שטראוס מחלבות מרחיבה את סדרת מעדני הפרה ומשיקה 4 מוצרים ייחודיים תחת המותג.
המהלך יגובה בקמפיין פרסום הכולל 3 סרטוני פרסומת בעלות כוללת של 300 אלף דולר.
סיגל שילוני, מנהלת השיווק של שטראוס מחלבות, אמרה היום: "שמנו לנו למטרה להמשיך ולהוביל את החדשנות בעולם מעדני החלב. הפרה מדברת לכל בני המשפחה ובמיוחד לבני הנוער והילדים שהם הצרכנים העיקריים בקטגוריה. הם מכירים ואוהבים את מותג הפרה כ"מלכת השוקולד" וכפי שהמותג האהוב הזה מפתיע כל פעם מחדש בעולם השוקולד והחטיפים, הוא מביא בדיוק את אותה חוויה, מחדש ללא הרף וכובש את ליבם גם במדפי החלב. אנו ממשיכים בהרחבת סדרת הפרה ומחזקים את חווית השוקולד האמיתי בעולם המעדנים. הטעמים החדשים בסדרה מדגישים טעם מפנק ועשיר, בשילוב עוצמת מותג הפרה ומומחיות המחלבה.
שילוני ציינה עוד כי שוק המעדנים מוערך בכ-320 מיליון ש"ח (לפי מחיר צרכן), ואנו צופים כי נגדיל את שוק המעדנים בכ-5% בשנה הקרובה.
על קמפיין הפרסום:
הפרה של עלית שמככבת זה מכבר גם בתחום המעדנים, עולה לטלויזיה עם שלושה סרטונים קצרים, המציגים את הטעמים החדשים.בסרטונים מנהלת הפרה דיאלוג עם אחיותיה הנאמנות.
קרדיטים:
משרד פרסום: שלמור אבנון עמיחי/Y&R
קופירייטר: יאיר שיינברג
ארטדיירקטור: איילת חן (גורג'ס)
סמנכ"ל קריאטיב: יורם לוי
מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי
תקציבאית: אוסנת יעקובוביץ'-סלע
סופרוויזר: ורד קינרייך-גולן
פלנינג : דנית שליו
מפיקת משרד: סיגל נוגסי
בית פוסט: גראויטי
מוסיקה: עופר מאירי
על הטעמים החדשים בסדרת מעדני שוקולד "פרה":
בנוסף ל"פרה מסולסל" שהושק בימים האחרונים, משיקה שטראוס מחלבות 4 טעמים חדשים נוספים בסדרת מעדני "פרה" המשלבים את השוקולד האהוב והטעים עם מומחיות שטראוס מחלבות.
"פרה פסים"- צורה ייחודית של 4 פסי אורך המשלבים את טעמי השוקולד והוניל. מחיר מומלץ לצרכן 4.70 לזוג (2.35 שקל לגביע).
"פרה קומות" - שלושה טעמים בשלוש שכבות - שוקולד אגוזים וקרם וניל מחיר מומלץ לצרכן 4.70 לזוג (2.35 שקל לגביע).
"פרה אגוז" - מעדן בטעם שוקולד אגוזים. מחיר מומלץ לצרכן 1.99 שקל לגביע.