|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

מזל טוב לדליים

אתם מתחילים מחזוריות חדשה בחיים שתמיד תתרחש סביב יום ההולדת שלכם ותגיע לשיאה כחודש לאחר מכן
19/01/2020  |   צילה שיר-אל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות

השבוע נגיד מזל טוב למזל החודש - מזל דלי. תאריך המזל: בין ה-20.1 ועד ל-19.2. אלמנט: אויר. אופי האלמנט: יציב. סמל המזל: גלים. איבר בריאותי רגיש: מחזור דם.

מקצועות מתאימים: מקצועות מחשב, אלקטרוניקה והמדיה המתקדמת לסוגיה השונים. נאמנות: חוסר יכולת להיות בקשרים מחייבים וממוסדים עם בן/בת זוג כתוצאה מהרצון לחופש.

תכונות חיוביות: בעלי חשיבה מקורית, אינטלקטואלים, בעלי יכולת המצאה, מתקדמים לפני דורם, עצמאיים, ידידותיים, אידיאליסטים, מחפשים שינויים, אנשים שהמניע שלהם הוא לפעול לטובת הזולת.

תכונות שליליות: עצבניים, חסרי יכולת לתת רגשית מעצמם עד הסוף, עקשניים, בעלי אופי מרדני, סוטה, לוחם במוסכמות, מתנתקים בפתאומיות מחברים ואנשים.

תחזית שנתית כללית לילידי המזל

שפע - הכוכב יופיטר הידוע ככוכב המביא איתו שפע של הזדמנויות חדשות נכנס אליכם למקום המקושר עם חיבור לתת המודע שלכם. זוהי תקופה מאוד מאתגרת למי שבורחים מכל הקשור לעולם הרוח, כיוון שרק הבנה מעמיקה של מודעות יכולה לשחרר אתכם מהכבלים לפחדים של הלא מודע. אתם עוברים דרך כל החששות ולא מתעלמים מהם ועובדה זו מייצרת אצלכם יכולת הישרדות והתמודדות ראויים לשבח. האינטואיציה שלכם תגבר בצורה מאוד משמעותית וזה הזמן שלכם להשתמש בה על-מנת להגיע למקומות המתאימים לכם. כל אחד מכם יעבור את הקשיים בדרך האופיינית לו, כיוון שאת כל אחד מכם מטריד או מדאיג משה אחר. זהו זמן יותר של התכנסות פנימית לחשיבה ופחות לנסות להילחם בתחושות.

אתגר - הכוכב סטורן הידוע ככוכב המביא איתו צורך בלקיחת אחריות מתוך השינויים המתרחשים בחיים נמצא כבר בבית תת-המודע שלכם ולכן נראה שאתם מתמודדים עם קשיים ואירועים שנמצאים בחייכם משנים רבות ורק עכשיו דרך אירועים בחיים אתם מתמודדים איתם. התובנות שתקבלו יבגרו אתכם ונראה שבהמשך תוכלו לקחת אחריות חדשה על חייכם. אולם בשנה הקרובה עדיף לכם לנסות ולפתור נושאים שיצוצו מדי פעם ואולי גם יעמתו אתכם עם הסביבה הקרובה. רק ניקוי של הדברים שעד היום עיכבו אתכם יפתחו אתכם להתחלות חדשות.

בחודשים יוני ועד ספטמבר יגיע הכוכב למזל שלכם עם צאתו ממזל גדי ואז תהיו בשלים יותר להתחלות חדשות.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - כוכב מרקורי המייצג תקשורת נכנס השבוע למזל שלכם למשך כל החודש הקרוב וייתן לכם אפשרות לבטא את עצמכם במישורים רבים
▪ ▪ ▪

טלה - בית הקריירה שלכם מופעל על-ידי הכוכב יופיטר שמביא איתו הזדמנויות, כך שכל העיכובים והשינויים שחשתם לאחרונה יכולים רק לשרת אתכם בניסיון חיים מוצק יותר בבואכם עכשיו להחליט החלטות ולבצע שינויים שיכולים להיות מרחיקי לכת עבורכם. מבחינה חברתית יש לכם יכולת בתקופה הקרובה לחזק ולמתג את עצמכם בדרך שרציתם.

שור - אתם חשים בלחץ בגלל העובדה שאתם נדרשים לעבוד בקצב שונה ממה שהורגלתם עד עכשיו. עובדה זו יכולה לגרום לכם להיות יותר אסרטיביים עד אגרסיביים בהתנהלות האישית שלכם כלפי אנשים קרובים שמרגישים כי הם מאוכזבים מכם, לאחר שהם כל כך משקיעים בכם ואילו אתם מגיבים בחומרה על כל דבר קטן שלא מוצא חן בעיניכם.

תאומים - הכוכב מארס שמביא איתו עשייה ופעולה נמצא כרגע במזל קשת הוא בית השותפויות והזוגיות שלכם ועל כן, תחום זה מופעל עכשיו במלוא עוצמתו ואתם חשים בכך, אך לא לחיוב כפי שהייתם רוצים. אתם פועלים תחת לחץ של אחרים ולא כפי שהייתם רוצים באמת ועובדה זו גורמת לכם לתסכול יתר שיכול לצאת בצורה יותר אגרסיבית ממה שהייתם רוצים.

סרטן - כספים שאתם אמורים לקבל מאחרים לא מתקבלים כפי שאתם רוצים וגם כל מי שהבטיח לכם שיפעל עבורכם לא בהכרח עומד בדיבורו. זה בדיוק הזמן להפעיל את יכולת הדיבור הטובה שלכם ולהגיע להסדר בדרך שהייתם רוצים וללא הרמת קול. יש לכם יכולת לקבל עזרה מאנשים קרובים ולכן חשוב שתפעלו בשיתוף פעולה ככל הניתן.

אריה - אתם נמצאים בתקופה די סוערת עבורכם כיוון שהיא מביאה איתה את חשבונות הנפש של תקופת חצי השנה שלאחר יום ההולדת. אתם שואלים את עצמכם כיצד אתם צריכים להתנהג ומה עוד עליכם לעשות על-מנת להצליח בחיים לפי הציפיות שלכם. חשוב שלא תהיו עצבניים ואת דרככם תפלסו בשקט ובתבונה. אל תתנו לרעשי רקע לעכב אתכם מהחלטתכם.

בתולה - הכוכב ונוס שמביא הקלה במערכות יחסים נמצא בבית השותפויות שלכם, כך שנראה שזה הזמן הנכון ביותר עבורכם להשקיע שעות איכות עם אנשים קרובים לכם ולנסות לבלות איתם במקומות שמהנים את שני הצדדים. קחו פסק זמן בכל הקשור לנושאי העבודה שלכם כיוון שבאופן טבעי אתם עובדים קשה ולעיתים קרובות יתר על המידה.

מאזניים - הסביבה בה אתם חיים מאוד מעסיקה אתכם ואתם חושבים כל הזמן כיצד לשדרג את תנאי חייכם באופן שיהיה לכם נוח יותר לתפקד. גם המשפחה הקרובה מפרגנת לכם וסומכת עליכם עם כל החלטה שאתם עושים. בהחלט ייתכן שאלה מכם שנולדו בשליש השני של המזל נאלצים להתמודד עם אחריות חדשה, אך אין ספק שתעמדו בציפיות.

עקרב - נושאי כספים יהיו מאוד דומיננטיים בשבוע הקרוב ואתם צריכים להחליט כיצד אתם משדרגים את תנאי חייכם ומייצרים לעצמכם פרנסה טובה יותר ממה שהייתה לכם עד כה. הצורך שלכם לשנות את סביבת המחייה הטבעית שלכם לא מרפה מכם, אך נראה שבשלב זה עדיין אין לכם את היכולת לשנות את חייכם ולכן השתדלו להוריד פרופיל ופחות להגיע לעימותים.

קשת - זהו חודש טוב מאוד עבורכם כיוון שהוא נמצא כבר לאחר יום ההולדת שלכם וגם יש לכם יכולת לבנות את עתידכם בצורה טובה יותר שתהייה מועילה לכם. כוכב השפע יופיטר שנמצא בבית הכספים שלכם מביא לכם אפשרויות חדשות להרוויח כסף ולהיות הרבה יותר יעילים בכל תחום שאתם רוצים. זה הזמן לחשוב על דרכים חדשות לייצור פרנסה.

גדי - יש לכם אפשרות לשדרג את עצמכם בכל הקשור לתחום הכספי ולהתרענן בצורה בולטת בכל הנוגע לתחושת הביטחון בחייכם. זוהי שנה מצוינת שבה כל האנשים שאתם בונים עליהם יגיעו אתכם להסדר שיהיה נוח ונעים על דעת כל הנוגעים בדבר. מבחינה כלכלית בגלל ביקור כוכב השפע במזל שלכם אחת ל-12 שנים, יהיו לכם הרבה אופציות לשינוי.

דלי - אתם מתחילים מחזוריות חדשה בחיים שתמיד תתרחש סביב יום ההולדת שלכם ותגיע לשיאה כחודש לאחר מכן. ימים רבים אתם מחפשים תשובות כדי לדעת כיצד לצאת מהקשיים בתחום האישי והמקצועי ועכשיו לאט-לאט תתחילו להרגיש שיותר קל לכם ושאתם מצליחים לנווט את עצמכם בדרך שתהיה נוחה ומקובלת עבורכם.

דגים - אתם עסוקים מאוד בדחיפה ושינוי ארגוני בכל הקשור לנושא הקריירה שלכם. גם אם אינכם עצמאיים, זה הזמן לעשות שינוי בנושא המקצועי שלכם. ימים רבים עוברים עליכם בחיפוש דרך למסגרת שתהייה מתאימה לכם והנה עכשיו עם מעבר כוכב היחסים וונוס למזל שלכם, נראה שתצליחו לארגן לעצמכם בדיוק את הדברים הנכונים לכם.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. כדי לקבל תחזית אישית, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  19/01/2020   |   עודכן:  19/01/2020
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בקובץ שיריה השני, "שיבולת ירוקת העין" (1940) כללה לאה גולדברג שני שירים תחת הכותרת "סליחות". במסה זו נעיין בראשון מבין השניים, בשיר "באת אלי", שהולחן ומושמע לעיתים תכופות בביצוע מצוין מפי הזמרת יהודית רביץ.
19/01/2020  |  יוסף אורן  |   יומני בלוגרים
יהושע סובול, המחזאי החשוב ביותר שלנו בימינו, כתב את המחזה "נפש יהודי - הלילה האחרון של אוטו ווינינגר" שעלה בתיאטרון חיפה ב-1982. זה אחד משני המחזות שהזניקו את תיאטרון חיפה לשיא הפירמידה אז. השני היה "גטו". שתי הסצינות המרשימות ביותר שבו היו פריצתו של ה"אלטר-אגו" מתוך הראי הגדול של דמות הגיבור העומד להתאבד, וסצינת מריטת נוצות התרנגולת של ליאורה ריבלין. הבימאי הנועז והמקורי כל כך אבי גיבסון בראל, בחר כאן לעבד את המחזה ולערוך בו שינויים - לטובה. במקום סצינת מריטת הנוצות של אמו של אוטו, מעניקה השחקנית נעמה מנור מונולוג מרגש ביותר, המרשים במיוחד באינטנסיביות שלו ובכנות משחקה, בהם היא כובשת את הקהל בסערה.
הטור הזה אומנם נכתב כבר ביום שלישי, אך הוא ייקרא על ידכם ביום שישי. לא יקרו הרבה שינויים עד שהוא יגיע אליכם, לפחות לא בתחום עליו אכתוב, כי המצב נראה ככה כבר כמה שנים וזה רק הולך ומחמיר. יום שישי הזה, מעבר להיותו יום מיוחד ומרנין, הוא גם היום שמציין את "יום הרופא". הפרסומות ברדיו שידרו את הידיעה, כשהדובר הוא רופא מטעם איגוד הרופאים שמבקש מאתנו לציין את יום הרופא. יום הרופא הוא יום שמוקדש להצדעה לרופאות ורופאי ישראל (מישהו היה צריך להסביר הרבה הסברים אם זה היה רופאי ורופאות), המדגיש את תרומתם של הרופאים לחיי הקהילה ובו נכללים שני עניינים. האחד זה הרופאים שמספרים על חייהם המקצועיים ומדוע בחרו בכך, ומאידך - "תודה לרופא שלי", שבו תושבי ישראל יכולים להודות לרופאי המשפחה שלהם או כל רופא אחר שהם רוצים להוקיר.
19/01/2020  |  יוסף קנדלקר  |   יומני בלוגרים
בתוך כדי הילוכה מגדירה הפוליטיקה הישראלית מחדש את המושג "מנהיגות". אודה, מעולם לא הייתי מאוהב במינוח הזה כשמדובר היה בראש מפלגה. אפילו לא בראש מדינה. הייתה לי תמיד רתיעה לנוכח הנחה המובנית בתיבה מנהיג כי אישים פוליטיים מנהיגים אנשים בדרך, הולכים ראשונה במסלול של מידות, של תורה, של דרך ארץ, מציבים תמרורים ערכיים וכיוצא באלה, ובעיקר רתיעה מפני שמנהיג אומר שהציבור מונהג, שהוא הולך אחרי, שהוא נושא עיניו מעלה אל האיש המורה לו את הלאן ואת המה ואת הלמה בחיים.
19/01/2020  |  יצחק מאיר  |   יומני בלוגרים
לו שתק היה מציל מעט מכבודו. אבל לא. הוא מסביר. ושוקע. הוא מביע צער על שהפר את הבטחתו. מתייסר. קבל עם ועדה. מרטיר. הקריב את עצמו. במילותיו משלו "אומר זאת בצורה ברורה: למען עם ישראל וארץ ישראל הייתי מוכן שהתדמית הציבורית שלי תיפגע". כל מה שחסר היא הקללה המיתולוגית של טרומפלדור. נרקיסיזם פנומנלי. הוא לא שר חינוך של ילדי ישראל. הפרת ההבטחה בעיניו היא עניין בינו לבין עצמו. וידוי. אישי לחלוטין. היא לא חלילה תמרור. לא חלילה חינוך להמונים. לא מופת לפוליטיקה 'מהוגנת'. לא אקט אלים בשליחות ציבורית. השר האומלל תקע פגיון של הפרת התחייבות בליבו שלו. לא בגבו של בעל בריתו. לו רק שתק.....
19/01/2020  |  יצחק מאיר  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
אראל סג"ל
אראל סג"ל
המשטרה והפרקליטות הפכו לציידות ראשים פוליטיות במקום שומרות החוק ויש להקים ועדת חקירה עצמאית לחשיפת התנהלות המשטרה והפרקליטות במשפט נתניהו. מכתב אזהרה נוקב לנשיא המדינה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il