עמירם עיני, זמר הרוקנרול, סולן להקת American INC ודוגמן הבית לשעבר של ורסאצ'ה וארמני, ישמש כפרזנטור של המותג ml men, במקומו של שחקן הכדורסל שאראס יאסקבצ'יוס, אשר שימש בשתי העונות האחרונות כפרזנטור ml men.
עיני, 34, יקבל עבור קמפיין הקיץ של החברה סכום של כ-50 אלף דולר. הקמפיין יעלה במרס 2010, בתקציב של מיליון דולר, והוא יוצג בטלוויזיה, בעיתונות, בשלטי חוצות, בקטלוג ובמסע יחסי ציבור רחב.
אבי מלכה, הבעלים של ml men, אמר כי "הבחירה בעמירם עיני כפרזנטור נעשתה כחלק מהאסטרטגיה הפרסומית של המותג ובשל היותו מזוהה עם ערכי המותג המתבססים על גבריות, הצלחה, רלוונטיות ועולם התוכן של הגברים".
לדבריו, "בקמפיין החדרת המותג בישראל לפני כשלוש שנים, בחרה החברה כפרזנטור את גיא גודס, שחקן הכדורסל לשעבר וסגן מאמן
מכבי תל אביב אשר תמך באסטרטגיית המותג הפונה לקהל גברי. שנה לאחר החדרת המותג, החליטה החברה להמשיך ולחזק את המכירות בקרב קהל זה ולפנות גם לקהל צעיר יותר באמצעות זוהר ליבה, שהביא את המראה המסוקס. כעת, בתום שנת עבודה מוצלחת עם שאראס, ממשיכה החברה עם האסטרטגיה, למצב את ml men על-פי ערכי המותג הבסיסיים, הנתמכים על הצלחה, גבריות וחספוס התואמים לערכים אותם עיני מייצג".