שופרסל יוצאת בקמפיין טלוויזיה נוסף בכיכובה של לובה - הקופאית הידועה תחת הסיסמא: יאסו לובה !!!
עלות הקמפיין - כ-700 אלף שקל.
עדי כהן, מנהל שיווק שופרסל הודיע היום כי רשת, שופרסל בחרה בלובה לככב בסרט הפרסומת מאחר והמובילות הינה הבלתי מתפשרת ברשת- הן באיכות, הן בשירות והן בחיבור האמוציונלי בזמן הקניות.
הקמפיין אשר הופק באמצעות משרד הפרסום גיתם, יעלה ביום רביעי ה-02/06/04, בטלויזיה, ובנקודות המכירה, בתקציב מדווח של כ-700 אלף שקל.
בקמפיין מככבת לובה הקופאית הידועה מ"ארץ נהדרת" אשר מבשרת בקול ובתרועה על פסטיבל ים תיכוני שעורכת הרשת ואשר יכלול מבצעים על מגוון מוצרים שיובא במיוחד לארץ עבור החגיגות.
מי עומד מאחורי הקמפיין?
מנהלת פרסום ותקשורת שיווקית- רות שקד
תקציבאית פרסום שופרסל - לאה קריספין
סמנכ"ל לקוחות גיתם- ערן גרינברג
סמנכ"ל קריאייטיב- אסי שביט
מנהל קריאייטיב- זאב רביד
ארט- גולן נוחיין
קופי - נועם פתחי
סופרוויזר- שירלי כהן
תקציבאית- עדי לוי
מנהלת הפקה- שירלי זלצמן,
מפיקה- עינבל קלי
חב' הפקה- קדישזון