|   15:07:40
דלג
  גלעד שיין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

"ישראל חופשית" מול ה"יודנראט" בגרמניה

חוצפתם של הארגונים הממומנים על-ידי ממשלות זרות וגופים אנטישמיים בולשביקים מחוץ למדינה, גברה עד מאוד לאחרונה, עד כדי כך שהם החליטו להחליף את הדמגוגיה שהיו מורגלים בה עד היום ולשנות מיתוג מארגוני "שמאל ו"זכויות האדם" למיתוג חדש "המחנה הדמוקרטי". זהו זלזול מוחלט באינטליגנציה של תושבי מדינת ישראל
03/02/2011  |   גלעד שיין   |   מאמרים   |   תגובות
ישראל חופשית. מהי המטרה האמיתית?

במאמריי הקודמים התייחסתי לשני היבטים של התהליכים הקורים לנגד עינינו במדינת ישראל בעת הזאת.

1. השתלטות דיקטטורית של בעלי ההון שבבעלותם רוב כלי התקשורת במדינה, תוך כפיית דעותיהם ועמדותיהם על רוב הציבור בעזרת קשרי הון שלטון עם הפקידות המשפטית והאחרת, תוך רמיסת זכויות הפרט, חופש הביטוי והדמוקרטיה. - "מפלגת התקשורת".

2. הסתה אנטישמית כלפי יהודים מכל הסוגים ובעיקר נגד דתיים מסורתיים וחרדים אורתודוכסים - "ישראל חופשית רפורמית ואנטישמית". התופעות הללו הם בעצם שני הצדדים של אותה מטבע.

התקשורת מנכסת לעצמה עוד ועוד כח באמצעות קשרי הון שלטון פסולים ואנטי דמוקרטיים, מנסה להטות כל בחירה של אנשי ציבור לתפקידי מפתח לכיוונם של אנשים שישתפו איתה פעולה בהדלפות ובהשלטת הדיקטטורה של מיעוט זניח על רוב מוחלט של הציבור. כל זאת תוך אפליה של ציבורים שלמים והכפשתם בצורה אנטישמית נבזית ותוך ניסיונות חוזרים ונשנים לסכסך בין ציבורים בתוך החברה הישראלית, בבחינת "הפרד ומשול".

לאחרונה החוצפה אף הרקיעה שחקים כאשר הם החליטו ללא בושה לקדם "חצי רשמית" מפלגה בסגנון אנטשמי שתתחזה ל"ליברלית" (ממש כפי שהגרמנים היו מאד "ליברלים"...) כדי שבאמצעותה הם יוכלו להשלים את מהלך ההשתלטות הדיקטטורית על המדינה, כמובן בעזרת "משפטוקטורים" ו"אנשי רוח" בעיני עצמם.

הצלע השלישית של תהליכים אלו, היא כמובן סוגיית המימון. לאחרונה דובר רבות בעד ונגד חקירת מימון הארגונים הסכסכניים המתחזים ל"שמאל". לא אכנס כעת לעצם הנושא האם זה נכון מבחינה טקטית, והאם זה לא יטורפד ממילא. האמת המרה היא שכלל לא צריכים לחקור שום דבר כי הכל ברור ונהיר. אותם ארגונים לא רק שאין שום קשר בינם לבין ה"שמאל" האמיתי במדינה, אלא שלכולם (לימין ולשמאל גם יחד) ברור שסכומי עתק מתגלגלים כאן מתחת ומעל השולחן בשחיתות נוראה של קשרי הון - שלטון - תקשורת ובעיקר במימון זר בסכומים עצומים.

כיום האסטרטגיה החדשה של ארגונים אלו היא להכשיר את השרץ ולומר: "כן אנחנו לוקחים מימון זר של ממשלות זרות ובעלי אינטרסים המנוגדים עד עוינים למדינת ישראל, אבל "זה בסדר" מבחינתנו". אותם "יודנראט" (יהודונאצים בלשונו של ליבוביץ) הם עסוקים יומם וליל בהלשנות, שקרים והכפשות אנטישמיות כלפי היהודים שנואי נפשם. (כן, חלקם עדיין יהודים למחצה גנטית). את ה"שירות" הזה לשונאי ישראל הם עושים בשמחה מתוך קידום אג'נדת השנאה האוטו אנטישמית שלהם ומתוך אידיאולוגיית התבוללות ומתוך רצון לכפות על העם היהודי בישראל "חינוך בולשביקי".

אבל כמובן רובם לא ממש עושים זאת בחינם. סכומי עתק מתגלגלים מפה לשם. אך ללא ספק הנתח העיקרי מגיע ישירות לבעלי ההון ש"התקשורת הישראלית" היא רכושם הפרטי ולחבורת היחצנ"ים המושחתים והכתבלבים שמכרו את נשמתם לשטן תמורת נזיד עדשים. בשביל כמה ירוקים ואולי גם קצת "כבוד" מפוקפק, הם פועלים ממש בשיטות המזכירות את פעולתם של ה"יודנראט" בגטו, כולל השתקת מידע תוך כדי "נגינת הטיטניק" כשהם מלווים את תושבי ישראל לקראת אסון ולקראת איבוד המקום היחיד שיהודים יכולים להרגיש "חופשיים" באמת.

יהודונים אלו שהחלק הבולט שבהם הם "מנהיגי" הרפורמים ועוזריהם ויח"צניהם, לא בוחלים בשום אמצעי כדי לקדם הסתה אנטישמית נוראית כלפי אחיהם היהודים. הפעילים המרכזים בהפגנות ה"יודנריין” בקריית יובל וכדומה היו מהתנועה הרפורמית והקונסרבטיבית. שנאתם לאורתודוכסים לא יודעת גבולות ושובעה.

מקורות המימון של "ישראל חופשית"

ל"ישראל חופשית" יש שני שושבינים מרכזיים במימון התרומות לפעולותיהם כפי שמופיע באתר שלהם. האחת היא כמובן "הקרן החדשה לישראל" שכבר ידועה לשמצה בפעולותיה האנטישמיות לרדיפת יהודים אורתודוכסים מכל הסוגים וכן תרומתה החשובה לקיבוע והעצמת הסכסוך בין הישראלים לפלשתינים.

הם עושים זאת באמצעות יצירת רף ציפיות לא הגיוני, שכל כולו נועד רק כדי לטרפד כל מהלך של שלום וכן באמצעות הלשנות שקריות והכפשת ישראל והוצאת דיבתה בכל העולם, מתוך רצון להחלישה, כדי שבבוא הזמן הם יוכלו לבצע את זממם - לכונן כאן משטר דיקטטורי המתחזה ל"ליברלי" בחסות כמה מדינות אירופיות ובחסות חבורת ה"יודנראטים" הללו שמכרו נשמתם לשטן. הם גם מוכנים ליצור מלחמות אזרחים כאן, כדי להפיק עוד איזושהי תועלת כלכלית ובעיקר להשיג את המטרה המרכזית הנסתרת של הקרן מזה שנים: לעשות כאן "הפיכה צבאית משפטית דיקטטורית בולשביקית".

לצערי אני מוכרח להודות, ההפיכה כבר נעשתה! היא אומנם עדין לא הושלמה עד הסוף ועדיין ישנם אי אלו כיסי התנגדות למשטר החדש של "מהפכת הקטיפה" התקשורתית - משפטית שעשו יד אחת להפלת המשטר הדמוקרטי, שנותר רק למראית העין כדי להמשיך ולסחוט כסף מארצות הברית במסווה של "דמוקרטיה" לבעלי הון בלבד. אך המהפכה כבר כאן!.

כיום, כמעט כל דבר קטן וגדול במדינה חייב "אישור" מראש או לפחות למפרע מבעלי ההון התקשורתנים ומהבולשביקים ה"משפטנים". הם מתמרנים את המדינה, כך שתמיד ההחלטות יעברו דרכם והם בסופו של דבר יקבעו מה יהיה פה ובעיקר מי יתמנה למשרות כאלו ואחרות, כדי לחזק את הדיקטטורה שלהם באמצעות השתלטות על עמדות כח נוספות. בהחלט דבר נפל בישראל. שלטון הדיכוי המשפטי - תקשורתי הצליח להטיל חיתתו על מרבית חברי הכנסת וכולם הפכו ל"ממשלת בובות" של הדיקטטורה סותמת הפיות הבולשביקית.

מקור המימון השני של "ישראל חופשית" הוא למרבה "ההפתעה" - קרן גרמנית! לא פחות! הם הגרמנים שבמקרה הטוב "שתקו" בהמהלך השואה הנוראה, הם יטיפו לנו היהודים הנרדפים "מוסר". הם אלו שיאמרו לנו מהי "ליברליות" ומהו "חופש דת". לפי המושגים שלהם - תורת הליברליות לא חלה כלפי יהודים (אורתודוכסים בעיקר).

כמו-כן, "חופש הדת" זה מושג שתופס רק כלפי נוצרים או מוסלמים, אבל כלפי היהודים האורתודוכסים? עליהם חובה לכפות את הדת הבולשביקית המתחזה ל"ליברלית", כמובן כפיה כוחנית תוך שימוש במניפולציות של הסתה אנטישמית, ברדיפה ובעלילות דם. אכן מצא מין את מינו. ה"יודונאצים" הטפילים, מצאו מקור מחיה פרזיטי בצורת "קרן גרמנית" שתממן את פעילותם האנטישמית בישראל. אכן אין צורך כנראה לחקור את "מקורות המימון" - הכל הרי כתוב במפורש באתר שלהם. הם אפילו לא מתביישים.

השפעת הקרן הגרמנית על בג"צ

המפתיע מכל הוא הקשר וההשפעה הישירה שיש לקרנות אלו ובפרט ל"קרן הגרמנית", על חברי בג"צ וה"משפטנים". כבר זמן רב שתחום "הפרדת הרשויות" הולך ונעלם. בג"צ מתערב בסדרי שלטון ומבטל חוקים מכל הבא ליד בתואנות שונות ומשונות. "המפתיע" הוא שבג"צ דן בעיקר בעתירות הקשורות לקרנות הממומנות מגורמים זרים וממדינות זרות כמו הקרן החדשה לישראל והקרן הגרמנית וכדומה. הם אלו שיקבעו למשל בעזרת מניפולציות בג"ציות אם מדינת ישראל תהיה "מדינה יהודית" כפי שהיא הייתה מאז נוסדה, או שהיא תהפוך בהדרגה ל"מדינת כל אזרחיה" בעזרת הקרנות הנדיבות.

אתם מבינים? קרן גרמנית (או אחרת) היא זו שתקבע בעקיפין את חוקי היסוד של המדינה ואת חוק השבות. כאן מתערבבים באופן חופשי מימון זר, שופטים עליונים ומשפטנים וגם כמה חברי כנסת שמקורבים לחונטה המשפטית - תקשורתית. הנה ציטוט מתוך האתר של קרן פרידריך הגרמנית:

כנס בנושא: הגירה לא-יהודית למדינה היהודית?


  • "...כאן נכנסת לתמונה יוזמה של המשפטן, איש מדעי המדינה המוערך והליברל החשוב, אמנון רובינשטיין ושל עוזרו ויד ימינו ליאב אורגד, שזה עתה סיים את הדוקטורט שלו, מביה”ס למשפטים ע”ש רדצינר במרכז הבינתחומי הרצליה. בשיתוף פעולה עם איש מדעי המדינה המפורסם שלמה אבינרי, ובעזרת השופטת בדימוס בבית המשפט העליון ונשיאה מייסדת של מרכז מציל”ה, רות גביסון, נוסחו במסגרת יוזמה זו היסודות המשפטיים למדיניות הגירה עקבית והוגשו לנשיא המדינה שמעון פרס וכן לממשלת ישראל לשם חקיקה.

    את פני האורחים קיבלה נשיאת ביה”מ העליון, השופטת דורית ביניש. השופטת ביניש האירה את האורחים המלומדים בעניין התכונות המיוחדות של מערכת המשפט בישראל והסבירה איך מדינת ישראל נהגה עד כה - בהעדר חוקה ויסודות משפטיים אחרים - בקונפליקטים הנוגעים לפליטים ולמהגרים.

    גם ראש האופוזיציה ציפי לבני הדגישה את נחיצות שמירת צביונה היהודי של מדינת ישראל. אולם, היא אף ציינה את העובדה , כי מדינת ישראל מחויבת באותה מידה למסורותיה הליברלי-דמוקרטיות הבאות לידי ביטוי במגילת העצמאות. לבני הביעה את נכונותה להגיש לכנסת את יוזמת רובינשטיין ואורגד.

    בסיוע קרן פרידריך נאומן לקיום החרויות התאפשרה כאן תרומה חשובה בדרך הארוכה לפתרון בעיית ההגירה הלא-יהודית לישראל".

אכן אין טעם לחקור את המימון, גם משום שזה כבר לא יועיל לכלום. ההפיכה השלטונית כבר נעשתה! כיום אנו חיים לחלוטין תחת "דיקטטורה משפטית תקשורתית בולשביקית".

מארגוני "שמאל" - ל"מחנה הדמוקרטי"

בנוסף לכך, חוצפתם של הארגונים הממומנים על-ידי ממשלות זרות וגופים אנטישמיים בולשביקים מחוץ למדינה, גברה עד מאד לאחרונה, עד כדי כך שהם החליטו "פה אחד" להחליף את הדמגוגיה שהיו מורגלים בה עד היום, כאשר הם ניכסו לעצמם בהונאה את המותג היוקרתי "שמאל" ו"זכויות אדם". במקום זאת (או בנוסף) החליטו לנכס לעצמם את המותג "המחנה הדמוקרטי" - לא פחות! זהו פשוט זלזול מוחלט באינטלגנציה של תושבי מדינת ישראל.

לאור מעשה הנבלה שנעשתה כאן בכיבוש השלטון ובהשתלטות הדיקטטורית על מדינת ישראל באמצעות תקשורתנים ובג"צניקים, אני קורא בשם תושבי מדינת ישראל למדינות העולם הנאור: די לכיבוש! החזירו את השלטון לעם ולדמוקרטיה!

תאריך:  03/02/2011   |   עודכן:  03/02/2011
גלעד שיין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"ישראל חופשית" מול ה"יודנראט" בגרמניה
תגובות  [ 10 ] מוצגות   [ 10 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
קורןנאוה טבריה
3/02/11 12:57
2
נבו
3/02/11 14:13
3
ראספוטין בן מדביד
3/02/11 15:23
 
סטאלין
3/02/11 19:49
4
כל הכבוד
3/02/11 15:40
5
ירדנה
4/02/11 06:38
6
פלא יועץ
4/02/11 09:23
7
יהודי נרדף
4/02/11 12:31
 
ראספוטין בן מדביד
4/02/11 13:29
8
חילונית
1/01/12 11:21
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מה שמנסים לעשות הפלשתינים בארצות רבות בעולם כיום, זה להשיג הכרה בהם כמדינה, אף ש-92 מדינות כבר הכירו ב"מדינת ערפאת" לפני כ-15 שנים. נושא ההכרה חשוב להם, כי הם יודעים שעל-פי כל הכללים החברתיים, התרבותיים והפוליטיים הבינלאומיים הם אינם עם הזכאי למדינה!
03/02/2011  |  יהודה דרורי  |   מאמרים
מינויו של אלוף גלנט לרמטכ"ל, הסתבך במיוחד, עם מסמך מבקר המדינה, חוות דעתו של היועץ המשפטי לממשלה ולאור המצב הביטחוני הרגיש שנוצר באיזור. האופציות העומדות בפני שר הביטחון ברק וראש הממשלה נתניהו הן אלו:
03/02/2011  |  עו"ד אברהם פכטר  |   מאמרים
יש לי סימפטיה מיוחדת למסעדת "ליליות" (רחוב דפנה 2) הכשרה שבבית אסיה בתל אביב. זו המסעדה הראשונה בארץ שמשלבת בפעילותה הקולינרית מפעל חברתי יחיד מסוגו. מאז ייסודה, לפני 12 שנה, היא קולטת אליה בני נוער בסיכון ומעניקה להם הזדמנות של ממש להשתלבות חיובית בחברה, באמצעות הכשרתם המקצועית בתחום המסעדנות.
03/02/2011  |  ראובן לייב  |   מאמרים
העולם הערבי עובר תהפוכות יוצאות דופן שכנראה יביאו לשינויים גדולים בכמה מדינות ערביות ובראשן מצרים. היציבות היחסית שהייתה במדינות אלה הזדעזעה. ישראל מתבוננת במתרחש בחוסר אונים מוחלט. היא הייתה מעוניינת בהמשך שלטונם של השליטים הרודניים הפרו-מערביים. הקמת משטרים חדשים לאומניים במדינות שיש לה יחסי שכנות עימן כמו מצרים, ירדן, לבנון וסוריה, אינה לטובתה.רוב האזרחים במדינות ערב אינם מכירים בישות המדינית ששמה "ישראל" ואינם מעוניינים בנורמליזציה עימה.
03/02/2011  |  יוני בן-מנחם  |   מאמרים
בשתי מדינות ערביות לא-דמוקרטיות, תוניסיה ומצרים, נאלצו דיקטטורים חזקים ויציבים לוותר על שלטונם בלחץ הפגנות המונים. בתוניסיה ברח הנשיא מהמדינה כל עוד נפשו בו, ובמצרים נאלץ הנשיא לנקוב במועד פרישתו מכס הנשיאות. אך בעוד בכירי התקשורת בישראל ובעולם מהללים את ניצני הדמוקרטיה המתפתחת בעולם הערבי, ואת היכולת שגילו עמי האזור להתנער משלטון עריץ ללא מרחץ דמים, ההשוואה בין תוניסיה ומצריים מחד-גיסא, למדינת ישראל מאידך-גיסא, עוררה בי הרהורים נוגים.
03/02/2011  |  מרדכי א' שורץ  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il