|   15:07:40
  מנחם רהט  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

עורו, אחים, עורו

לאחר עשרות שנות התבטלות עצמית מתעורר המחנה הלאומי להגן על זכויותיו וזכויות הרוב הציוני במדינת ישראל מה היה בן-גוריון אומר על ארגוני השמאל הרדיקלי המכרסמים בתוכנו?
16/11/2011  |   מנחם רהט   |   מאמרים   |   תגובות
דוד בן-גוריון. קרא למטפחי שנאה נגד ישראל "בוגדים גלויים" [צילום: אתר הכנסת]

רק בישראל!
רק בישראל מותר לממשלות זרות (ובדרך כלל עוינות) להזרים מיליונים למימון חתירתם של ארגונים אנטי-לאומיים ואנטי-ממשלתיים, תחת אושיות המדינה, וכל זאת כדי להטות את הכרעתו הדמוקרטית של הבוחר הישראלי כפי שבאה לידי ביטוי בקלפי

   איתמר לוין
הממשלה תומכת בהגבלת תרומות מחו"ל

המחנה הלאומי מתעשת: רק השבוע, לאחר יותר מרבע מאה שנות שלטון של המחנה הלאומי בישראל, הפנים סוף-סוף הליכוד, המפלגה הראשית במחנה הלאומי, את העובדה שלא הייתה נהירה לו עד כה - שהוא מחזיק בהגה השלטון. סוף-סוף, לאחר כל-כך הרבה שנים, קיעקע הליכוד את האימרה החבוטה כל-כך והנכונה כל-כך שהייתה תקפה עד השבוע: הימין יודע לנצח בבחירות אבל אינו יודע לשלוט.

השבוע החל הימין להעביר שורה של חוקים שיעשו סדר באנרכיה שהשליט השמאל במדינה, שאין לה אח ורע במתוקנות שבמדינות. רק בישראל מותר לממשלות זרות (ובדרך כלל עוינות) להזרים מיליונים למימון חתירתם של ארגונים אנטי-לאומיים ואנטי-ממשלתיים, תחת אושיות המדינה, וכל זאת כדי להטות את הכרעתו הדמוקרטית של הבוחר הישראלי כפי שבאה לידי ביטוי בקלפי.

האם ארה"ב, למשל, הייתה מבליגה, אילו מדינה כלשהי הזרימה כספים לארגונים שנועדו למוטטה, בשליחות אל-קאעידה או הקומוניזם הבינלאומי? האם יש מדינה שפויה בעולם שמאפשרת לארגונים קיקיוניים שכל קיומם תלוי במיליונים הזרים, לקדם מהלכי דה-לגיטימציה בינלאומיים של המדינה והלשנות בזויות לטריבונלים בינלאומיים? האם בריטניה הייתה מקבלת בשוויון נפש מימון ישראלי לארגונים מעודדי ההתנגדות האירית? הם ספרד הייתה משלימה עם תקצוב ישראלי/גרמני/נורבגי או אחר לפעילות הבדלנים הבסקים? האם גאורגיה הייתה מאשרת הזרמת כספי משלם המיסים הישראלי, למשל, לפעילות הבדלנים האבחאזים?

וכאשר התעורר סוף-סוף ח"כ מהליכוד, אופיר אקוניס, לעשות מעט סדר בבלאגן, והניח על שולחן הכנסת את הצעת החוק שלו להגנת המדינה ולחיזוק הדמוקרטיה, קם 'הקוזאק הנגזל', שהתעלל במדינה היהודית ובשיטה הדמוקרטית שלה, וזועק חמס. הצילו-הצילו! ממפני מימוש זכותה של הדמוקרטיה לרסן את ארגוני האג'נדה הפוסט-ציונית החותרים תחת הלגיטימיות שלה, ומסגירים חייליה לטריבונלים בינלאומיים. ממש עולם הפוך. אורווליאניזם במיטבו.

"הבוגדים הלאומיים"

בן-גוריון נגד מק"י:
"נעביר בדרך הפרוצדורלית המהירה ביותר, חוק הנותן סמכות לממשלה לאסור על ארגון של שונאי ישראל... להוציא את מק"י אל מחוץ לחוק, לבטל סיעה זו בכנסת, ולהעמיד את מנהיגיה וח"כיה לדין, ולשלחם לכלא מ-10 ועד 20 שנה"

נכונותו של המחנה הלאומי (למעט אי אלו סהרוריים הפועלים לכרסמו מבפנים), להגן סוף-סוף על זכויות הרוב שנשללו ממנו, ולחדול מלהשתתף במחול החרבות של הדמוקרטיה המתאבדת, הכניסו לחרדות את השמאל הקיצוני. דמוקרטיה נועדה להגן על זכויות המיעוט, הם אומרים, ושוכחים שגם לרוב יש בדמוקרטיה זכויות כלשהן. הם טוענים לחופש הביטוי ומתכוונים לחופש השיסוי. לפתע הם מתגעגעים "לימים שבהם הייתה ישראל מדינה דמוקרטית באמת".

למענכם, הקוזאקים הנגזלים, המתגעגעים לימים ההם, ראוי שתאזינו לדברים שהשמיע לא אחר מאשר האב המייסד של המדינה, דוד בן-גוריון, כשהובא לידיעתו שמק"י, המפלגה הקומוניסטית הישראלית, שכבר אז הייתה יותר קומוניסטית מישראלית, תומכת בשטן הסטליניסטי, שיזם עלילת דם מצמררת נגד רופאים יהודים ברוסיה, שהואשמו בקשירת קשר לרצח מנהיגים וקצינים בכירים סובייטיים.

העיתונאי החוקר שלמה נקדימון חשף את תגובתו הנחרצת של בן-גוריון, שכתב ב-1953: "קראתי בהתפלצות את דברי 'קול העם' על תעלולי הזוועה של מוסקבה. זו תהיה דמוקרטיה אווילית ומתאבדת, אם מתוך מושג מוטעה של חירות ביטוי וארגון, תרשה לחבר המשומדים והבוגדים הלאומיים האלה להשתולל בעיתונות, באסיפות ובכנסת" (הארץ, 11.11.11).

בן-גוריון קרא כבר אז לחוקק חוק נגד "כוחות חיצוניים המטפחים שנאת ישראל", והוסיף: "לא ייתכן שלבוגדים גלויים אלה תינתן אפשרות לערוך אסיפות, לדבר בכנסת, לבוא למעברות, ולתת סעד ועזרה פומבית לאויבי חוץ של העם היהודי ומדינת ישראל, לנסוע לכנסים בינלאומיים העוסקים בהסתה אנטישמית ולהרעיל בארץ [את] האווירה בקרב הנוער והעולים".

'הזקן' לא נח ולא שקט במאבקו נגד "המנוולים הללו" או "ארגון של שונאי ישראל" (כך הגדירם). בדיון שכונס לבקשתו בוועדה המדינית של מפלגתו אמר ראש הממשלה הראשון: "אוי ואבוי לה למדינה, שתסבול דבר כזה בתוכה... נעביר בדרך הפרוצדורלית המהירה ביותר, חוק הנותן סמכות לממשלה לאסור על ארגון של שונאי ישראל... להוציא את מק"י אל מחוץ לחוק, לבטל סיעה זו בכנסת, ולהעמיד את מנהיגיה וח"כיה לדין, ולשלחם לכלא מ-10 ועד 20 שנה, למנוע מהם לקיים אספות ציבוריות, לא לאפשר לפעיליהם להופיע בבתי ספר, להחרים את מועדוניהם, עיתוניהם ורכושם... לא ייתכן שבתוך מדינת ישראל יתקיים ארגון הדוגל בעלילת דם על העם היהודי. זו המדינה שכל אחד מאיתנו אחראי עליה, על חוקיה, על מנהגיה, על הפרלמנט שלה, על הדמוקרטיה שלה, אותם הם מסלפים... היכולים חוקי ישראל להרשות דבר כזה? היכולים חוקי ישראל להרשות הופעת עיתוניהם? ישיבתם בכנסת?... אם יהיה צורך לעשות [להם] מחנות הסגר – נעשה. אם יהיה צורך לירות – נירה".

עד כדי כך! - לידיעת המתגעגעים ל"ימי הדמוקרטיה היפים של אז". לזה אתם מתגעגעים, חברים שמאלניים יקרים? ונא לא לשכוח, שאז הייתה לנו רק מק"י אחת, וכיום שוכפלה לעשרות ואולי למאות ארגונים עוכרי ישראל, שבשפתו הישירה של בן-גוריון היו מתוארים, ללא ספק, במונח "המנוולים הללו".

פיראט משפטי
אהרן ברק. "שודד-ים משפטי" [פלאש 90]

פרופ' ריצ'רד פוזנר על אהרן ברק:
"ברק שובר את השיא העולמי בהיבריס שיפוטי... ברק יצר יש מאין עוצמה שיפוטית, שעליה לא חלמו אפילו שופטי העליון האגרסיביים ביותר שלנו"

התעללות רב-שנתית אחרת בדמוקרטיה הישראלית, והפעם מצידו של בית המשפט העליון שלה, הניעה ח"כים מהמחנה הלאומי לעשות מעט סדר בהרכב בית המשפט, ולגוון שורותיו בדמויות שנוכחותן תשקף ביושר את כל גווני החברה הישראלית. אבל גם כנגד מהלך צודק זה, שאין הגון ממנו, מזדעקים זרזירי התקשורת והשמאל הרדיקלי (בסיועם של סוכנים יפיופי נפש, אברכי משי, מהימין).

לא איכפת להם שבית המשפט כופה עצמו על הדמוקרטיה הישראלית – ולמרבה האבסורד בשם הדמוקרטיה – ומגלה יחס של בוז להכרעת הרוב הדמוקרטי בקלפי. ראו למשל ההכרעה בנושא ההינתקות, שבעניינה התייצבו השופטים כולם, פרט לשופט אדמונד לוי, גם לו השקפת-עולם משלו, בעד הגירוש ורמיסת חוק היסוד: כבוד האדם וחירותו; או בג"ץ קעדן שהורה על צירוף ערבים ליישובים קהילתיים יהודיים – אך מעולם לא הגן על זכותם של יהודים להתגורר ביישובים ערביים; או ההימנעות מהתערבות בהחלטה לצפצף על החוק ולשחרר ממאסר חוקי למעלה מאלף מחבלים, בטענה שהנושא מדיני, ובה בעת להתערב ברגל גסה בהחלטות סוּפר-מדיניות אחרות כמו למשל בפרשיות עמונה, מגרון, גבעת אסף ואחיותיהן; או החלטתו ב-2002 לאסור על העברת מחבל מהשומרון לעזה בנימוק ש"הוצאתו של אדם ממקום מגוריו והעברתו הכפויה למקום אחר פוגעת קשה בכבודו, בחירותו ובקניינו", בעוד שב-2005 התיר בהינף יד לגרש אלפי ישראלים מבתיהם בגוש קטיף. ודוגמאות נוספות ממש לא חסרות.

השתלטותן של קבוצות מיעוט על הדמוקרטיה הישראלית, הובילה את המדינה לשפל כה נמוך, שכל אדם הגון לא יכול היה שלא לסלוד ממנו. קחו למשל את השופט האמריקני הבכיר פרופ' ריצ'רד פוזנר, שופט בית משפט פדרלי לערעורים, שתקף בכתב העת 'ניו ריפבליק', במילים חריפות ביותר את התנהגותו של הנשיא בדימוס של בית המשפט אהרן ברק, אשר תרם יותר מכל אדם אחר, לקלקולו של בית המשפט ולצניחה תלולה באמון הציבור במוסד רם זה. וכה כתב פוזנר: "ברק שובר את השיא העולמי בהיבריס שיפוטי. הוא מעין שודד-ים משפטי... ברק יצר יש מאין עוצמה שיפוטית, שעליה לא חלמו אפילו שופטי העליון האגרסיביים ביותר שלנו. רק בישראל, למיטב ידיעתי, שופטים מקבלים את סמכותם לביקורת שיפוטית מופשטת בעצמם, בלא הסמכה חוקתית או חקיקתית מפורשת. אפשר להיזכר בנפוליאון שלקח את כתר המלכות מידיו של האפיפיור והניח אותו על ראשו בעצמו"...

הוסיף פוזנר: "ברק לוקח כמובן מאליו שלשופטים יש סמכות טבועה לגבור על חוקים. גישה כזאת יכולה להיות מתוארת כתופסת שלטון בכוח. מערכת משפט החופשייה לגבור על החלטות של גורמים הנבחרים באופן דמוקרטי, מטשטשת את הדמוקרטיה. בעבור ברק, המונח 'פרשנות' מרוחק מחיפוש המשמעות שלה כיוונו מחברי דבר החקיקה. בית המשפט הוא שיוצר את דבר החקיקה בישראל, תוך שהוא משתמש בחוקים עצמם כטיוטא ראשונה שבית המשפט חופשי לשכתבה".

תאריך:  16/11/2011   |   עודכן:  16/11/2011
מנחם רהט
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עורו, אחים, עורו
תגובות  [ 7 ] מוצגות   [ 7 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
פטריוט ציוני
16/11/11 12:49
2
להימנע מפעולה
16/11/11 15:38
3
GEORGמהנגב הצפוני
16/11/11 16:07
4
קורןנאוה טבריה
16/11/11 16:38
5
מוחמד דף
16/11/11 16:55
6
קורא ותיק
16/11/11 18:10
7
הניה
16/11/11 18:21
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בימים אלה אנו עדים לשינויים רבים המתחוללים בתחום של המגזר החקלאי ובייחוד בכל הקשור להסדר זכויות החקלאים בחלקות המגורים בנחלות. החלטה 979 (1155) הוכרעה בבג"ץ בחודש יוני 2011 וקבעה סדר חדש בכל הקשור למכירת נחלות.
במשך שנים רבות תנועת המבקרים ביריד הדירות הארצי של מרכז הבנייה שיקפה את מצב השוק והיוותה מדד למגמותיו העתידיות. בעוד משרדי המכירות שקועים בתרדמת ארוכה מאז החל גל מחאת הדיור, ליריד הדירות שנערך בסוף השבוע האחרון זרמו אלפי מבקרים שלא הגיעו לסגור עסקות, אלא כדי לבדוק את השטח ולמצוא מציאות. לאכזבתם, לא היו כאלו. אף ביתן לא שידר מכירת חיסול של סוף שנה וההנחות שדיברו עליהם המציגים הסתכמו רק באחוזים בודדים.
15/11/2011  |  דני דניאל  |   מאמרים
כעת, הסוכנות לאנרגיה אטומית אישרה והפכה לרשמי את מה שהיה ידוע מזה זמן. ישנן "ראיות מהימנות" שלתוכנית הגרעין האירנית יש כוונות צבאיות ושאירן בעיצומו של תהליך לייצור נשק גרעיני. הדוח מפרט את הרכישה הסודית של ציוד וידע ואת הניסויים הסודיים והתפתחות האתרים שיספקו את הנפץ, את ראשי הקרב ואת הטילים המותאמים לפצצה גרעינית.
15/11/2011  |  ציפי לבני  |   מאמרים
חוק השימוע לשופטים הוא צעד ענק בהריסת הדמוקרטיה - קומו והתעוררו. פיתחו עין תורנית, הסתכלו בזהירות סביבכם, וכשתבינו שהדמוקרטיה בסכנה מוחשית, קומו מרבצכם ונהמו בכל כוחכם! אל תחשבו אפילו על אפשרות להשאיר מדינה מרוסקת לילדיכם ונכדיכם.
15/11/2011  |  רן שורר  |   מאמרים
ב-22 בנובמבר צפויה המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין לבחור בשני נציגיה בוועדה לבחירת שופטים. לבחירה זו חשיבות רבה, שכן משקלם של עורכי הדין בוועדה, הוא, ככל הנראה, רב ממשקלם המספרי בוועדה, עקב מגעם עם המתרחש בתחום המקצועי, היכרותם את המועמדים ועקב מעורבותם בוועדות המשנה.
15/11/2011  |  עו"ד משה גולדבלט  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il