|   15:07:40
  נרי אבנרי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
לבני. היעלמותה מהפוליטיקה קרובה [צילום: פלאש 90]

ענת גוב, זה בשבילך

המאסה עושה את התודעה. גם ענת גוב נפלה קורבן לשקרנים ששיווקו את ציפי לבני כ"פוליטיקאית אחרת". לא אחרת, ולא נעליים. שקרנית. הלכתי לארכיון...
15/03/2012  |   נרי אבנרי   |   מאמרים   |   בחירות/מפלגות   |   תגובות
ענת גוב. תומכת בלבני [צילום: פלאש 90]

תשאלי אנשים - מי האויב הכי גדול של האמת? התשובה הספונטאנית שתקבלי: השקר. טעות! האויב הכי גדול של האמת, הוא האינטרס. השקר, הוא הנבוט בעזרתו האינטרס מגרש את האמת מהתודעה. זה בדיוק מה שעשו לך.

כתבת מאמר תמיכה בציפי לבני. תחת הכותרת "ציפור משונה", את שואלת (ומשיבה): "אז למה בעצם אנחנו כל-כך מאוכזבים מציפי לבני? כי כשהייתה לה הזדמנות להקים ממשלה, לאחר התפטרותו של אהוד אולמרט, היא סירבה לשלם לש"ס מיליארד שקל תמורת תמיכה בה, והעדיפה לבקש את אמון העם וללכת לבחירות" (ידיעות אחרונות, 13.3.12).

שקר! אני בטוח שלא התכוונת לשקר לקוראייך. אבל מה לעשות שהאמת הפוכה? לבני קראה את מאמרך, וחזרה על אותו שקר (בפעם האלף) בתוכנית הבוקר של "אורלי וגיא" (14.3.12). ומהי האמת? לבני הסכימה לשלם לשס מיליארד שקל. השיחות התפוצצו, בגלל שסירבה להתחייב בכתב ובפומבי על אי-חלוקת ירושלים.

השקר עליו ביססת את מאמרך התנחל, סליחה, נספג בתודעתך - בזכות המאסה. מיליון פעם שמעו צרכני התקשורת סיפורי-בדים על עמידתה האיתנה של ציפורה, מול הדרישות של הסחטנים בשחור...

לא שאלה של מנדטים

בנוסף לשקר, הכנסת למאמר עוד כמה טיעונים, שבעדינות נגדיר אותם כמניפולטיביים. למשל (ציטוט): "ציפי לבני לא הסכימה לשלם, הלכה לבחירות, וקיבלה את מספר המנדטים הגדול ביותר. ונחשו מי נהיה ראש ממשלה? זה שהסכים לשלם, כמובן". מהטיעון הזה ניתן להסיק, שלדעתך, זה לא בסדר שמנהיגת קדימה, שהיא המפלגה הגדולה, אינה ראש ממשלה.

תזכורת! - לליכוד היו 40 מנדטים. קדימה הוקמה בזכות גניבת 14 מנדטים מהליכוד (אני מבין שזה היה בסדר). איך קרה שאריאל שרון מנהיג קדימה נהיה ראש ממשלה עם 14 מנדטים (כולם גנובים), בעוד מנהיג המפלגה הגדולה (בנימין נתניהו) היה באופוזיציה עם 26 מנדטים שנותרו? התשובה לשאלה הזו, כוחה יפה לתמיהה שהעלית.

"28 זה יותר מ-27"

עוד מתוך המאמר: "לנתניהו הייתה הזדמנות פז שלא תחזור על עצמה - להקים ממשלת אחדות עם קדימה והעבודה, ולנטרל פעם אחת ולתמיד את הסחיטה הסדרתית של החרדים. אבל הוא העדיף ללכת עם 'השותפים הטבעיים', סגר דיל עם ש"ס, ואחרי שהדיל היה סגור, הזמין את לבני לפגישה, והציע לה להצטרף לממשלה ימנית, קיצונית, חרדית, עם שלל כיבודים ואפס השפעה". סוף ציטוט.

גם זה טיעון מניפולטיבי. לדעתך נתניהו היה צריך לפנות קודם לקדימה ולעבודה, להקים קואליציה חופשית, ורק אחר-כך להציע פירורים למי שהוא כינה "שותפיו הטבעיים". ונניח שהיה נוהג כך - מי לדעתך היה ראש ממשלה בקואליציה המבוססת על הליכוד, קדימה והעבודה? ציפי לבני! היא הייתה טוענת לכתר בגלל ש"28, זה יותר מ-27". בנוסף - המרחק האידיאולוגי בין קדימה לעבודה היה קצר יותר.

אינטרסים פוליטיים צרים

ציטוט אחרון: "ציפי לבני הבטיחה פוליטיקה אחרת, וניסתה לקיים את הבטחתה". לא הבנתי מה זאת אומרת "ניסתה". קיימה את הבטחתה, או לא קיימה. לבני הבטיחה פוליטיקה אחרת (ולא קיימה) רק מסיבה אחת: הרקורד שלה נקי מהישגים. מאחר שכך, משווקיה "מכרו" אותה לציבור כ"נקיית כפיים". סליחה, אבל מנהיגה שעבריינים מורשעים (עמרי, רמון והנגבי) לוחשים על אוזנה, זו לא פוליטיקה אחרת. ועוד לא אמרנו מילה על הניהול הבעייתי של קדימה, כפי שעולה מדוח מבקר המדינה. גם חוקרי המשטרה בודקים.

למענך, ענת גוב היקרה, טרחתי והלכתי לארכיון. הכותרת מידיעות אחרונות (אוקטובר 2008. מצורפת בתחתית) אומרת הכל. קטע הווידאו שתראי, שודר ב-2001. אחרי ששרון סגר הסכם קואליציוני עם "שותפיו הטבעיים", לבני פנתה למפלגת העבודה להצטרף לקואליציית גנדי-ליברמן. זה בדיוק מה שעשה נתניהו. סגר עם שותפיו הטבעיים, ואחר-כך פנה לקדימה. פנייתה לעבודה בשם שרון, וסירובה לנתניהו בשם קדימה - מוכיחים שאין כאן עקרונות. הכל אינטרס פוליטי צר.

לסיכום, ענת גוב - עדיף לך להתמקד בכתיבת מחזות ולא להשחית זמן בשיווק מנהיגת מפלגה שהוקמה בזכות גניבת מנדטים. הסוף הפוליטי נושף בעורפה. את תראי בהתפוגגותה סוג של טרגדיה, אני אראה בזה סוג של תיקון...


פורסם במקור: ארכיונרי
תאריך:  15/03/2012   |   עודכן:  15/03/2012
נרי אבנרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבא (אוברי) אבן (איבן)   אברהים צרצור   אברהם הירשזון   אברהם זילברברג   אהוד אולמרט / Ehud Olmert   אהוד רצאבי   אהרן אבוחצירא   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach   אורית זוארץ / Orit Zuaretz   אורית נוקד   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אחמד א-ד`אהר   אטילה שומפלבי   אילן ליבוביץ'   אילן שלגי   איתן לבני (בנוזוביץ')   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אליעזר אבטבי   אלכס מילר   אסתרינה טרטמן   אפרים תבורי   אתי לבני   בנימין אבניאל (גטשטיין)   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   ג'ון אדוארדס   גילה פינקלשטיין   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד מנע   דן  גרטלר   דן מרידור / Dan Meridor   דניאל הרשקוביץ   דניאל-יצחק לוי   דרור זייגרמן   הרצל שפיר   ויצמן שירי   חיים אמסלם   חמאד אבו-רביעה   חנא סוייד   טובה אילן   יאיר שמיר / Yair  Shamir   ידיעות אחרונות בע"מ / .Yediot Ahronot ltd   יהודה-מאיר אברמוביץ'   יואב מני   יוליה שמאלוב-ברקוביץ'   יוסף שגל   יוסף שפרינצק   יורם מרציאנו   יחזקאל זכאי   יעקב כהן   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch   יצחק בן - ישראל   יצחק ברמן   יצחק זיגר   יצחק זיו   ישראל ישעיהו-שרעבי   כרמל שאמה-הכהן   לביב חוסיין אבו-רוכן   לימור לבנת / Limor  Livnat   מאיר זורע (זארודינסקי)   מאיר תלמי   מאיר-דוד לוונשטיין   מאשה לובלסקי   מבקר המדינה / The State Comptrollr   מוטי ששון   מחמוד א-נאשף   מיכאל פואה   מיכאל רצון   מיכל ליברמן-גילון   מיקי לוי / Mickey  Levy   מלי פולישוק-בלוך   ממשלת ישראל / Israel Government   מנחם אליעזר מוזס   מרדכי זר   מרטין שלאף   משה זלמן פייגלין   משה מוץ מטלון   נדב פרי   נחום ניר-רפאלקס   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   סופיה רון-מוריה   סילבן שלום / Silvan  Shalom   עבאס זכור   עבאס זקור   עבדול-עזיז זועבי   עוזי לנדאו / Uzi  Landau   עינת וילף   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמירה דותן   עמרי שרון   ערי ז'בוטינסקי   פנחס לבון (לוביאנקר)   פניה (פאינה) קירשנבאום   פריג`א זוארץ   ציון פיניאן   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קדיש לוז (לוזינסקי)   ראובן ברקת (בורשטיין)   רוביק דנילוביץ'   רוחמה אברהם בלילא   רון בריימן   רוני בר-און   רחל אדטו   רן בנימיני   שלום זיסמן   שלמה לביא (לבקוביץ')   שמואל תמיר כצנלסון   שרון שלום   תאופיק זיאד 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ענת גוב, זה בשבילך
תגובות  [ 27 ] מוצגות   [ 27 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
יוסי מ
15/03/12 14:38
 
אליק א.
15/03/12 21:27
 
שילי
16/03/12 12:13
 
יוסי מ
16/03/12 13:11
2
המאוננת
15/03/12 15:26
3
גועל ובחילה
15/03/12 16:09
 
יוסי מ
15/03/12 19:10
 
שילי
16/03/12 12:19
 
יוסי מ
16/03/12 13:17
 
צנחן
16/03/12 15:04
 
יוסי מ
16/03/12 19:48
4
עמוס שנער
15/03/12 22:53
 
יוסי מ
16/03/12 13:23
 
אהוד פרלסמן
17/03/12 02:23
 
יוסי מ
17/03/12 13:26
5
אהוד פרלסמן
16/03/12 02:37
6
רונן גולדשטיין
16/03/12 05:07
7
על פי המובא כאן
16/03/12 08:38
8
מתעב טרפות
16/03/12 09:20
9
אברהם מערב השומרו
16/03/12 10:20
10
צנחן
16/03/12 10:23
11
שאול אבידור
16/03/12 13:07
 
יוסי מ
16/03/12 21:44
 
שאול אבידור
17/03/12 07:53
 
יובי מ
17/03/12 13:32
 
שאול אבידור
17/03/12 14:11
 
יוסי מ
17/03/12 15:18
פורום: בחירות/מפלגות כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
על-אף גילי שבעזרת השם צובר ותק, אני מעיין מדי פעם במגזין "עולם קטן" המיועד בדרך כלל לגילם של נכדי, וכך ראיתי בעיתון שיצא לאור בפרשת תרומה מאמר מערכת שכותרתו: מפלגה אינה בית מדרש!.
15/03/2012  |  יוסי שחר  |   מאמרים
"הקיבוץ המתחדש", המונח השגור בתיקון משנת 2005 לתקנות האגודות השיתופיות (סוגי אגודות), טומן בחובו עולם ומלואו, הקשור ברובו להליך שיוך דירות ונכסים יצרניים בקיבוצים, קבלת חברים חדשים, חברים בעצמאות כלכלית וחלוקת תקציבים בהתאם לתרומה וותק החברים.
יום אחד לפני הגעת נתניהו לבית הלבן, הקדים להתנחל בחדר הסגלגל של אובמה הנשיא המרחף שמעון פרס, יקיר נתב"ג. מהבית הלבן הוא המשיך לפסגה מתוקשרת עם מארק צוקרברג, המייסד והבעלים של הרשת החברתית פייסבוק, להשקה חגיגית בפייסבוק של "העמוד הרשמי של הנשיא פרס" (כך זה הוגדר), ובשתי גירסאות – בעברית ובאנגלית.
15/03/2012  |  מנחם רהט  |   מאמרים
וַיַּעַשׂ בְּצַלְאֵל אֶת הָאָרֹן עֲצֵי שִׁטִּים אַמָּתַיִם וָחֵצִי אָרְכּוֹ וְאַמָּה וָחֵצִי רָחְבּוֹ וְאַמָּה וָחֵצִי קֹמָתוֹ.וַיְצַפֵּהוּ זָהָב טָהוֹר מִבַּיִת וּמִחוּץ וַיַּעַשׂ לוֹ זֵר זָהָב סָבִיב [שמות ל"ז, א'-ב'].
15/03/2012  |  יצחק מאיר  |   מאמרים
אינני מחסידי אמירות פוגעניות ואישיות של הרב עובדיה כנגד מי שנראה לו בר פלוגתא . אודה, שאל מול עבודת הענק שהוא ביצע בשמונת כרכי "יביע אומר", קשה לקבל אמירה מפיו על מי שהיה שר האוצר, יעקב נאמן,"יש לו סרטן רוחני בראש תימק לשונו" (ספטמבר 1997) . כמה שנים לאחר מכן גרס, שיש לומר לכתובתו של חבר הכנסת לשעבר יוסי שריד ש"הוא המן , עמלק, פרעה ...". ואני מדלג על אמירות מאוד פוגעניות שנאמרו לכתובתה של שולמית אלוני, מי שהייתה שרת חינוך בישראל .
15/03/2012  |  איתן קלינסקי  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
ציר פילדלפי [צילום: יוסי זמיר/פאש 90]
תומר ישראלי
אם הייתה הנהגה בישראל, היא הייתה מכוונת ל"מצב סיום" רצוי ונוקטת פעולות בדרך אליו    מכיוון שההנהגה בישראל פוחדת מ"מצב סיום", היא עסוקה אך ורק בשימור והמשך המצב הנוכחי
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
הלילה הזה הוא אנחנו, עם עבדים מזה רעב, מוכה, חבול ומובס, העומד לרגלי הר סיני העשן וכאיש אחד בלב אחד זועק "נעשה ונשמע", אוסף שבטים שהתלכד לכדי עם, העם היהודי שהביא לעולם את הצדק, הח...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il