|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
שר האוצר לוחץ ידיים בספסלי הליכוד [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

חוק התקציב הנוסף ל-2024 אושר בקריאה הראשונה

שר האוצר סמוטריץ': "אנו מנהלים את הכלכלה בתקופת המלחמה בדחילו ורחימו. אני משוכנע שאם נתנהל באחריות - נעבור את המשבר הזה בצורה טובה" ראש האופוזיציה לפיד: "זהו לא תקציב - זו הודעה שלא למדתם שום דבר ושלא מעניין אתכם שום דבר חוץ מעצמכם"
07/02/2024  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 25   |   תגובות

מליאת הכנסת אישרה (יום ד', 7.2.24) בקריאה ראשונה את הצעת חוק תקציב נוסף לשנת הכספים 2024, התשפ"ד-2024. בהצעה תמכו 57 חברי כנסת, אל מול 50 שהתנגדו, והיא תועבר לדיון בוועדת הכספים.

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', הציג את ההצעה: "התקציב הזה טוב, נכון ומאוזן. אנו מנהלים את הכלכלה בתקופת המלחמה בדחילו ורחימו. אני משוכנע שאם נתנהל באחריות – נעבור את המשבר הזה בצורה טובה. התקציב, יחד עם התוכנית המאזנת, יאפשר לממשלה לנהל את המלחמה עד הניצחון, הכל תוך שמירה על אחריות פיסקאלית שמייצרת אמון פיסקאלי במדינת ישראל. האמון הזה קריטי כדי למנוע הדרדרות של הכלכלה ולאפשר לנו לחזור מהר לנתיב של צמיחה".

[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

ראש האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד: "התקציב שמונח פה היום מחזיר אותנו לכל מה שהוביל לאירועי ה-7 באוקטובר. גסות הרוח, האדישות המוחלטת לצד השני, השיקול הפוליטי בלבד, העולם שבו אתה יודע שלממשלה לא אכפת ממך ושהיא עוסקת רק במה שטוב לה. זהו לא תקציב, זו הודעה שלא למדתם שום דבר, אתם לא תלמדו שום דבר, ולא מעניין אתכם שום דבר חוץ מעצמכם".

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן: "שר האוצר ושר הביטחון הבטיחו לדאוג לחיילי המילואים והציגו במסיבת עיתונאים חבילת סיוע בהיקף של 9 מיליארד שקל. אני מחפש בכל השורות בספר התקציב – איפה 9 המיליארד שהובטחו?".

יוגדלו תקרת הגירעון וההוצאה הממשלתית לשנת 2024

מליאת הכנסת גם אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הפחתת הגירעון והגבלת ההוצאה התקציבית (תיקון מס' 25), התשפ"ד-2024. בהצעה תמכו 52 חברי כנסת, אל מול 44 שהתנגדו, והיא תועבר לדיון בוועדת הכספים.

מוצע בה להעלות את תקרת הגירעון לשנת 2024 כך ששיעור הגירעון הכולל לא יעלה על 6.6% מהתוצר הלאומי הגולמי (במקום שיעור של 2.25%), וכן להגדיל את ההוצאה הממשלתית המותרת בשנת 2024 בשיעור של 11.35% מסך ההוצאה הממשלתית לשנת 2023 לצורך המשך מימון הצרכים הצבאיים ובשיעור של 3.2% לצורך המשך מימון הצרכים האזרחיים הנובעים במישרין מהלחימה.

חוק ההסדרים - בקריאה ראשונה

לבסוף, מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק התוכנית המאזנת (תיקוני חקיקה להשגת יעדי התקציב לשנת התקציב 2024), התשפ"ד-2024. בהצעה תמכו 51 חברי כנסת, אל מול 35 שהתנגדו, והיא תועבר לדיון בוועדת הכנסת.

מוצע בה לקבוע תיקוני חקיקה לביצוע התאמות תקציביות לשם התכנסות למסגרות הפיסקליות לשנת 2024 ואילך, בשל הוצאות הנגרמות ממבצע "חרבות ברזל". בין היתר, מוצע להקפיא את שיעורי השכר הממוצע שממנו נגזרים שיעורי גביית דמי הביטוח הלאומי ודמי ביטוח הבריאות, לשנות את שיעורי הקצבות אוצר המדינה למוסד לביטוח לאומי ולהעלות את שיעור דמי ביטוח הבריאות, לקבוע כי יוקפא מחיר דמי ההבראה בשנת 2024 וכי יופחת יום הבראה אחד לכלל העובדים במשק, ולקבוע בהוראת שעה, כי שר האוצר יהיה רשאי לקבוע כי עודפי מכון התקנים יועברו לאוצר המדינה.

כך נכתב בפרק א' להצעה אשר מגדיר את מטרת הצעת החוק: "חוק זה בא לתקן חוקים שונים ולקבוע הוראות נוספות כדי לשמור על מדיניות פיסקלית אחראית, לעמוד בתקרת הגירעון ובמגבלת ההוצאה הממשלתית, ולהגדיל את הכנסות המדינה ואת תקבוליה, והכול בהתאם לתוכנית המאזנת לשנת 2024, בהתחשב בהוצאה הממשלתית הדרושה לצרכים צבאיים ואזרחיים הנובעים מהפעולות הצבאיות המשמעותיות כהגדרתן בסעיף 20א לחוק הפחתת הגירעון והגבלת ההוצאה התקציבית, התשנ"ב-1992, וליעדי התקציב והמדיניות הכלכלית לשנת התקציב 2024 ואילך".

תאריך:  07/02/2024   |   עודכן:  07/02/2024
עידן יוסף
+ויכוח על הקלות לנהגים מקצועיים ברפורמת התעבורה
08:13 08/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בוועדת הכלכלה הוצע לקצר את זמן מחיקת הנקודות לנהגים מקצועיים ל-9 חודשים  ▪  הועלתה האפשרות לקבוע בחוק לוח זמנים לסיום תיקים, מה שידרוש הוספת שופטים  ▪  המשטרה תוכל להכניס למערכת תיקים חמורים יותר שכיום אינה יכולה בגלל העומס על בתי המשפט  ▪  חשש שהרפורמה תפגע במקצועיות ההליך המשפטי  ▪  אם יעלו את המהירות המותרת, המשטרה תוכל לאכוף אותה ללא צורך בהקלות
בין מקצועיות ההליך ליעילות האכיפה [צילום: דוברות המשטרה]
+גוטליב: לא מקבלת את ההתנצלות של צה"ל ושל האלוף פוקס
18:51 07/02/24  |  עידן יוסף
ח"כ טלי גוטליב מביעה במליאת הכנסת חוסר אמון בצמרת הצבא ובין היתר התייחסה להתנצלות הצבא בפני מי שנפגע: "לא מקבלת את ההתנצלות, לא של צה"ל ולא של האלוף פוקס על התרגיל המבזה של ניסיון חטיפת פלשתיני ע"י מתיישבים". לדבריה, מדובר בכשל מוסרי.
+הבחירות המקומיות יעברו התאמה בעקבות המלחמה
18:42 07/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
קלפיות לחיילים יפתחו במהלך שמונה ימים שלפני סיום ההצבעה בקלפיות רגילות  ▪  לדרישת ועדת הפנים קלפיות יוצבו במתחמי דירות ציבורית ובבתי גיל זהב  ▪  יוקדם מועד הבחירות החוזרות כדי שלא יחולו ברמדאן
התחשבות בחיילים וברמדאן [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+בטרומית: עצורי המלחמה לא יהיו זכאים לייצוג הסניגוריה הציבורית
17:44 07/02/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הסניגוריה הציבורית (תיקון - ייצוג אסירים ביטחוניים שהשתתפו במלחמת חרבות ברזל), התשפ"ד-2023, של חבר הכנסת שמחה רוטמן וקבוצת חברי כנסת. בהצעה תמכו 17 חברי כנסת, אל מול 5 שהתנגדו, והיא תועבר לדיון בוועדת החוקה.

מוצע בה לקבוע כי אסירים ביטחוניים שנעצרו במהלך מלחמת חרבות הברזל לא יהיו זכאים להיות מיוצגים על-ידי הסנגוריה הציבורית.
+בטרומית: גירוש בני משפחה תומכת של מחבל
17:40 07/02/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק גירוש משפחות מחבלים, התשפ"ד-2023 של חבר הכנסת אלמוג כהן. בהצעה תמכו 17 חברי כנסת, אל מול 6 מתנגדים, והיא תועבר לוועדת הכנסת שתקבע באיזו ועדה תידון ההצעה.

מוצע בה לקבוע כי שר הפנים רשאי להורות על גירוש בן משפחה של מחבל, לאחר שניתן לו שימוע, אם הוא ידע מראש על תוכניתו לבצע מעשה טרור, אם הביע תמיכה או הזדהות עם מעשה הטרור, או אם פרסם דברי שבח, אהדה או עידוד למעשה הטרור.
+בטרומית: מחילה פלילית לעבירות בהפגנות האתיופים
17:38 07/02/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הפסקת הליכים ומחיקת רישומים בעניין המחאה כנגד אלימות משטרתית כלפי יוצאי אתיופיה, התשפ"ד-2023 של חברת הכנסת צגה מלקו וקבוצת חברי כנסת. בהצעה תמכו 50 חברי כנסת, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת החוקה.

מוצע בה לעצור את כל ההליכים הפליליים, בכל שלב בו הם מצויים, המנוהלים כלפי אזרחים, ביחס לעבירות שביצעו במסגרת המחאה כנגד האלימות המשטרתית כלפי יוצאי אתיופיה, לרבות מחיקת הרישום הפלילי בגין אותן עבירות, זאת כפוף לכך שבביצוע העבירה לא הייתה סכנה ממשית לחיי האדם, וכי לא נגזר על האזרח עונש מאסר בפועל.
+בטרומית: יורחבו האמצעים לשם המאבק בארגוני הפשיעה
17:35 07/02/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הרחבת האמצעים למאבק בארגוני פשיעה (תיקוני חקיקה), התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת משה סעדה. בהצעה תמכו 46 חברי כנסת, אל מול 28 מתנגדים, והיא תועבר לוועדת הכנסת שתחליט באיזו ועדה תידון ההצעה.

מוצע בה להסמיך את השר לביטחון לאומי להכריז בצו כי חבר בני אדם הוא ארגון פשיעה, על בסיס בקשה מאת המפקח הכללי למשטרה. עוד מוצע לאפשר לשר להורות בצו על תפיסה זמנית, הגבלת שימוש או חילוט רכוש של ארגון פשיעה לתקופות מוגבלות. בנוסף, מוצע להגביל פגישות של חשודים עם עורך דין, כך שהאחראי על חקירת החשודים יהיה רשאי להורות כי עורך דין לא ייצג יותר מחשוד אחד אם סבר שהדבר יביא לשיבוש החקירה.
+למרות התנגדות הייעוץ המשפטי: יש עתיד תמכה באיסור הכחשת טבח ה-7.10
17:29 07/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הייעוץ המשפטי התנגד להצעת חוק ממשלתית בין היתר בטענה שצריך לחלוף זמן רק ממועד האירוע עד לאירוע ההכחשה  ▪  בהעדר גיבוי להצעת חוק ממשלתית, הודיע השר לוין שהממשלה לא תתן התניות ותתמוך בחוק
לוין. תמיכה ללא סייג [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+בטרומית: תגמול למתנדבי זק"א במהלך מלחמת חרבות ברזל
17:15 07/02/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון - תגמול מתנדבי זק"א במלחמת חרבות ברזל), התשפ"ד-2023 של חברי הכנסת משה פסל, אתי חוה עטייה ויונתן מישרקי. בהצעה תמכו 29 חברי כנסת, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.

מוצע לשלם למתנדבי זק"א שהתנדבו לפעילות בארגון במהלך מלחמת חרבות ברזל תגמול בעד ימי התנדבותם, לפי חוק הביטוח הלאומי.

שר העבודה יואב בן-צור אמר כי הצעת החוק אינה בשלה, ויש ללטש אותה בוועדת העבודה והרווחה, ולנסח אותה יחד עם הביטוח הלאומי כך שתכלול גם מתנדבים אחרים.
+בטרומית: קביעת יום ציון שנתי לבריאות הנפש
17:12 07/02/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק יום בריאות הנפש, התשפ"ג-2022 של חברת הכנסת מיכל וולדיגר וחבר הכנסת אוהד טל, אליה הוצמדה הצעה של חבר הכנסת ואליד אלהואשלה. בהצעה תמכו 28 חברי כנסת, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת הבריאות.

מוצע בה לקבוע יום ציון שנתי לשם העלאת המודעות וחינוך הציבור אודות מחלות נפש, הפחתת עמדות שליליות ותפיסות מוטעות.
+אושר בטרומית: איסור על זיווג ומכירה של כלבים וחתולים

13:15 07/02/24  |  מירב ארד
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים) (תיקון - איסור על זיווג ומכירה של כלבים וחתולים), התשפ״ד-2024. מוצע לקבוע בחוק צער בעלי חיים איסור על זיווג ומכירה של כלבים וחתולים, למעט כלבים המיועדים להיות כלבי נחייה או לצרכי מערכת הביטחון ומקרים חריגים באישור הממונה ובכפוף לתנאים מסוימים. עוד מוצע כי במקרה שזווג כלב או חתול או שצאצאיו נמכרו ללא אישור, יורה הגורם המוסמך על עיקור או סירוס בעל החיים או צאצאיו, כשהבעלים יחויב בכפל ההוצאות, ולאפשר לבית משפט השלום להוציא צו לתפיסת בעל החיים או צאצאיו לצורך עיקור או סירוס. עוד מוצע כי הפרת ההוראות תהא עבירה שדינה מאסר שנה או קנס עד 75,300 ש"ח.

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel   אוהד טל   אופיר כץ / Ofir  Katz   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אושר שקלים / Osher  Shekalim   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אליהו דלל / Eli Dallal   אליהו רביבו / Revivo Eliyahu    אלמוג כהן / Almog  Cohen   ארז מלול / Erez  Malul   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich   גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דבורה ביטון / Dvora  Biton   דוד  ביטן / David Bitan   דן אילוז / DAN Iluz   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חמד עמאר / Hamad Amar   חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky   טלי גוטליב / Tali  Gottlieb   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יונתן משריקי / Yonatan Mishraki   יוסף עטאונה / Youssef  Atauna   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak    יצחק שמעון סרלאוף    ירון לוי / Yaron Levi   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מנסור עבאס / Mansour Abbas   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה רוט / Moshe  Roth   מתן כהנא / Matan  Kahana   נאור שירי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   ניר ברקת / Nir  Barkat   סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili   סימון דוידסון / Simon Davidson   עודד פורר / Oded Forer   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עופר עיני   עמית הלוי / Amit  Halevi   צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot   צביקה פוגל / Tzvika  Foghel   צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלום דנינו / Shalom  Danino   שלי טל מירון / Shelly Tal Meron   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרון ניר / Sharon Nir   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חוק התקציב הנוסף ל-2024 אושר בקריאה הראשונה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 25
מליאת הכנסת אישרה (יום ד', 7.2.24) בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק לתיקון דיני הבחירות לרשויות המקומיות (הצבעה וועדות קלפי והוראות שעה לעניין הבחירות הקרובות), התשפ"ד-2024. 15 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים.
07/02/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה (יום ד', 7.2.24) בקריאה טרומית את הצעת חוק איסור הכחשת טבח ה-7 באוקטובר, התשפ"ד-2023 של חבר הכנסת עודד פורר וקבוצת חברי כנסת. בהצעה תמכו 29 חברי כנסת, בהם גם ח"כים מטעם יש עתיד והמחנה הממלכתי, ללא מתנגדים או נמנעים.
07/02/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החוקה אישרה (יום ד', 7.2.24) אישרה פה אחד הקלות בכללי לשכת עורכי הדין כך שגם סטודנטים שטרם השלימו את החובות האקדמיים שלהם יוכלו להתחיל את ההתמחות.
07/02/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
בדיון הוועדה לביקורת המדינה בנושא דוח המבקר שפורסם בחודש האחרון על הפיקוח והבקרה על החברות הממשלתיות, משתתפת עו"ד מיכל רוזנבאום, שכיהנה עד לא מזמן כמנהלת הרשות.
07/02/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת החוקה קיימה (5.2.24) דיון פתוח נוסף ובהמשך לו דיון חסוי בסוגיית הגבלות הפרקליטות והמשטרה על פתיחה בחקירה בעבירות הסתה לטרור. היו"ר ח"כ שמחה רוטמן דרש בסיום הדיונים כי המשטרה תשלח פירוט של לוחות הזמנים במונחים של שעות וימים בנוגע לזמן הלוקח מרגע הפנייה למטה המרכזי במשטרה וממנה לפרקליטות וחזרה עד להחלטה על פתיחה בחקירה. כמו-כן, דרש לדעת כמה תיקים מתוך 144 התיקים שכעת בהמתנה להחלטה, נסגרו עד למועד הדיון.
06/02/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il