סודה-קלאב יוצאת בקמפיין חג מכירתי בהשקעה של כחצי מיליון שקל
הקמפיין תחת הסיסמא "המבצע עלה לנו לראש השנה..." יתמוך במבצע החג המוביל אותו מציעה החברה תוך שימת דגש על אווירת המשקה והמחיר האטרקטיבי.
חברת סודה-קלאב, המשווקת מכשירים להכנת ביתית של משקאות מוגזים, סירופים ואביזרים נלווים יוצאת בקמפיין חג מכירתי התומך במבצע החג המוביל בהשקעה של כחצי מיליון שקל.
לדברי גלית שוסהיים מנהלת תחום השיווק בסודה-קלאב: "הסיסמא המובילה את הקמפיין - "המבצע עלה לנו לראש השנה..." משקפת מחד את אטרקטיביות המבצע, ומאידך שמה דגש על אווירת המשקה המתייחסת לערכים כמו FUN, מגוון רחב של אפשרויות וטעמים וחווית שתייה.
לדבריה: "בחרנו לפנות לצרכן על-ידי קמפיין מכירתי התומך במבצע החג המוביל של סודה-קלאב, על-מנת להדגיש כי מדובר במבצע חסר תקדים בו אנו מאפשרים לצרכן ליהנות ממגוון משקאות מוגזים על שולחן החג, ובנוסף,לקבל מכשיר בו ניתן לעשות שימוש על פני שנים".
הקמפיין באמצעות פרסום "זרמון גולדמן" כולל פרסום בעיתונות ארצית ,במקומונים וכן פרסום בנקודות המכירה באמצעות במות מעוצבות ומשולטות שהוכנו במיוחד עבור המבצע.
הקמפיין ימשך שלושה שבועות במסגרתו יתקיים המבצע שילווה בפעילות קד"מ נרחבת בכל רשתות המזון המובילות ובחנויות DIY.
הקמפיין מדגיש את המבצע המוביל של סודה-קלאב - קונים חבילת מוצרי סודה-קלאב להכנת כ- 100 ליטר משקאות תוססים במגוון טעמים ומקבלים מכשיר סודה-קלאב ישיר ללא תוספת מחיר. מחיר מומלץ לצרכן של החבילה - 269.90 ש"ח. ערך המכשיר - 140 ש"ח.
קרדיטים:
קופירייטינג- איתי קריינר, ארט דירקטור- טלי מילכברג, סופרוייזר- רותי ברניצקי, תקציבאית- מיכל חמו, מנהל אסטרטגיה- רן נתנזון.