|   15:07:40
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עו"ד דפנה שגל פודור - הסדרת מעמד בישראל לבני זוג זרים: כל מה שצריך לדעת
כתיבת הממחים
מעוניינים לשדרג את הבית אבל חסר לכם הון עצמי? בואו לשמוע מה יש למשכנתה הפוכה להציע עבורכם!
קוגל. "אצלנו מאוד קשה" [צילום: ליאב פלד, לשכת עוה"ד]

קוגל: ראיות חזקות מאוד לפשעים נוראים של חמאס

מנהל המכון לרפואה משפטית: ההתעללות באזרחים זרים הייתה רוע צרוף, משהו הרבה יותר עמוק מאשר סכסוך בין שני עמים יוצא נגד מי שדורש ראיות דנ"א למעשי האונס של חמאס: זה לעשות לנו דווקא
27/05/2024  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

המכון לרפואה משפטית אסף "ראיות חזקות מאוד לפשעים נוראים" של אנשי חמאס - אומר (27.5.24) מנהל המכון, ד"ר חן קוגל. הוא דיבר בכנס לשכת עורכי הדין באילת.

קוגל אמר: "אתה רואה אזרחים זרים, נניח סטודנט לחקלאות אפריקני, וברור לכולם שהוא לא ישראלי ושאין לחמאס שום סכסוך איתו. הצורה שהתעללו בו עד שרצחו אותו בצורה נוראית, זה מזעזע, כי אני אומר: מה יש לכם איתם? בסדר, אותי אתם שונאים כי אני ישראלי. אבל מה זה הרוע הצרוף הזה? יש כאן משהו שהוא הרבה יותר עמוק מאשר סכסוך בין שני עמים. גם גופות הועברו לעזה והציבור מכה אותן ועושה כל מיני דברים איומים, שמבזים ומשפילים אותן - גם כאשר רואים שאלה תאילנדים".

העיתונאי אבישי גרינצייג שאל את קוגל על ההתמודדות הנפשית עם זוועות החמאס. קוגל השיב: "כל המדינה נמצאת בסוג של פוסט-טראומה קשה. אצלנו מאוד קשה, אין ספק שהמכון במשבר מסוים בגלל שאנשים עבדו מאוד קשה וגם בגלל שמנגנוני ההגנה לא עובדים בשלב מסוים.

"בשבועיים הראשונים הגיעו שבעה רופאים מתנדבים מחו"ל, והם אמרו שלא ראו כזה דבר. פתחנו לראשונה את המכון לעיתונאים זרים, ורובם לא עמדו בזה: התעלפו, הקיאו. המכון במצוקה, אנשים לא כל כך רוצים לעבוד במקום, אם כי חלקם התגברו וזה נותן להם מוטיבציה".

לדברי קוגל, "אלו שאנחנו יודעים שהיו בחיים אחרי 8 באוקטובר, אין לי ראיות לסוג של הפקרה. ישנם החטופים שצה"ל ירה בהם בטעות ויש שלוש גופות שנמצאו שלמות במנהרה ואנחנו לא יודעים את סיבת המוות. אני לא רואה עדויות שהרעיבו אותם למוות".

הוא דיבר על היקף הפעילות של המכון מאז פרוץ המלחמה: "עד היום בדקנו 1,644 שקי גופה, כולל עזתים, ויש גופות מפוזרות ביותר מאשר שק אחד. המעבדה ביצעה יותר מ-20,000 בדיקות דנ"א וזיהתה פרופילים שונים של 3,000 איש, כולל מחבלים. זה המון עבודה למכון כל כך קטן; איכשהו זה הצליח. בעולם מקובל שיהיה רופא משפטי ל-200-100 אלף איש; לפי זה צריכים להיות לנו 50 רופאים משפטיים, אבל יש לנו שישה ועוד ארבעה מתמחים".

קוגל הוסיף: "הטענות שישראל מפברקת את הטענות לאונס מרגיזות אותי. ברוב מקרי האונס אין דנ"א, וכאן אומרים לנו: תביאו דנ"א. לדרוש דווקא את הראיה הפורנזית - זה לעשות לנו דווקא. בדרך כלל אין ראיות פורנזיות גם אצל אנשים חיים, וכאן יש גופות במצב קשה מאוד וחלקי גופות. יש לנו ראיות חזקות מאוד לפשעים נוראים".

תאריך:  27/05/2024   |   עודכן:  27/05/2024
איתמר לוין
+נתניהו נערך לפירוק קבינט ניהול המלחמה
01:50 28/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
קבינט המלחמה, שהוקם לדרישת המחנה הממלכתי, יפורק בעקבות פרישתם הצפויה של גנץ ואיזנקוט מהממשלה  ▪  נתק בין ראש הממשלה לשר הביטחון לאחר שהשניים לא נפגשו מאז מסיבת העיתונאים שבה דרש גלנט מנתניהו להכריז שישראל לא תקים ממשל צבאי בעזה
נתניהו. ההכרעה תעבור לקבינט המורחב [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+אזעקות הופעלו באילת וסביבתה בעקבות חדירת כלי טיס עויינים
23:33 27/05/24  |  עידן יוסף
המיליציות הפרו-אירניות בעירק הודיעו כי שיגרו לעבר אילת 3 כטב"מים. מעיריית אילת נמסר כי בהמשך להתרעות שהופעלו בעיר, שתי המטרות החשודות עשו דרכן לכיוון אילת יורטו בהצלחה מעל המפרץ.

מדובר צה"ל נמסר: "בהמשך להתרעות שהופעלו במרחב אילת, מטוס קרב יחד עם לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה שני כטב"מים שעשו את דרכם לשטח הארץ מכיוון מזרח. אין נפגעים. נדגיש כי הכלים לא חצו לשטח הארץ".
+כטב"ם שחדר מלבנון יורט באזור שלומי
22:51 27/05/24  |  עידן יוסף
לוחמי ההגנה האווירית יירטו הערב בהצלחה כלי טיס בלתי מאויש שחצה משטח לבנון לעבר מרחב הגליל המערבי באזור שלומי. במקביל, זוהה כלי טיס בלתי מאויש נוסף שחצה משטח לבנון ונפל במרחב הגליל המערבי. האירוע מתוחקר. התרעה על ירי רקטות וטילים הופעלה במרחב צפון הארץ מחשש לנפילת שברי יירוט.
+המשטרה עצרה תושב עזה שהטריד מינית אשת צוות רפואי בבי"ח ברזילי
22:30 27/05/24  |  עידן יוסף
במרכז הרפואי ברזילי מאושפז תושב עזה שפונה לפני מספר ימים למרכז הרפואי ונותח. הערב, במהלך טיפול בו על ידי מתמחה תורנית הוא ליטף את שערה ופניה. המתמחה הנסערת ברחה מהחדר וסיפרה לצוות.

בית החולים עירב את האחראית על תלונות מגדריות, את האחות הכללית ואת צוות הביטחון, תוך טיפול ברופאה והרגעתה.

כוחות הביטחון בודדו את המטופל המטריד, ומשטרה שהוזעקה למקום עצרה אותו. מבית החולים ברזילי נמסר: "הפעילות נעשתה במעורבות מנהל המרכז הרפואי ואנו ממשיכים בסיוע הנדרש לסטאז'רית המעורבת".
+נתניהו: "רוצים דכדוך - תקשיבו לאולפנים, עוצמה - תקשיבו ללוחמים"
19:36 27/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה: "קיבלתי 5 פניות של צוות המשא-ומתן אלי להרחיב את המנדט ולהגמיש את התנאים ונעניתי לכל הבקשות"  ▪  "לפיד וחבריו לא מעלים על דעתם שיש אפשרות לקבל החלטות בניגוד ללחצים מבחוץ"  ▪  ראש האופוזיציה: "כל מה שיש לך להגיד זה 'לא חמאסטן ולא פתחסטן', כי מה שנשאר ממך זה חרוזים"
נתניהו. גיבורינו לא נפלו לשווא [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+100 מיליון ש"ח מענקים למילואימניקים: הבשורה של ועדת הכספים
18:39 27/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכספים אישרה הקמת קרן במימון הבנקים בסך 100 מיליון ש"ח, שתעניק מענקים לאנשי מילואים עצמאים ובני זוגם שנפגעו כלכלית. היוזמה זכתה לתמיכה רחבה בוועדה והבנקים התחייבו להעביר את הכספים במהירות דרך הסוכנות היהודית
בשור למשפחות הלוחמים
+לוחם מילואים נפצע קשה בהיתקלות בצפון רצועת עזה
18:04 27/05/24  |  עידן יוסף
הותר לפרסום: לוחם במילואים בביה״ס ללוט״ר, חטיבת המרום, נפצע אמש (א') באורח קשה בהיתקלות עם מחבלים בצפון רצועת עזה.
+כ-35 שיגורים נורו לעבר מרחב מירון
17:38 27/05/24  |  עידן יוסף
צה״ל על האזעקות במרחב מירון: זוהו כ-35 שיגורים שחצו משטח לבנון לעבר המרחב שנפלו בשטחים פתוחים, אין נפגעים. צה"ל תקף בירי ארטילרי במרחבים אלחיאם, חולא ושובא שבדרום לבנון.
+בהוראת הפצ"ר: התקיפה ברפיח תתוחקר במנגנון התחקור המטכ"לי
16:59 27/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
צה"ל תקף מטרות חמאס ברצועת עזה, לאחר שננקטו אמצעי זהירות להימנע מפגיעה באזרחים  ▪  הפלשתינים טוענים שהתקיפה היא שגרמה נזק לאזרחים, אך צה"ל מכחיש זאת
אינפוגרפיקה
+תקרית חריגה במעבר רפיח: חילופי אש בין צה"ל לצבא מצרים
16:35 27/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אין נפגעים לכוחותינו אך חייל מצרי נהרג  ▪  בצה"ל בודקים את פרטי האירוע  ▪  מצרים מסלימה את הרטוריקה מול ישראל בעקבות פעילות צה"ל ברפיח וחששותיה מאובדן הכנסות כתוצאה מפגיעה בתעשיית ההברחות
מעבר רפיח [צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
+לאחר ירי הרקטות: שריפה גדולה פרצה בשטח פתוח סמוך קריית שמונה
15:54 27/05/24  |  מירב ארד
שריפה גדולה בשטח פתוח כתוצאה מירי רקטי במרחב קריית שמונה. 8 צוותי כיבוי מתחנת גליל-גולן בסיוע כיתת הכוננות של העיר פועלים במקום לבלום את האש מלהתקרב לבתי מגורים. בשלב זה אין שליטה על הלהבות.

+מנדלבליט: דבריהם של שרים גרמו נזק כבד לישראל
15:16 27/05/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
קורא להקים ועדת חקירה ממלכתית, שתבדוק גם את מדיניות הממשלה לאורך המלחמה  ▪  אומר שהסירוב בתחילת המלחמה להכניס סיוע הומניטרי היה שגוי  ▪  "העולם רואה שמנסים לפגוע במערכת המשפט"
מנדלבליט. שיתוף הפעולה היה נכון [צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90]
+ח"כ סער בישיבת הסיעה: היום כולם מבינים את מה שכבר אמרנו - המלחמה מנוהלת באופן שגוי
15:15 27/05/24  |  מירב ארד
יו״ר הימין הממלכתי ח״כ גדעון סער בפתח ישיבה הסיעה: "כשהרתענו נגד הדשדוש, שהצבענו על הטעויות, כשאמרנו - המלחמה מנוהלת באופן שגוי והתפטרנו מהממשלה בסופו של דבר בחודש מרץ - היינו בבחינת קול קורא במדבר. היום כולם מבינים את מה שאמרנו לפני חודשים."


+לקיים מצוות פדיון שבויים
14:25 27/05/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
מצער, שאת המחיר המכאיב לא שלמנו ביום הראשון, כולל הדרישה להפסקת המלחמה ושחרור מספר לא מבוטל של רוצחים נפשעים מבתי הכלא בישראל רק כדי להציל את ילדינו-חיילנו מעינויי התופת בגיהנום של החמאס
לשלם כל מחיר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+שישה מבוקשים נעצרו הלילה ברחבי יהודה ושומרון
12:51 27/05/24  |  מירב ארד
לוחמי צה"ל שב"כ ומג"ב עצרו הלילה שישה מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון ובחטיבת הבקעה והעמקים, שניים מהם משוייכים לארגון הטרור חמאס. כמו כן אותר והושמד רכב ובו מטענים בפעילות סמוך לג׳נין. עד כה נעצרו מתחילת המלחמה כ-4,000 מבוקשים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון ובחטיבת הבקעה והעמקים, כ-1,700 מהם משויכים לארגון הטרור חמאס.



+עם הפנים לצפון: כוחות המילואים תרגלו תמרון בלבנון
12:47 27/05/24  |  מירב ארד
בשבועות האחרונים אוגדה 146 וחטיבת השריון במילואים 205, קיימו תרגיל אוגדתי וחטיבתי המדמה תמרון בלבנון. התרגיל דימה תרחישי לחימה בזירה הצפונית, פריסת כוחות מהירה בשטח, תפקוד מפקדות האוגדה והחטיבה ומוכנות הכוחות להתקפה.

לוחמי ומפקדי חטיבת חצי האש (551) נלחמו בעצימות ברצועת עזה, וכעת מבצעים תעסוקה מבצעית בגבול לבנון. במקביל, התקיים תרגיל חטיבתי, בהובלת המרכז הלאומי לאימונים ביבשה (מל"י), במתאר הצפוני שכלל נהלי קרב, תיקוף תוכניות התקפה בחזית הצפונית, גיוס והצטיידות, למידה על אתגרי לבנון ומודלים מבצעיים ביום ובלילה בשטח סבוך שמדמה ככל הניתן את הלחימה בעומק לבנון. בנוסף, הכוחות תרגלו את המעטפת הלוגיסטית והתקשובית בעומק, תנועה בשטח סבוך, התקדמות בציר הררי, הפעלת אש רב מדרגית ולחימה בשטח בנוי כחלק מהגברת הכשירות בגזרה הצפונית.
+מכתב גלוי לשגרירת אירלנד
12:27 27/05/24  |  יוסי אחימאיר   |   לרשימה המלאה
רעיון המדינה הפלשתינית משמעו אחד: הפיכת הגדה המערבית לעזה שנייה, תחת שלטון חמאס, ולניסיונות חוזרים ונשנים לתקוף את ישראל המצומקת, לבתר ולהשמיד אותה
סוניה מקגינס [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+הסניגורית הציבורית: פגיעה בזכויות יסוד בחסות המלחמה
11:52 27/05/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
ענת מיסד-כנען יוצאת נגד דרישות המשטרה לקבלת אמצעים נוספים ולאפשר הטלת מגבלות מינהליות על אזרחים  ▪  טוענת שמח"ש אינה ממלאת את תפקידה ואין בישראל מענה לאלימות שוטרים
מיסד-כנען. "זה יגיע אל כולם"
+דרום לבנון: חוסל מחבל באזור שממנו בוצעו שיגורים לעבר מרחב מלכיה
11:51 27/05/24  |  מירב ארד
כלי טיס תקפו וחיסלו הבוקר במרחב עינתא שבדרום לבנון מחבל שזוהה במרחב ממנו בוצעו שיגורים לעבר מרחב מלכיה. בנוסף, מטוסי קרב תקפו מבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב עיתרון שבדרום לבנון.
+מיארה: מתחוללת רפורמה שקטה כהמשך לרפורמה המשפטית
11:37 27/05/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
אומרת שהממשלה ניסתה להעניק לעצמה ייעוץ משפטי פרטי בנושא גיוס החרדים  ▪  מתריעה מפני התקפות על עובדי ציבור שמטרתן להרתיע אותם משיקולים פוליטיים  ▪  תוקפת בחריפות את העדר החקיקה המבטיחה את הא-פוליטיות של המשטרה
מיארה. תוקפת את חאן [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]
+משרד החקלאות יתמוך במתנדבים בחקלאות ביישובים כפריים בהיקף של 20 מלש"ח
10:58 27/05/24  |  מירב ארד
שרד החקלאות יתמוך בקבוצות מתנדבים הפועלים ביישובים כפריים המקיימים פעילות חקלאית משמעותית באזורי עדיפות לאומית, בהיקף של 20 מיליון ש"ח בשנת 2024. התמיכות יוענקו למוסדות ציבור שפועלים באזורי עדיפות לאומית בעבור השתתפות במימון הכשרות והדרכות למתנדבים או לסגל בפעילויות ההתנדבות השונות, השתתפות בהוצאות נסיעה, מימון מגורי מתנדבים, רכישת ציוד והוצאות נוספות בהתאם לנוהל.תקציב זה מצטרף לתמיכות בהיקף של 50 מיליון ש"ח נוספים שחולקו בשנים 2023-2022 לקבוצות מתנדבים בחקלאות ביישובים כפריים על פי החלטת הממשלה ונוהל החירום בעקבות מלחמת חרבות ברזל.
+לוחמי אוגדה 98 הרחיבו את פעילותם למזרח ג'באליה
10:45 27/05/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
במהלך היממה האחרונה, כלי טיס ומטוסי קרב של חיל-האוויר תקפו והשמידו יותר מ-75 מטרות טרור ברחבי רצועת עזה
[צילום: דובר צה"ל]
+המועמדת לנשיאות ארה"ב לשעבר ניקי היילי מסיירת בקיבוץ ניר עוז
10:32 27/05/24  |  מירב ארד
המועמדת לנשיאות ארה"ב לשעבר ניקי היילי הגיעה לסיור בקיבוץ ניר עוז עם ח"כ דני דנון.
+חציית קו אדום
10:21 27/05/24  |  חיים רמון   |   לרשימה המלאה
במחאה נגד הרפורמה, קמה קבוצה מאורגנת של קצינים מיל' שאמרו "אנחנו משתמשים בכוחנו הצבאי ונסרב לשרת אם לא ייענו לתביעותינו"  ▪  דבר כזה לא היה בתולדות מדינת ישראל. וכל ראשי המחאה, בהם רמטכ"לים, שרי ביטחון וראשי ממשלה לשעבר, הכשירו את השרץ
שני צדדים למטבע [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+יומן אישי: משטר בניטו-בנימין
09:48 27/05/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
גרוע מיאיר - אביו  ▪  חלפו שעות ארוכות עד שלשכתו פרסמה מין הודעה צמחונית-חלבית, שהיא כלום בריבוע ואינה מזכירה לגנאי אפילו את הבן יאיר
בנימין נתניהו ויאיר נתניהו. לסטים [צילום: ניקולסקי אלכסיי/POOL AP]
+כלי טיס מאויש מרחוק מסוג "רוכב שמים" נפל הבוקר בשטח לבנון
09:37 27/05/24  |  מירב ארד
כלי טיס מאויש מרחוק מסוג "רוכב שמים" נפל הבוקר בשטח לבנון. האירוע מתוחקר ואין חשש לדלף מידע
+ישראל מדינה במלחמה
09:30 27/05/24  |  יוסף אליעז   |   לרשימה המלאה
נעזוב לרגע את אי-תפקוד המנהיגות האזרחית והצבאית כאחת בחוסר הכוננות המינימלית הנדרשת ומאי-תפקודן בזמן הטבח עצמו; חוסר המנהיגות וחוסר ההיגיון בתפקוד נמשך עד עצם היום הזה
ללא החלטות ברורות [צילום: עבד אל-אחים חטיב/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קוגל: ראיות חזקות מאוד לפשעים נוראים של חמאס
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
1א לנצח
27/05/24 18:01
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
דובר צה״ל מוסר (27.5.24) כי לפני מספר שעות אירעה תקרית ירי בגבול מצרים, הנושא בחקירה, ומתקיים שיח עם הצד המצרי.
27/05/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
היועץ המשפטי לממשלה לשעבר, אביחי מנדלבליט, טוען שאמירות בלתי אחראיות של בכירים - כולל שרים - גרמו נזק רב לישראל בזירת המשפט הבינלאומי. בדברו בכנס אילת של לשכת עורכי הדין (27.5.24), גם קרא מנדלבליט להקים ועדת חקירה ממלכתית לבחינת מלחמת חרבות ברזל, כולל מדיניות הממשלה לאורך המלחמה.
27/05/2024  |  איתמר לוין  |   חדשות
לשלם כל מחיר שיידרש, כדי לקיים מצוות פדיון שבויים
שלום לשגרירת אירלנד בישראל, גב' סוניה מקגינס,
הסניגורית הציבורית הארצית, ענת מיסד-כנען, מזהירה בחריפות מפני פגיעה בעקרונות דמוקרטיים ובזכויות יסוד: "בחסות המלחמה נעשית גניבת סוסים", אמרה (27.5.24) בפתיחת כנס לשכת עורכי הדין באילת.
27/05/2024  |  איתמר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
נתניהו וסמוטריץ' מפקירים את הכלכלה    היבריס שלא ייאמן מול משפחות החטופים    דני דנון אינו מתאים לתפקיד השגריר באו"ם    הרגע בו צריך היה להכריז על שירות כללי לכולם
דן מרגלית
דן מרגלית
עד היום אני סבור ש"ירושלים של זהב" הוא ההמנון הראוי לישראל גם אם פה ושם ניתן להחליף מילה
אלי אלון
אלי אלון
לוד הייתה הצומת החשוב ביותר בארץ ישראל בתקופת המנדט בו נפגשו קווי הרכבת - יפו ירושלים שחצו את הארץ לרוחב וקווי הרכבת חיפה - קנטרה שחצו את הארץ לאורך וקישרו אותה למצרים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il