חברת "טעמן" החלה לשווק סדרת ממתקים חדשה תחת המותג "זאזא" בהכשר המהודר של בד"ץ העדה החרדית ירושלים. בסדרת "זאזא" למעלה מ-30 סוגי ממתקים בצורות וטעמים שונים: סוכריות בתפזורת, סוכריות שרשרת, מקלונים, לקקני סודה, לקקני לב, אבקות פרי, ועוד. בשלב מאוחר יותר יצטרפו לסדרה גם סוכריות טופי חמוץ-מתוק, סוכריות בטעם לקריץ, דבש, מנטה, פירות, מקלות חמוצים, סוכריות גומי ועוד.
שלום חיים, מנכ"ל חברת טעמן אומר כי "המטרה של חברת "טעמן" היא להחדיר עולם חדש של ממתקים המשלבים איכות וחוויה שלא מוכרת עד היום במחיר תחרותי. אנו צופים התלהבות בשוק ויעד מכירות של 10 מיליון ש"ח בשנה הקרובה בקטגוריה זו". שלום הוסיף כי: "השקת מוצרי המתיקה החדשות מהווה חלק מהאסטרטגיה השיווקית של 'טעמן' לייצור מוצרים ייחודים וחדשנים עם ערך מוסף אמיתי".
היקפו של שוק הממתקים הישראלי מוערך בכ-2 מיליארד שקל (במחירים לצרכן) כאשר קטגוריית הסוכריות וגומי הלעיסה עומדת על 40% מהשוק. השוק הישראלי מאופיין בשנים האחרונות בעיקר באסטרטגיה של מחיר, ועיקר הפעילות היא בקטגוריה העממית ולא בקצה העליון של השוק. לכן אומר שלום חיים כי "טעמן עומדת לחדור לשוק עם מוצרים ייחודיים בקטגורית הפרימיום תוך שמירה על רמת מחירים נמוכה. היתרון הגדול של סדרת 'זאזא' הוא האיכות הבלתי מתפשרת וגם הכשרות המהודרת של בד"צ העדה החרדית ירושלים".
חברת "טעמן" משווקת בין היתר שמנים שונים (קנולה, שמן זית, סויה), שימורי מזון (טונה, סרדינים, פטריות, אננס, אפרסקים, אגסים ועוד), דגני בוקר, מחיות לתינוקות וחטיפים מלוחים ומתוקים תחת המותג צ'אפ.
תקציב החדירה של המותג עומד חצי מיליון ₪ וכולל פרסום בעיתונות, קידום מכירות, מבצעים מיוחדים, הגרלות והמון הפתעות נוספות. הקמפיין עולה לאוויר באמצעות פרסום נטו - הורוויץ תחת הסיסמה "זאזא - חלום מתוק". סדרת המודעות תדגיש את המגוון הרחב של ממתקי "זאזא" כהגשמת חלום לילדים.