תקציב יחסי הציבור של "סולגאר" לחברת לניאדו תקשורת - החברה מעמיקה את אחיזתה בשוק הבריאות בישראל
חברת יחסי הציבור לניאדו תקשורת שיווקית בניהולם של אלי לניאדו ואבי גנאור מעמיקה את אחיזתה בתחום הבריאות וקיבלה לידיה את תקציב יחסי הציבור של חברת סולגאר שמחזיקה בידיה כ 25% משוק תוספי המזון והויטמינים בישראל.
לניאדו מתמחה בין היתר בסיוע לבתי חולים, מרפאות ולרופאים שנקלעו למשברים בשל הסתבכויות בתביעות משפטיות או שמואשמים ברשלנות רפואית. החברה מרכזת בידיה כבר כיום את הטיפול בארגון רופאי ישראל, בארגון רופאי "מכבי" ובכמה מהמותגים המובילים של יצרנית התרופות האמריקנית פייזר שהיא יצרנית התרופות הגדולה בעולם.
לניאדו מתמחה גם בשיווק ממוקד של מוצרים בעלי אופי רפואי לקבוצות משפיענים בתחום הבריאות ובמסגרת זו מנהלת מזה שנים את קמפיין ההחדרה של אקטימל ושאר המוצרים הפרו-ביוטים של שטראוס-עלית בקרב דיאטנים, רופאי משפחה ורופאי ילדים. לניאדו מנהלת את קמפיין ההחדרה של חטיפי אנרג'י לקהלי מטרה ספציפים ולפני חודשים אחדים ניהלה לניאדו גם את קמפיין הפרסום והיח"צ "רופאי אישי - הרופא הפרטי שלך במכבי" עבור מכבי שירותי בריאות.