסטה הניתן לחימום בלבד.
פעילות שטראוס מחלבות בשבועות תהיה מושתתת על היצע רחב של האפשרויות הקיימות להכנת ארוחת החג באמצעות סדרה מגוונת של מוצרים מיוחדים שהמשותף להם הוא קלות ההכנה של מתכונים מושקעים ומפנקים. המוצרים הקיימים מציעים לצרכן ארוחת חג מלאה הכוללת: מנה ראשונה, מנה עיקרית, ומנת קינוח.
בין המוצרים המוצעים: ערכה להכנת מלית ייחודית לבלינצ'ס- "סקי מלית לבלינצ'ס", רוטב אלפרדו לפסטה, מארז סקי לעוגת גבינה, מארז סקי לפשטידה, מארז 3 גבינות סקי הכולל קופסת איחסון איכותית מתנה ומארז 3 גבינות סיפוניה ב-25% הנחה- כל המוצרים שעושים לנו במטבח חיים קלים במיוחד, מוצעים גם במחיר כדאי.
על ארבעת המוצרים החדשים של שטראוס מחלבות לכבוד חג העצמאות
סקי מלית לבלינצ'ס.
קרם גבינה לבנה עם צימוקים. מיועד למילוי בלינצ'ס. המוצר מגיע בגביע של 500 גרם הכולל מתכון להכנת בלינצ'ס. כמו כן, על גבי המוצר יהיה ספרון שיכיל מספר מתכונים נוספים לשימוש במלית כגון: עוגת גבינה אפויה, מוס גבינה, ומאפינס.
מחיר מומלץ לצרכן: 9.40 שקל.
רוטב אלפרדו-פסטה ב דקה אחת בלבד
גבינת שמנת בטעם פטריות ובצל 9% שומן לה מוסיפים רק חלב, מחממים ומוזגים על פסטה. מחיר: 8.90 שקל.
סקי מארז להכנה פשוטה ומהירה של פשטידת גבינה
המארז כולל תבנית אלומיניום הכוללת ערכה להכנת פשטידת גבינה. נותר רק להוסיף ביצים וירק לפי בחירה.
במארז: תבנית אפייה מאלומיניום, גבינת סקי 250 גרם 5% שומן, שמנת יוטבתה וגבינה בולגרית.
מחיר מומלץ למארז: 27.99 שקל.
סקי מארז לעוגת גבינה אפויה
בהמשך להצלחה בשנים קודמות מציעה שטראוס אריזה מושלמת להכנת עוגת גבינה אפויה. המארז כולל: 500 גרם גבינת סקי 5%, 2 גביעי יוגורט דנונה 3% ופירורי עוגיות.
כל המרכיבים ארוזים בקופסת פלסטיק איכותית בצירוף 2 מתכונים פשוטים לביצוע האחד לעוגת גבינה אפויה והשני לעוגת גבינה קרה, רק להוסיף חמאה וביצים והעוגה מוכנה.
מחיר מומלץ למארז 17.99 שקל.
על מבצעים ייחודים נוספים של שטראוס מחלבות לחג שבועות
מארז סימפוניה וחגיגת טעמים.
מארז הכולל 3 גביעי סימפוניה ב-25% הנחה, בהצעה חגיגית בטעמים: טבעי, זיתים ובצל ירוק.
מחיר מומלץ: 18.23 שקל.
מארז סקי ייחודי
מארז ובו קופסת אחסון איכותית הכולל 3 גביעי סקי ו...קופסת אחסון איכותית מתנה.
מחיר מומלץ למארז: 15.15 שקל.
מסקר שנערך עבור שטראוס מחלבות באמצעות מכון ברנדמן, עלו הממצאים הבאים:
1. 37% מהנשאלים מארחים בביתם לארוחת חג השבועות ורק 10% מהנשאלים לא מארחים כלל.
2. 41% ציינו כי חשוב להם שהמתכונים לשבועות יהיו מהירים להכנה כך שלא יצטרכו לעמוד שעות במטבח.
3. 81% מהנשאלים מכינים עוגות גבינה, 50% מכינים פשטידות עם גבינות, 22% מכינים בלינצ'ס.
4. 66% הכינו עוגות גבינה בעצמם ואילו 21% קנו עוגת גבינה.