|   15:07:40
  דן מרגלית  
עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
שקד. לא גמור [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]

בחירות, הערות שוליים

אני מציע לטוטו לפתוח מהלך חדש: האם איילת שקד תפרוש או תמשיך לרוץ עד לסגירת הקלפיות? מה יחס הניחושים?
27/10/2022  |   דן מרגלית   |   יומני בלוגרים   |   בחירות 2022   |   תגובות


נהגת כראוי. לא כמחנה הממלכתי שכל הזמן דחף את בני גנץ לראשות הממשלה, ואיבד את טובי אנשיו בחזית החשובה ביותר - מול מצביעי הציונות הדתית-הלאומית האחראיים. אילו היה בידי לחזור לאחור הייתי מפנה את כל המאמץ לזאב אלקין ויחיאל טרופר ומתן כהנא. הם ניצבים בחזית הקריטית להרחבת הגוש ולא תעמולת הבחירות האישית של בני גנץ לראשות הממשלה, שאין בה טעם וריח, ולא תוחלת.

אך עתה הודיעה דפנה ליאל בערוץ-12 שאנשיך פועלים לשאוב קולות מהמחנה הממלכתי. זו טעות. היא רעה לישראל. רעה גם ל"יש עתיד". אם ממילא אפשר יהיה להרכיב ממשלה - אין חשיבות לשאלה אם סיעתך תהיה בת 25 או 26. אל תלך על הראש של בני גנץ ואביגדור ליברמן ומרב מיכאלי וזהבה גלאון ומנסור עבאס. זה אור אדום. ראה, הוזהרת.


הצהרת כי מנוי וגמור עימך לרוץ עד הסוף. אך ב-ynet דיווחו בראיון עם כידון ושנרב שהתבטאת כי אם בנימי ן נתניהו רוצה הוא יודע מה מספר הטלפון שלך. אז אולי "המנוי וגמור" שלך לא כל כך גמור? אם יוזמתי הבאה אינה מנוגדת לחוק ההימורים אני מציע לטוטו לפתוח מהלך חדש: האם איילת שקד תפרוש או תמשיך לרוץ עד לסגירת הקלפיות? מה יחס הניחושים?

  • ביבי,

מה עם הגרסאות השונות בהקדשות שכתבת בפתח ספרך החדש "סיפור חיי"? בעותק אחד שרה ויאיר ואבנר אהובים. בעותק אחר לא נזכרים כלל. אז מה עושים עם זה? ממוצע? חציון?

  • ביבי,

מישהו פרסם היום רשימה מרשימה ויקרת ערך של מתנות, שנמסרו לך כראש ממשלה ולא העברת למדינה כחוק. זה נכון? בחייך, תחזיר. אפילו לי נמאס לראותך על ספסל הנאשמים עם תיק 5000. תמצא את המתנות שנעלמו, ויאללה - לידי המדינה.

פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית
תאריך:  27/10/2022   |   עודכן:  27/10/2022
דן מרגלית
+משה סעדה: גדעון סער הוא לא הפתרון, הוא הבעיה
20:08 27/10/22  |  עידן יוסף
משה סעדה, מועמד הליכוד ולשעבר סגן ראש מח"ש, בוועידת ישראל היום: "גדעון סער הוא לא הפתרון, הוא הבעיה של המערכת. בעזרת השם, אני מניח שבעוד כמה ימים השלטון יתחלף. בסוף התפקיד שלנו למשול, ובתוך חודשים בודדים נשנה את המערכת בצורה מהותית באחריות מלאה".
+סמוטריץ': הפופולריות של איתמר זה מרענן אופטימי
20:00 27/10/22  |  עידן יוסף
יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', נשאל בוועידת ישראל היום, איך הוא מרגיש שאומרים בן-גביר הוא תמונת המראה שלכם עכשיו, והשיב: "הפופולריות של איתמר זה מרענן אופטימי של מדינת ישראל, זה משקף תהליך התפכחות של מדינת ישראל. פשטות ובריאות טבעית. זו הארץ שלנו ואם יש אויב שלא מסוגל לקבל את זה - נתמודד עם זה. אין לנו ארץ אחרת".
[צילום: גדעון מרקוביץ/ישראל היום]
+גנץ: לפיד מבין בביטחון במה שאני אומר לו
19:39 27/10/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר המחנה הממלכתי טוען כי לראש הממשלה הבנה ביטחונית, אך ציין שהוא מבין "במה שאני אומר לו" וכי הם עובדים בשיתוף פעולה  ▪  "האתגרים הביטחוניים שלנו הם בתוקף, הם לא צריכים להיות נושאים פוליטיים
לפיד וגנץ. לפעול לשמו של הביטחון [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+מקורבי יו"ר הבית היהודי: נשקל כינוס המרכז להחליט על פרישה
17:52 27/10/22  |  עידן יוסף
מקורביה של יו"ר הבית היהודי חגית משהאומרים כי היא שוקלת לכנס את מרכז הבית היהודי כדי לבחון פרישה מההתמודדות לכנסת (INN).
+אביר קארה: שקד ביקשה ממני למכור את הנשמה
17:50 27/10/22  |  עידן יוסף
יו"ר מפלגת חופש כלכלי מבהיר כי לא יפרוש מהמרוץ ולא יסכים לתמוך בבית היהודי תמורת תפקיד השר שהוצע לו. קארה: "איילת פנתה אליי בימים האחרונים עם הצעה, שעל-פי המחקרים שנערכו, יכולה לשנות פה את המפה הפוליטית. על-פי ההצעה, אני פורש מריצה לכנסת ורותם את האנשים שאיתי לתמיכה בבית היהודי, ובממשלה שתוקם אני אהיה שר כלכלי.

"באותיות הקטנות של העסקה עם הבית היהודי, אני מוכר את הנשמה של חופש כלכלי לטובת המנגנון הפוליטי המזוהם שלנו. בלי אצבע בכנסת, בלי יכולת לעמוד על שלי. עם מה נשארתי? עם רכב ומשרד. תודה רבה, אבל לא בשביל זה באתי. לכן זו התשובה שלי: אני לא אהיה שר מחמד בממשלה של משחקי כסאות".
+משתתפים בוועידת ישראל היום שרו באמצע ראיון עם ליברמן
17:18 27/10/22  |  עידן יוסף
תקרית חריגה בוועידת הבחירות של ישראל היום. כמה פעילי אקלים החלו לשיר שירי ארץ ישראל במהלך הראיון על-מנת לפוצץ את הראיון עם ליברמן. תחילה הצטרף אליהם ליברמן לשירה, אך בהמשך השתתקו המוחים.

ליברמן העריך כי גם אם גוש נתניהו יקבל 61, נתניהו יתקשה להקים ממשלה וזאת בגלל אנשים בליכוד שיארבו לו בפינה. "התסריט שאני רואה - ממשלה עם הליכוד ובלי נתניהו", אמר ליברמן.
+יש עתיד מצליחה לשלוח מסרונים לטלפונים כשרים
16:26 27/10/22  |  עידן יוסף
רשימת יש עתיד מצליחה לשלוח מסרונים לטלפונים ניידים כשרים, ועוקפת את החסימה. בחדשות המוקד נבדק האם במפלגה משתמשים במערכת חרום כל שהיא.
+סקר: גוש נתניהו עם 61, שקד ממשיכה להחלש
16:22 27/10/22  |  עידן יוסף
אילו היו מתקיימות כיום בחירות לכנסת, לאיזו מפלגה היית מצביע? סקר מכון מאגר מוחות עבור ועידת הבחירות של ישראל היום נותן לגוש נתניהו 61 מושבים. התוצאות המלאות: הליכוד 30; יש עתיד 25; הציונות הדתית עוצמה יהודית 15; המחנה הממלכתי 11; שס 9; יהדות התורה 7; העבודה 6; ישראל ביתנו 5; מרצ, חד"ש-תע"ל, רע"ם 4.

לא עוברות את אחוז החסימה: הבית היהודי בראשות איילת שקד 1.2%; בל"ד: 1%

+הלמ"ס: בישראל כ-6.2 מיליון איש בעלי זכות בחירה
15:20 27/10/22  |  מירב ארד
לקראת הבחירות לכנסת ה-25 שייערכו ב-01.11/.2022, הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ"ס) מפרסמת כי אומדן בני 18 ומעלה בעלי זכות בחירה החיים היום בישראל עומד על כ-6.2 מיליון איש. מאז הבחירות האחרונות לכנסת ה-24 שנערכו במרס 2021, גדל מספר בעלי זכות הבחירה המתגוררים בישראל ב-3.3%, שהם כ-196 אלף נפש. כ-15% מבעלי זכות הבחירה הם צעירים בני 24-18, 29% בני 39-25, ו-31% בני 59-40. חלקם של בעלי זכות בחירה בני 60 ומעלה עומד על כ-25%.

+ניצנה דרשן-לייטנר שוקלת פרישה מהבית היהודי
12:24 27/10/22  |  עידן יוסף
ניצנה דרשן-לייטנר, מועמדת מספר 4 של איילת שקד, שוקלת לפרוש. היא אמרה במפגש עם נציגי פורום "בוחרים בחיים" כי היא שוקלת לעזוב את המפלגה. האירוע התקיים בביתה לפני כמה ימים (גלי צה"ל).

דרשן-לייטנר הודיעה בעבר כי אם המצב בסקרים של רשימת הבית היהודי לא ישתפר עד שבועיים לפני הבחירות, היא תשקול פרישה מהמרוץ. אולם עד עתה, למרות שאף סקר לא מנבא הצלחה למפלגה, היא שומרת על שתיקה. ייתכן שהסיבה לכך היא לחץ, לנוכח הצורך לשנות את תשדירי הבחירות שבהם היא מופיעה.
[צילום: איציק וולף]
+אביר קארה ימסור הערב הצהרה על המשך דרכו
12:17 27/10/22  |  מירב ארד
סגן השר אביר קארה, יו"ר מפלגת חופש כלכלי, ימסור הערב בהצהרה על המשך דרכו הפוליטית.
+למה לפיד רוצה להיות גדול
11:25 27/10/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר יש עתיד לא חושש מכך שהעבודה או מרצ לא יעברו את אחוז החסימה. הוא כבר הפנים שנתניהו עשוי לשוב לכס השלטון, ובראייה לטווח ארוך מתכנן כיצד תיראה אופוזיציה בראשותו שתסלול לו את הדרך לראשות הממשלה בעתיד
לפיד. גם במחיר מחיקת מפלגות השמאל [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+ביבי בעידן הדמדומים
11:23 27/10/22  |  בצלאל לביא   |   לרשימה המלאה
לאחר כשלושים שנות שלטון ללא מצרים בליכוד, בתוכן כעשור כראש ממשלה, דומה כי ביבי לא למד כלום ולא שכח מאום: גם בעצם ימים אלה כדרכו מאז ימי בראשית, הוא ממשיך בשיטות חבוטות של שטיקים וטריקים, בהבטחות סרק חלולות שהוא יודע שאין ביכולתו או ברצונו לקיים ואמירות שתוקף אמתותן פג
נתניהו. מעדיף לשכוח [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+בנט: צריכה לקום ממשלת אחדות עם כל המפלגות הציוניות מימין ומשמאל
10:45 27/10/22  |  עידן יוסף
ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט בכניסה לישיבת הממשלה: "אני קורא לכל ראשי המפלגות לשמור על קור רוח ולשמור על שיח מכבד, יום לאחר הבחירות צריכה לקום ממשלת אחדות לאומית עם כל המפלגות הציוניות מימין ומשמאל".
+באנו חושך לגרש
10:33 27/10/22  |  דוד ארגז   |   לרשימה המלאה
ימים חלולים של הראש בין הידיים של תינוק מת בבטן של שיטוטים בעיניים נפוחות וגוף כבד מייאוש מבהיל (גבריאל בלחסן, כדורי הרגעה בדבש)

צרעות או בני אדם
+הליכוד עתר לבג"ץ נגד החלטות יו"ר ועדת הבחירות
10:15 27/10/22  |  עידן יוסף
הליכוד עתר לבג"ץ נגד החלטות יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, שדחה את הבקשה לקבוע ש"דרכנו" ו"זזים" הן "גוף פעיל בבחירות". נטען כי הפעילות של "זזים" להבאת מצביעים לקלפיות היא להביא לקלפיות מצביעי שמאל/מצביעי גוש לפיד, וכי הצגת "דרכנו" כמי שמקיימת קמפיין הצבעה ארצי לא נכונה והיא למעשה תנועת שמאל (כאן חדשות).
+גנץ: סמוטריץ' רוצה לקדם קצינים בצבא זה על בסיס אמונתם וכיפתם
09:46 27/10/22  |  עידן יוסף
שר הביטחון בני גנץ אמר בראיון לכאן רשת ב': "מבין שהרצון של סמוטריץ' לקדם קצינים בצבא זה על בסיס אמונתם וכיפתם - לא נראה לי שזה משהו שמתאים למדינת ישראל".

עוד אמר יו"ר המחנה הממלכתי: "נתניהו לא טרח לעשות אף דבר ממה שעשיתי, ההתנגדות שלו להסכם הגבול הימי עם לבנון היא אך ורק ממקום פוליטי. אין מצב שאני יושב תחת נתניהו - הוא צריך כרגע להתקדם קדימה ולעזוב את הלפיתה הפוליטית הזו".
+מדבר סקר תרחק
09:45 27/10/22  |  מנחם רהט   |   לרשימה המלאה
הוד מעלתו הבוחר נקרא להצביע על-פי מיטב מאוויי ליבו והשקפתו, ולהתעלם מהסקרים שמעולם, אבל מעולם, לא הוכיחו אמינותם
לצאת ולהצביע [צילום: ג'מאל עוואד/פלאש 90]
+נחשף דף המסרים של הליכוד נגד איילת שקד
09:41 27/10/22  |  עידן יוסף
בליכוד עולים להתקפה חריפה על שקד וכתבו בדף המסרים "איילת שקד לתקוף" ואת המסרים הבאים: רוצה בחירות שישיות, שיקרה שלא תשב עם רעמ ולפיד וישבה, אי-אפשר להאמין לשקד, הסכימה לאלפי איחוד משפחות של פלשתינים דבר שמסכן את ביטחון ישראל. לא דאגה לציבור הדתי מעניין אותה רק הכיסא (ישראל היום).
+מקלב נגד בן-גביר: "זו לא ציונות דתית"
09:38 27/10/22  |  עידן יוסף
ח"כ אורי מקלב במתקפה כנגד ח"כ איתמר בן-גביר: "אצל בן-גביר יש אנשים חילונים, אנשים שאין ביניהם לתורה ומצוות שום דבר, הם באו להביא קולות לא דתיים, ומחויבים לציבור החילוני. הם לא יעזרו לנו במה שנצטרך גם אם יהיה 61. היא לא ציונות דתית זו ציונות לא דתית'.
+סקר ישראל היום: 49% מהציבור סבורים שיוקר המחיה הוא הנושא המטריד ביותר
09:32 27/10/22  |  מירב ארד
מסקר "ישראל היום", שהוא למעשה הסקר האחרון למערכת בחירות זו, עולה כי כ־49% מהאוכלוסייה בעלת זכות הבחירה בישראל מגדירים את המשבר הכלכלי כנושא המטריד ביותר כעת. מדובר בפער גדול לעומת הנושאים האחרים שמטרידים את הציבור הישראלי: המצב הביטחוני והסכסוך המדיני (19%), השסע בעם (12%), המשילות בנגב, בגליל ובערים המעורבות (9%), האיום האירני (3%) ובעיות התחבורה (2%).
+ראש רת"א נגד מיכאלי: "לא נתקלתי בשרה כ"כ גרועה"
09:27 27/10/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יואל פלדשו, שבעשור האחרון שימש כראש רשות התעופה האזרחית, תוקף את מרב מיכאלי: "לא מחליטה החלטות, דוחה כל דבר, משקרת, סקטוריאלית, ולא מבינה כלום מהחיים שלה"
מיכאלי. "המשרד לא מעניין אותה" [צילום: Ritvo Photography]
+"מנסור עבאס הוא זאב בעור של כבש. מדובר בתומך טרור על מלא"
09:16 27/10/22  |  עידן יוסף
ברשימת הציונות הדתית עוצמה יהודית מגיבים לפרסום בכאן רשת ב' על הקלטה בה נשמע ראש הרשות לפיתוח הבדואים בנגב מאשים את מנסור עבאס שניצל את כוחו בממשלה כדי להתערב במכרז קרקעות בנגב ולמנוע העדפה לחיילים בדואים.

ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר: "נחשפנו שוב לנזקים האדירים של ממשלת השמאל שנסחטה על-ידי האחים המוסלמים, הפעם על חשבון חיילי צה"ל. הבחירות הללו יכריעו מי יהיה כאן הריבון". ח"כ איתמר בן כביר אמר: "כשהמפתחות להנהגת המדינה מסורים לידי התנועה האיסלאמית תומכת הטרור - אלו התוצאות המרות. מדובר בחשיפה שמהווה עוד הוכיחה למה שכבר כולנו ידענו: מנסור עבאס הוא זאב בעור של כבש. מדובר בתומך טרור על מלא - שאיתו לפיד נחוש להקים ממשלה בהמשך. עבאס צריך להיזרק מהכנסת, ולא להיות הבסיס לממשלה בישראל".
+יו"ר רע"ם התערב בהטבת הקרקעות לחיילים ברהט
08:33 27/10/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בכאן חדשות נחשפה הקלטה בה נשמע ראש הרשות לפיתוח הבדואים בנגב מאשים את מנסור עבאס על שניצל את כוחו בממשלה - והתערב במכרז קרקעות בנגב
עבאס. השפעה עצומה על הממשלה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+דרושה כמוסה חלופית לקלונקס
08:05 27/10/22  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
ימי הבחירות הדופקים בחלוננו מספקים לרבים מאזרחי ישראל סיבות ממשיות לצריכת הקלונקס  ▪  החרדה מעליית בנימין נתניהו ושותפיו הטבעיים, לשלטון מחד-גיסא, ובחירת יאיר לפיד ושותפיו הטבעיים מאידך
החרדה מקץ היקום [צילום: AP]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2022
יושב-ראש יש עתיד אומנם התחייב שלא לנסות לשכנע מצביעי שמאל הנמנים עם הקהל הפוטנציאלי של מפלגות העבודה ומרצ להצביע עבור יש עתיד, אך בפועל לא יימנע מלעשות זאת, אפילו במחיר חיסולן של השותפות משמאל.
27/10/2022  |  עידן יוסף  |   יומני בלוגרים
זוכרים את הכרזות הענקיות בבחירות 2020 לאורך קומותיה של מצודת זאב הגבוהה בת"א, "נתניהו. ליגה אחרת", בהן הוא היה מצולם פעם לצד דונלד טראמפ ופעם לצד ולדימיר פוטין? הרבה מאוד מים זרמו מאז באפיקי הירקון וסביר מאוד כי בנימין נתניהו דאג להשמדתן של הכרזות הללו לאחר שהעולם למד כי שני שותפיו לליגה הם מנהיגים מהדגם ששוחרי השלום, החוק והצדק דוחים בשאת נפש. האחד, פוטין, התגלה כשידיו מגואלות בדמם של עשרות אלפי אזרחים אוקראיניים הרוגים ופצועים, מיליונים שנאלצו להימלט מארצם או הוגלו בכח מבתיהם, תשתיות אזרחיות שהוחרבו בפעולות טרור מוכוונות, והכל לשם מימוש שאיפות מגלומניות טריטוריאליות אישיות.
27/10/2022  |  בצלאל לביא  |   יומני בלוגרים
לפני כמה שנים, כשביקרתי בצוק סיגיריה בסרי-לנקה, הותקפתי על-ידי נחיל צרעות. מאות ואולי אלפי צרעות הקיפו אותי, חדרו לתוך פי ואוזני ועקצו אותי ללא רחם. ספגתי מאות עקיצות בכול חלקי גופי. דקות ארוכות שכבתי מכווץ וחסר אונים על האדמה וכול אותו זמן הצרעות לא הניחו לי אפילו לשנייה. באותו רגע חשבתי שזהו, זה לעולם לא ייפסק וזה יהיה הסוף שלי. בכוחות אחרונים הצלחתי להתרומם על הרגליים והתחלתי לצעוד. המוני צרעות ריחפו כענן מסביבי וליוו אותי במנוסתי. רצתי במורד השביל אולי עשרים דקות, שדמו בעיני לנצח, עד שהגעתי למקום מבטחים כשאני על סף עילפון. אחרי שהתאוששתי מהלינץ', למדתי שהיו מקרים רבים נוספים כמו שלי באותו אזור, כולל מקרים שהסתיימו במוות. התברר לי גם שהרשויות בסרי-לנקה מתייחסות לצרעות כחיה מוגנת או "קדושה" ונמנעים מלפגוע בהן.
27/10/2022  |  דוד ארגז  |   יומני בלוגרים
יום ששי הקרוב, הוא היום האחרון שהחוק מתיר לפרסם סקרי בחירות. החשש שמא הסקרים הופכים עצמם מכלי לניבוי העתיד לכלי שמעצב את העתיד, הוא שהינחה את המחוקק לאסור פרסום סקרים ממש ערב הבחירות. מסתבר שגם המחוקק הבין ששקר הסקר.
27/10/2022  |  מנחם רהט  |   מאמרים
ברקע החלטת שרת התחבורה מרב מיכאלי שלא להחליט בנושא הקמת נמל תעופה משלים לנתב"ג, תקף ראש רשות התעופה האזרחית, יואל פלדשו, במילים קשות את השרה.
27/10/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il