תנובה ממשיכה להפתיע בתחום המעדנים ולהוביל את מהלכי החדשנות המוצריים.
לאחר שהשיקה בהצלחה את מעדני קרלו ספירלה, משיקה תנובה היום את "קרלו שלוש שכבות" בטעמים שונים:
נוגט קרמל ווניל
שוקולד בננה ווניל
הסדרה מיוצרת בקו ייצור חדש במחלבת אילון תבור, אשר פותח ונרכש במטרה לייצר מוצרים פורצי דרך בתחום המעדנים.
לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק בתנובה: "חדשות והפתעה בתחום מעדני הילדים היא שם המשחק, השקת הספירלה והמאמצים השיווקיים שהשקענו בקרלו הביאו לגידול של 31% בנתח השוק של קרלו אל מול אשתקד (נילסן, חצי שנתי, כמותי).
על-פי נילסן, המותג קרלו מוביל את קטגוריית המעדנים ללא קצפת ותופס 28% מהקטגוריה. אחריו דני ובאדי עם 12% כ"א. מעדן שוקולד פרה תופס רק 8.5% מהקטגוריה (נילסן, חצי שנתי, כמותי).
על הקמפיין:
תשלובת החלב של תנובה עולה בסרט אנימציה חדש לקרלו מלך המעדנים באמצעות מקאן אריקסון. הסרט ממשיך לבסס את קרלו כמלך המעדנים - הצליח להכניס שלושה טעמים לגביע אחד. איזה מלך !
קרדיטים:
סמנכ"ל פלנינג: תמר בירם, מנהל לקוחות: שי גורן, סופרוויזר: חנית מלול, תקציבאית: לי את כהן יקיר, קריאטיב: קבוצת BOX, סמנכ"ל מדיה: חגית שוכמן, מדיה פלנר: אורית שטרמן, מפיקת משרד: תמי כץ זרה, חברת הפקות: אולפנות, חברת אנימציה: פיצ'יפוי.