|   15:07:40
  מנחם רהט  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
ג'מאל א-דורה. השקרן הפלשתיני ד"ר דוד. ניצח את השקר [פלאש 90]

עלילת א-דורה: הסוף?

ממשלת ישראל חגגה את נצחונו של ד"ר יהודה דוד בפרשת א-דורה, אבל מובילי התקשורת הכתובה כמעט התעלמו ממשלות ישראל מאז 2000 טרם עשו את חשבון הנפש על התנהלותן האדישה מול עלילת הדם הפלשתינית
21/02/2012  |   מנחם רהט   |   מאמרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
ד"ר דוד לא הוציא דיבתו של ג'מאל א-דורה
עופר וולפסון
ביהמ"ש העליון בצרפת ביטל את הרשעתו של ד"ר יהודה דוד בגין הוצאת דיבתו של ג'מאל א-דורה מעזה, לאחר שטען כי פציעותיו של האחרון לא נגרמו בתקרית הירי המפורסמת * העליון: דוד דיבר אמת; הקנס שהוטל עליו מבוטל
לרשימה המלאה

השרים אישרו מימון הוצאות משפט ד"ר יהודה דוד
איציק וולף
הוצאות המשפט של ד"ר דוד אשר נתבע בצרפת על טענותיו בדבר שקרי הפלשתינים בפרשת מוחמד א-דורה יגיעו מתקציב משרד ההסברה * השר אדלשטיין: חיזוק משמעותי למערך ההסברה של ישראל ותעודת עניות לכל אמצעי התקשורת שהשתתפו בתעמולה השקרית הזאת
לרשימה המלאה

שערוריית א-דורה לא תסתיים בפס"ד צרפתי
יוסף דוריאל
לקח להם יותר מ-11 שנים ופסיקת בית המשפט הצרפתי כדי לתפוס את מה שהיה ברור לכל חוקר מקצועי מייד אחרי שהופץ סרטון עלילת הדם. הם לא תפסו עד היום איך המחזה המבוים גרם לקרבנות אדם ואיך הוא הניע את החלטות ועידת דרבן, הרודפות את ישראל עד היום
לרשימה המלאה

ממשלת ישראל עשתה השבוע כבוד גדול לד"ר יהודה דוד, שניצח את השקר הפלשתיני בדבר אחריותה של ישראל, לפציעתו של העזתי הבלופר ג'מאל א-דורה, אביו של הילד מוחמד א-דורה, אשר מותו (?) המבוים, ב-30 בספטמבר 2000, הצית עלילת דם ומסע דה-לגיטימציה חסרי-תקדים נגד מדינת ישראל. אלא שלמרבה הצער הדיון המכובד הזה בישיבת הממשלה, נערך באיחור מקומם של 11 שנה.

כמעט לאורך כל אותה תקופה, ממשלת ישראל, במקום לחשוף את עלילת הדם ולהוקיע יוזמיה כנוכלים בינלאומיים, ישבה בחוסר מעש חלמאי מול נחשולי ההסתה השקרית, שהוזנה באמצעות עלילת א-דורה. גם התקשורת הישראלית האנטי-לאומית, מילאה פיה מים, כצפוי. מחדל זה המיט עלינו רצח של יהודים חפים מפשע (ובהם עריפת ראשו באכזריות בהמית של העיתונאי היהודי-אמריקני דניאל פרל, בידי רוצחי אל-קאעידה), ושימש נשק עיקרי במתקפת הדה-לגיטימציה נגד המדינה ונגד עצם זכות קיומה.

המחדל הישראלי חולל תגובת שרשרת כואבת: המרד המזוין של ערביי ישראל באוקטובר 2000 (ח"כ אחמד טיבי הודה ביושר: "ראינו תמונות ירי החיילים על הילד א-דורה ויצאנו להפגין"); ועידת דרבן הידועה לשימצה הרודפת את ישראל עד היום; עלילת 'ג'נין ג'נין' של הבדאי המדופלם מחמוד בכרי (שהשמאל הבוגדני מחבקו בחום ומעניק לו כבוד מלכים למרות ואולי בגלל כזביו); עלילת 'טבח הילדים' בכפר קנא שהצילה את החיזבאללה מתבוסה; דוח גולדסטון המרושע להחריד ועוד.

התבטלות ישראלית
א-דורה לא נפגע מאש צה"ל

כל הצרות הללו יכולות היו להימנע אלמלא הזדרז סגן הרמטכ"ל דאז משה יעלון לטעון, ברוב איוולת, כי "ההערכה היא שהילד נהרג מאש צה"ל". למחרת חיזק גירסה כוזבת זו האלוף דאז גיורא איילנד, ראש אג"ם, שטען בחוסר אחריות משווע שהילד נהרג מאש כוחותינו. תגידו בבקשה, חברים יקרים, איזו שטות נכנסה אז בכם, שהזדרזתם לשפוך נפט על תבערת ההסתה, להפיכת עַם ישראל לאסקופה הנדרסת?

על ההתבטלות הישראלית תפסו טרמפ הפלשתינים, שהכפישו את צה"ל והציגו אותו כצבא שצולף לעבר ילדים להנאתו. אליהם הצטרפו בדאים שוחרי-רעתנו בדמות היהודי הצרפתי שארל אנדרלין, כתב הרשת השנייה של הטלוויזיה הצרפתית, שניפח את עלילת הדם (אף שאישית לא שהה בשטח בעת התקרית), בהסתמכו על סרט טלוויזיה מפוברק של צלם פלשתיני, ועוד עלובי-נפש, זייפנים ונוכלים, שהזינו את תעשיית השקרים האנטי-ישראלית והתסיסו את העולם כולו נגדנו.

היו צריכים לקום אז אזרחים ישראלים שאיכפת להם, כדי להציל את כבודה האבוד של המדינה. היו אלה הפיסיקאי נחום שחף (הטוען עד היום שהילד א-דורה כלל לא נפגע, והוא חי לו בנעימים בעזה) והמהנדס יוסף דוריאל, שהוכיחו כי על-פי כללי הפיסיקה, הבליסטיקה והגיאומטריה, לא הייתה כל אפשרות טכנית לירי צה"לי לעבר א-דורה. בעקבותיהם קמו עיתונאים זרים אמיצים, דוגמת אסתר שפירא מן הרשת הגרמנית ARD, ותחקירני רשת טלוויזיה גרמנית נוספת German TV, שהוכיחו מעל גבי המרקע, כי אין היתכנות פיסית שא-דורה נפגע מירי צה"ל.

בלון השקר
ד"ר דוד. נלחם למעננו [צילום: פלאש 90]

אבוי לנו מ'אמת לשעתה'
ד"ר דוד, פטריוט ישראלי אמיתי, שזכה בצל"ש על הצלת חיים במלחמת לבנון וכובד בהדלקת משואה בהר הרצל ביום העצמאות, הפסיד בערכאה ראשונה אך נוקה לחלוטין בערכאת הערעור. ממש כמו פיליפ קרסנטי. אגב, האם שאלתם עצמכם כיצד היה מסתיים משפטם בבית המשפט הישראלי, האמון על המצאת ה'אמת לשעתה'?

אל סנגוריה של ישראל הצטרפו גם יהודים נוספים. פיליפ קרסנטי, איש עסקים יהודי מצרפת, האשים את הרשת השנייה של הטלוויזיה הצרפתית בביום הסרט שצילם הצלם הפלשתיני בעת התקרית, ונתבע בצרפת על הוצאת דיבה. הוא הורשע בערכאה ראשונה, אך זוכה בערכאת ערעור, ולימים ניצח בערכאה צרפתית נוספת בפרשת א-דורה, אך למרות הכל נאלץ לממן בעצמו את הגנתו.

בעקבותיו הלך הכירורג הישראל ד"ר יהודה דוד, שקם באומץ להזים טענה שקרית נוספת של א-דורה, שהציג תפרים על ידו וטען כי שותקה מחמת הירי הישראלי. ד"ר דוד זכר שהוא ניתח בדיוק שנתיים לפני האירוע את השקרן הפלשתיני באותה יד והוא שביצע בה את התפרים. החבלות בידו, טען ד"ר דוד, נגרמו בעת שהותקף בסכינים ובגרזינים בידי אנשי חמאס, וזאת מחמת היותו איש הפתאח.

שוב התבקשו הערכאות הצרפתיות להתערב בפרשה, לאחר שא-דורה האב תבע את ד"ר דוד בטענה של הוצאת דיבה. ד"ר דוד, פטריוט ישראלי אמיתי, שזכה בצל"ש על הצלת חיים במלחמת לבנון וכובד בהדלקת משואה בהר הרצל ביום העצמאות, הפסיד בערכאה ראשונה אך נוקה לחלוטין בערכאת הערעור. ממש כמו קרסנטי. אגב, האם שאלתם עצמכם כיצד היה מסתיים משפטם בבית המשפט הישראלי, האמון על המצאת ה'אמת לשעתה'?

אלא שבכל ההתרוצצות המשפטית שהמיט ד"ר דוד על עצמו הוא נשא בהוצאות כספיות בלתי נסבלות. השבוע החליטה הממשלה לממן הוצאות אלה, וראש הממשלה נתניהו שאירחו בישיבת הממשלה, הגדירו "גיבור ישראלי שיצא לנקב את השקר של עלילת א-דורה – השקר שגרם נזק לישראל יותר מכל שקר אחר בשנים האחרונות, ויצא לקרב הגדול על האמת ביוזמתו האישית, כפטריוט ישראלי נאמן".

הניצחון שנעלם
[צילום: AP]

שתיקה בידיעות אחרונות
הצהובון של המדינה לא פירסם ביום ה' שעבר, למחרת החלטת בית המשפט העליון של צרפת לזכות את ד"ר דוד, אף מילה על הניצחון הישראלי, על מאבקו של ד"ר דוד ועל השקר הפלשתיני שנחשף. מה ששיכנע את בית המשפט בצרפת אינו מזיז כלל ללפידון הישראלי. מזל שהמוזסים והשוקנים לא ישבו לדון את ד"ר דוד בבית המשפט הצרפתי

נצחון הצדק בפרשת א-דורה, כפי שהשתקף בניצחונותיהם של קרסנטי וד"ר דוד, צריך היה, לכאורה, לרומם רוחו של כל ישראלי נאמן. אבל זה לא קרה במדינה היחידה בעולם, שבה כל גילוי פטריוטי הוא בחזקת חטא כבד. העיתון הפוסט-ציוני 'הארץ' גימד את הידיעה על ניצחונו ודחק אותה לעמוד 10. בעמוד הראשון הם העדיפו למקם ממש מתחת ללוגו של העיתון, כותרת שקיבלה את האותיות הגדולות ביותר בעמוד, ותחתיה ידיעה מאוד-מאוד חשובה, על אודות מחאתה של אישה ערבייה מנצרת על הבידוק הביטחוני בנמל התעופה, וכל זאת בלוויית צילום מרוח על שטח נרחב, שנועד להעצים את הסיפור; ומתחתיה עוד ידיעה חשובה ביותר, על הסכנה הנשקפת לחייהם של המסתננים הסודנים, אם יוחזרו למולדתם.

אבל חשבתם ש'הארץ' הגיע לתחתית השפל? טעיתם. ידיעות אחרונות הלך יותר רחוק: הצהובון של המדינה לא פירסם ביום ה' שעבר, למחרת החלטת בית המשפט העליון של צרפת לזכות את ד"ר דוד, אף מילה על הניצחון הישראלי, על מאבקו של ד"ר דוד ועל השקר הפלשתיני שנחשף. מה ששיכנע את בית המשפט בצרפת אינו מזיז כלל ללפידון הישראלי. מזל שהמוזסים והשוקנים לא ישבו לדון את ד"ר דוד בבית המשפט הצרפתי.

ואילו למחרת ישיבת הממשלה, לא זיכו מעריב, ידיעות והארץ, את קוראיהם בשמץ של מידע על החלטת הממשלה והכבוד שעשו לד"ר דוד בישיבת הממשלה. אף מילה. זה לא מספיק חשוב לדידם. קצת גאווה לאומית? לא בבית ספרם.

מהרסייך ומחריבייך...

תאריך:  21/02/2012   |   עודכן:  23/02/2012
מנחם רהט
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עלילת א-דורה: הסוף?
תגובות  [ 7 ] מוצגות   [ 7 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
קורןנאוה טבריה
22/02/12 15:50
2
קורןנאוה טבריה
22/02/12 15:59
3
GEORG מנגב הצפוני
22/02/12 18:06
4
יהודי מן המנין
22/02/12 20:23
5
אברהם מערב השומרו
23/02/12 07:14
 
קורצ'אק
23/02/12 15:04
6
סממן שולי
24/02/12 20:20
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שש הערות בעקבות פסק דינו של בג"ץ בנושא חוק טל: הכמות אכן עושה איכות ואלפי אברכים כבר מזמן לא לומדים; הקול היהודי השפוי והבדידות של גרוניס; מדוע הפטור הגורף יימשך, ומה זה אומר על משתמטים אחרים
21/02/2012  |  איתמר לוין  |   מאמרים
בשולי הכותרות: מה המשותף בין לחיאני, לפיד ועופר עיני? הכל פוליטיקה ומה המשותף בין אהוד ברק, פואד ופרס? זה לא הגיל, זה התרגול וגם: ביבי הזגזגן הכבוד האבוד של נגר על כל אלה ועוד ברשימה שלפניכם
21/02/2012  |  ציפי לידר  |   מאמרים
הרמה האישית הירודה וההתנהגות המחפירה של חברי כנסת שוברת בכל פעם שיאים חדשים וגורמת לקבס מהתנהגותם ומעובדת הימצאותם בכנסת, וזאת ללא כל קשר לשיוכם המפלגתי או להשקפתם הפוליטית, אשר ספק אם יש להם כזו; יואל חסון מרסס תרסיסי ריח במליאה, דנון מחוקק חוקים הזויים, אנסטסיה שופכת מים, וטיבי מתחכם בשאלה אם ״כוס אמוק״ כותבים בחולם או בשורוק...
21/02/2012  |  יואב בלום  |   מאמרים
נתחיל בעובדה - הקולוניאליזם החילוני מאיים להשתלט על המדינה. אין ספק בעניין, זה קורה בחסות קמפיינים מתוזמנים של תנועות שמאל אזרחיות עם כסף ערבי, בעזרת סיקור תקשורתי אנטי דתי וחרדי, בתעוזת ליבה של מדינת תל אביב וכן, הרבה תודות גם יאיר לפיד, שממשיך את הקו הריקני, החלול והשטני של אביו.
21/02/2012  |  עומר דוסטרי  |   מאמרים
ארגון הג'יהאד האיסלאמי הפלשתיני וארגוני זכויות אדם ישראלים, פלשתינים ובינלאומיים פועלים מקיימים קמפיין ציבורי שנועד להפעלת לחץ על ממשלת ישראל לשחרר את חאדר עדנאן (خضر عدنان محمد موسى) העצור בצו מנהלתי והשובת רעב מאז ה-18 בדצמבר 2011.
21/02/2012  |  יהונתן דחוח-הלוי  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il