|   15:07:40
  יאיר דקל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע

שירות טוב ושירות רע

מלחמת ההתשה של לקוח חברות הסלולר בניסיון לקבל מהן שירות בדרך הוא עבר כמו כדור פינג פונג בין המוקדניות ולמד כי יש שירות ויש שירות. את השירות הטוב תקבלו כמובן תמורת תשלום
02/03/2011  |   יאיר דקל   |   כתבות   |   תגובות
יש שירות ויש שירות [צילום: AP]

לשירותים אנו פונים כשאנו נזקקים, כך פניתי אל סלקום. מעטים יודעים, שלא מוכרחים להקליק כוכבית 123 כדי להגיע אל מוקד השירות - אפשר לחייג מן הטלפון הקווי 052-9990123 בלי לתלות את הסלולר על האוזן.

חייגתי והגעתי במהירות אל המשיבון האוטומטי, אשר דרש ממני את מספר תעודת הזיהוי וכרטיס האשראי. אחרת המוקדן לא יוכל להשיב לי על שאלה קצרה לגבי אתר האינטרנט. עוד כמה הקלקות זריזות ואני ממתין לתשובת סייען האינטרנט. בינתיים מתחילה מוסיקת מעליות מטרחנת, שתלווה אותי במשך זמן רב. רב מדי.

בין נעימה-לא-נעימה לנעימה-לא-נעימה אני שומע את הודעות החברה והראשונה בהן: "זמן ההמתנה ארוך מן הרגיל" ומפנים אותי אל... אתר האינטרנט. והרי בגללו התקשרתי. ובהמשך ההודעות הפרסומיות, המושמעות לי בקול שמבקש לפתות, אבל המורה שלי לספרוּת, גדעון קצנלסון, היה מגדיר אותו "מתוק מזפת". וכך נאלצתי לשמוע פעם אחר פעם "אנחנו בסלקום עושים הכל על-מנת להעניק לכם את השירות הטוב ביותר. תודה על ההמתנה". ציניות במיטבה.

אחרי שלמדתי בעל פה את הטקסט הזה, לא הייתה לי כבר סבלנות למוקדנית (נחמדה, אגב), שהתנצלה על ההמתנה הממושכת (מאד) והסבירה שבדיוק עכשיו יש עומס. "אני לא רוצה התנצלות. תעבירי בבקשה להנהלה את התגובה שלי" - אמרתי בקול הכי מאופק שיכולתי לגייס. "החברה מרוויחה מספיק כדי להקים עוד עמדות ולהציב עוד מוקדנים". היא הבטיחה להעביר את ההודעה.

אחר כך המשכנו בדו-שיח של חירשים. ביקשתי עזרה בעניין האתר והמוקדנית הנבוכה השיבה: "אני לא מהאינטרנט. אני משירות הלקוחות". אבל הרי הקלקתי לשירות האינטרנט. "כאשר יש עומס, השיחות קופצות אוטומטית". הגעתי למסקנה שהקדשתי יותר מדי זמן לאין-שירות וסגרתי. למחרת, החלטתי להתפנות בשביל התקשורת הסלולרית שלי. התחלתי בסיבוב כמו אתמול (אחרי הקלקת תעודת זיהוי ומספר האשראי, אפשר ללכת להכין כוס קפה, או לקרוא עיתון או לגלוש באינטרנט כאשר הרמקול של הטלפון משמיע את המוזיקה הנ"ל) ואז סוף סוף הגיעה המוקדנית של שירות לקוחות.

"כאשר יש עומס, השיחות קופצות אוטומטית", חזר ההסבר. "אעביר אותך לשירות האינטרנט. דרכי זה יהיה מהר". אמת, הגעתי אל מוקדן האינטרנט והוא שמע את בקשתי ו...ניתק. מיד קבלתי מוקדנית חדשה מ...שירות לקוחות. נשברתי. אני ממתין שחברות חדשות ייכנסו לשוק הסלולר. השירות ישתפר וגם המחירים יירדו. מחברי שמעתי שפלאפון ואורנג' מתחרות בסלקום על פרס השירות הגרוע.

יש שירות ויש שירות (בתשלום מיוחד)

אחרי שגוללתי בפני ידידי, שמתגורר במגדלי יוקרה בהרצליה, את פרשת השירות הסלולרי שלי, הוא הציג בפני פרוספקט מהודר, שקיבל באחרונה.

בעלון נאמר: "זוכרים את שירותי הקונסיירג' המופלאים בבתי המלון היוקרתיים בהם התארחתם בעולם? המסעדה בפיאצה ברומא, שבלתי אפשרי היה להזמין בה מקום, ורק הקונסיירג' הצליח להשיג עבורכם את השולחן הטוב ביותר? את המדריך הפרטי דובר העברית, ששוטט איתכם בין המבנים המונומנטליים של גאודי בברצלונה? את כרטיסי הכדורגל, שהשיג עבורכם הקונסיירג' ברגע האחרון? את התופרת שנשלחה באישון לילה אל חדרכם בפרט, כדי לתקן קרע בלתי אפשרי שהתרחש בכיס המעיל, לפני יום עסקים גדוש?. "ברוכים הבאים אל שירותי הקונסיירג' הביתיים הראשונים מסוגם בישראל.". לא ידעתי על קיומו של השירות הזה. עכשיו אני יודע - תמורת תשלום תקבלו.

תאריך:  02/03/2011   |   עודכן:  02/03/2011
יאיר דקל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שירות טוב ושירות רע
תגובות  [ 6 ] מוצגות   [ 6 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
רון47
2/03/11 13:30
 
יאיר דקל
2/03/11 15:10
2
חיים ו.
2/03/11 15:19
3
דודו ביתן
3/03/11 07:39
4
ישי בן דרור
3/03/11 07:54
5
יאיר דקל
3/03/11 22:39
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
השופטת: דלית ורד, בית משפט השלום לתעבורה, תל אביב.
02/03/2011  |  איתמר לוין  |   כתבות
כלי תקשורת ועיתונאים בכירים שיחקו תפקיד מרכזי בפרשת "מסמך גלנט" היא פרשת בועז הרפז, גלגוליו של מסמך שהעיד כביכול על מזימה לטובת מינויו של האלוף יואב גלנט לתפקיד הרמטכ"ל והתברר כמזויף - ורשת הקשרים הפסולים והיריבויות המרות בצמרת ההנהגה הביטחונית של ישראל. למרות זאת, אומר רונן ברגמן בראיון ל"העין השביעית", הוא ושותפו לכתיבה דן מרגלית השתדלו להמעיט בדיון על התנהלות התקשורת בספרם החדש, "הבור".
02/03/2011  |  אורן פרסיקו  |   כתבות
כתבה מאת העיתונאי ליאור אל-חי שהופיעה בעיתון ידיעות אחרונות, ביום 23.7.10, תחת כותרת שהודפסה באותיות קידוש לבנה כהאי לישנא: "נחקרת בפרשת קצב: הושפלתי ואושפזתי" צדה את עיני. הכתבה דיווחה על בכירה בבית הנשיא התובעת מיליוני שקלים מהמדינה בגלל שהתמוטטה נפשית כתוצאה מחקירתה במשטרה בפרשת קצב. הכתבה אינה נוקבת בשם התובעת, אך מציינת כי היא הייתה שופטת צבאית בדרגת סגן-אלוף והתקבלה לעבודה בבית הנשיא בזמן כהונתו של קצב, והייתה מקורבת אליו מאוד. כשנשאלה על-ידי עיתונאי על חקירתה במשטרה, היא סיפרה כי החוקרים ש"חיפשו" את הנשיא, השתוללו וצרחו עליה עד כדי כך שכל הבניין רעד: "אפשר היה לחשוב שמדובר בחקירה של מחבל בידי השב"כ" - תיארה התובעת את חקירתה.
01/03/2011  |  אבי דוידוביץ  |   כתבות
ערוץ 10 ישלם 35 אלף שקל לארגון המורים בבתי-הספר העל-יסודיים וליו"ר הארגון רן ארז בגין הוצאת לשון הרע, כך פסקה אתמול השופטת ריבה ניב מבית משפט השלום בתל אביב-יפו. סכום זה נמוך משמעותית מהסכום שדרשו התובעים - מיליון שקל.
01/03/2011  |  אורן פרסיקו  |   כתבות
ענף הקוסמטיקה קיים ומוכר בישראל מאז העשור הראשון לקום המדינה, כבר אז נהגו נשות ישראל לעבור טיפולים קוסמטיים ובמשך עשרות שנים כמעט לכל אישה הייתה ה"קוסמטיקאית שלה", שבדרך-כלל טיפלה בבית. עד היום חלק מאיתנו נאמנות לקוסמטיקאית שלהן.
01/03/2011  |  עידית גור  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יצחק בריק
יצחק בריק
כניסה לרפיח תביא להרס מוחלט של יחסינו עם מדינות העולם ועם מדינות ערביות שאיתן יש לנו יחסי שלום, ויהיו לכך השלכות קשות מאוד. כניסה לרפיח גם לא תשאיר אף לא חטוף אחד בחיים, ויהיו הרבה...
דן מרגלית
דן מרגלית
יתכן כי בימים אלה אתם נושכים את השפתיים ומשלימים עם החלטות הנראות לכם בלתי נכונות    לא, זה כבר לא זה, הממשלה בדרך להחלטות פליליות
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
גודריאן מלמד את היטלר ורומל את תורת לוחמת השריון בחזית; גודריאן מפר פקודה אסטרטגית; הפולנים לא ניצלו הזדמנות אסטרטגית; "התגברות על מכשול מים בלתי עביר"; חידוש הלחימה הגרמנית; שיתוף...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il