|   15:07:40
  רונן הלל  
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

תלמה בקמפיין חדש

- הודעה מטעם יוניליוור
09/06/2005  |   רונן הלל   |   הודעות כלליות   |   תגובות

יוניליוור ישראל משיקה קמפיין המשך לסדרת פינוקי הבריאות של תלמה, המובילה את שוק הדגנים בישראל, בהשקעה כוללת של 3.5 מליון שקל. הקמפיין, שיעלה באמצעות משרד באומן בר ריבנאי, כולל פרסום בטלוויזיה ובעיתונות ממוקדת לנשים.

הקמפיין יכלול מס' סרטונים ויתבסס על מצבים של רוגע, שלווה, טבעיות, הבונים את המסר: "רגע של פינוק". כל הסיטואציות לקוחות מעולם הטבע, כש"פינוקי בריאות" מהווים חלק בלתי נפרד מסמלי הטבע והשלווה.

הקמפיין יתקשר את מיצוב האריזות החדשות של סדרת פינוקי בריאות, יבדל אותו כסדרת מוצרי הדגנים המפנקת ביותר וילווה בסיסמא: "רגע של פינוק".

יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "שוק הדגנים הינו שוק בעל שיעורי צמיחה גבוהים. תחום דגני מבוגרים זכו לצמיחה של 13.5% ברבעון האחרון (איי סי נילסן, פברואר עד אפריל 2005, כמותי) ותחום חטיפי הדגנים זכה לצמיחה של 17.5% ברבעון האחרון. בעולם מתפתחים שני טרנדים מרכזיים: טרנד של בריאות וטרנד של פינוק. יוניליוור, כחברה המובילה את שוק הדגנים בישראל, זיהתה כבר בעבר את הצורך במוצרים בריאים ומפנקים וממשיכה להשקיע בתחום תחת מותג "פינוקי בריאות" כל העת.

תלמה, המובילה את שוק הדגנים בישראל, בונה ומפתחת את שוק דגני הבוקר למבוגרים ויוצרת מגוון ועושר של אפשרויות המשלבות בתוכן איכות גבוהה והרגשת חיוניות".

דורון זילברשטיין, מנהל השיווק של תלמה: "סדרת "פינוקי בריאות" מהווה כיום 66% משוק הדגנים למבוגרים, (איי סי נילסן,פברואר עד אפריל 2005, כמותי). מדובר במוצרים המכילים מגוון תוספות, ולפיכך מאפשרים פינוק טבעי לאורך היום העמוס של מרבית הצרכנים. הקמפיין החדש מתבסס על ערכים של שלווה, עושר, פינוק וטבע, המבטאים היטב את ערכי המותג הייחודיים לו".

מותג המטרייה פינוקי בריאות הושק תחת תלמה בשנת 2002. היום כולל המותג שלוש קטגוריות: דגני בוקר, גרנולה וחטיפי דגנים, ומונה 16 מוצרים.

אודות יוניליוור ישראל

יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ- 150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן בעולם הסתכם בשנת 2004 בכ- 42 מיליארד יורו. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון,
בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית.

הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'.
כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.

קרדיטים:
פרסום באומן בר ריבנאי
מנהלת לקוחות - שרון קונופני
סופרוויזרית - נויה אידלסון
תקציבאית - אפרת ברנס
מנהל קריאטיב - גיא בר
ארטדיירקטור - אורן עמירן
קופירייטר - אידה מרקוביץ'
פלנינג - רוני שביט
מנהלת הפקה - דורית גווילי
מפיקת משרד - נטלי שזר
בית פוסט - גרביטי
מנהל קריאטיב בית פוסט - אילן בוני
מנהל שיווק תלמה - דורון זילברשטיין
מנהלת מותג פינוקי בריאות - שיר זכאי

תאריך:  09/06/2005   |   עודכן:  09/06/2005
יפה אפרתי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"הכוכב המוסיקלי" הוא שיתוף פעולה בין סלקום ומקדונלד'ס במסגרת מבצע "תזונה נבונה במקדונלדס" המשחק יתוקשר בעיתונות
09/06/2005  |  סלקום   |   הודעות כלליות
מחלקת הצעירים בחברת "אופיר טורס" יוצאת במבצע מיוחד לחיילים משוחררים - כל חייל משוחרר (עד שנה מתאריך השחרור) הרוכש כרטיס טיסה יקבל מתנת שחרור - סדרה של 4 טיפולים בטכניקת איזון השדה האלקטרומגנטי EMF.
תושבי העמק מצדיעים לרכבת העמק בחגיגות 100 שנה לרכבת העמק בפסטיבל ימי חלב ודבש בעמק יזרעאל.
במהלך חג השבועות תפעיל רכבת ישראל רכבות מיוחדות וכן תוסיף רכבות בערבי החג, ובמוצאי החג.
כלל פיננסים בטוחה, בית ההשקעות הגדול בישראל, יוצא לראשונה בקמפיין טלוויזיה.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il