אקסנצ'ר חתמה על חוזה אאוטסורסינג בשווי 7 מיליון דולר
עם ענקית מוצרי הבריאות ג'ונסון & ג'ונסון אקסנצ'ר זכתה בעסקת אאוטסורסינג לניהול יישומים בענקית מוצרי הבריאות ג'ונסון & ג'ונסון באזור אסיה-פסיפיק. שווי העסקה שבעה מיליון דולרים.
ג'ונסון & ג'ונסון, השם שמאחורי מותגים כמו "טלק לתינוקות", "ניוטרוג'ינה" ו"באנד-איד", גייסה את אקסנצ'ר, כדי להרחיב את תכנון המקורות העסקיים שלה, ניתוחי שרשרת האספקה ומערכות אחסון הנתונים ב-14 מדינות.
על-פי ההסכם, 23 מומחים ממרכז השירות הגלובלי של אקסנצ'ר במנילה ועוד שני מומחים מסידני, אוסטרליה, יספקו תמיכה ביישומים, שיפור וניהול הפקה ללקוחות.
"השילוב של שירותים מובילים המסופקים על-ידי מרכז השירות במנילה והיכולת שלנו להציע קשר מקומי עם הצוות של ג'ונסון & ג'ונסון באוסטרליה, מעיד על כך שליכולות שלנו אין אח ורע," אמר מתיו רוגן, מנהל מוצרים בכיר באקסנצ'ר. "אנחנו מסוגלים להציע רמות שירות גבוהות יותר בעלות נמוכה יותר מאשר אם הדבר היה מבוצע בתוך הארגון. אנחנו גם עוזרים ללקוח למצוא רמות גבוהות יותר של אינטגרציה בין המערכות שלו".
העסקה נעשתה על-ידי הצוות בשני חלקים. רכיבי התמיכה עושים שני שלישים מהעבודה, והשליש הנותר כולל אלמנט פיתוח פרויקטים, שיפשט תהליכים תפעוליים ויעזור לג'ונסון & ג'ונסון לזכות ביתרונות עסקיים משופרים מהמערכות שלהם. אקסנצ'ר תסייע ללקוח לפעול ביעילות רבה יותר תוך כדי הפחתת עלויות התחזוקה.
"הזכייה היא דוגמה טובה להטמעת המודל האסטרטגי של אקסנצ'ר באזור אסיה פסיפיק, כדי להביא תוצאות בעלות ערך גבוה ובעלות נמוכה ללקוחות," הוסיף ואמר רוגן. "העבודה עם ג'ונסון & ג'ונסון תכין את הזירה לעבודה באזור זה בעתיד".
על אקסנצ'ר (Accenture)
אקסנצ'ר היא חברה גלובלית, המעניקה ייעוץ ניהולי, שירותי טכנולוגיה ומיקור-חוץ. החברה, המחויבת לחדשנות, מסייעת ללקוחותיה, עסקים וממשלות, להשיג ביצועים גבוהים.
עם מומחיות רבה בתהליכים תעשייתיים ועסקיים, משאבים גלובליים רחבים ומוניטין מוכח, אקסנצ'ר מניידת את כוח האדם, הטכנולוגיות והכישורים הנכונים, כדי לסייע ללקוחותיה לשפר את ביצועיהם.
אקסנצ'ר מעסיקה יותר ממאה אלף איש ב-48 מדינות ברחבי העולם, והכנסותיה בשנה הפיסקלית שהסתיימה ב-31 באוגוסט 2003, הסתכמו ב-13.6 מיליארד דולר.
למידע נוסף על פעילות החברה:
www.accenture.com