|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

לראשונה בתולדות המדינה

הוועדה מגבילה שכר בכירי חברות פיננסיות

ועדת הכספים: שכר הבכירים יוגבל לעד פי 35 מהשכר הנמוך בחברה כל תוספת שכר מעל ל-2.5 מיליון ש"ח בשנה תותנה בכך שהפרש השכר בין שכר הבכיר לבין המשכורת הנמוכה לא יעלה על-פי 35
16/03/2016  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
הסכמה מקיר לקיר[צילום: דוברות הכנסת]

ועדת הכספים ירתה את הירייה הראשונה בהגבלת שכר הבכירים במשק, כשחבריה מהקואליציה ומהאופוזיציה הסכימו שיש להגביל את שכר הבכירים למקסימום של עד פי 35 משכר העובד המשתכר את השכר הנמוך ביותר בכל חברה. בכך השיגה ועדת הכספים את מבוקשה ואף הורידה דרמטית את הרף הראוני שנקבע בהצעת החוק להגבלת השכר מ-3.5 מיליון שקלים לכ-2.3 מיליון שקלים בלבד. מעבר לרף זה, לא יוכרו הוצאות השכר של החברות לצורכי מס.

"זהו צעד ראשון שמהווה תקדים היסטורי של ממש. בפעם הראשונה, הממשלה והכנסת אומרות אמירה חד-משמעית שהפערים ההולכים ומתעצמים בין המעמדות אינם נסבלים עוד, וכי את הדבר הזה הולכים לתקן. במדינה שמשפחות רבות עם שני בני זוג עובדים מתקשות לגמור את החודש, לא ייתכן יהיו כאלו שירוויחו שכר דמיוני של מיליוני שקלים", אמר יושב-ראש הוועדה, ח"כ משה גפני.

חרף ההסכמות על הרף להגבלת השכר, שזוכה לתמיכת שר האוצר כחלון, טרם גובשה בבוקר הסכמה באשר לדרישות נוספות של חברי כנסת להטיל עיצומים על חברות שייבחרו להמשיך ולשלם שכר מעבר לרף שייקבע בחוק. לאור זאת, דחה גפני את ההצבעה על החוק לשעות אחר-הצהריים, לאחר ההצבעות במליאת הכנסת.

בצהריים הושגה פשרה בין האופוזיציה לקואליציה לפיה שכר הבכירים בגופים הפיננסיים יוגבל ל-2.5 מיליון שקלים בשנה, או לפי 35 מהשכר הנמוך בחברה. זו הפעם הראשונה בה שכר הבכירים נקשר בשכר העובדים הזוטרים בחברה. מעבר לכך החברה תשלם מס מוגדל כבר מהשקל הראשון המשולם לאותו בכיר. גפני: "מהלך היסטורי! צעד ראשון בתיקון אי-השוויון בחברה. הזמנים השתנו ומכאן ואילך נבחן כיצד להחיל את הגבלת השכר על כלל החברות הציבוריות במשק, לרבות חברות ריאליות".

גפני קרא לחברי הכנסת "להסתפק לעת עתה בהישג התקדימי של הורדה דרמטית של רף השכר לבכירים ולהימנע לפי שעה, מהוספת מגבלות וסנקציות קיצוניות כנגד חברות שימשיכו לשלם שכר גבוה מעבר לרף", וזאת נוכח התנגדויות להצעת החוק, אפילו עם רף גבוה יותר של 2.5 מיליון שקלים בקרב גורמים בממשלה, החל מהממונה על שוק ההון באוצר, דורית סלינגר, וגורמים נוספים. גפני: "עלינו לנצל את ההזדמנות ההיסטורית שיש בידינו ובכך להעביר את המסר החד-משמעי שפערי מעמדות כה גדולים אינם מתקבלים עוד. לאחר-מכן נצטרך לעקוב אחר היישום ונפעל לתקן ולשפר ככל שהדבר יידרש".

"סנקציה מגוחכת"

חברי הכנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה, בירכו על הצעת החוק ועל נכונותו של שר האוצר לקבל את דרישת ועדת הכספים להוריד את הרף להגבלת השכר מ-3.5 מיליון שקלים לכ-2.3 מיליון שקלים. ח"כ מנואל טרכטנברג (המחנה הציוני): "יש לשקול עוד שני צעדים נוספים; הרחבה לחברות ציבוריות ולא רק מגזר פיננסי. וכן לקבוע שמי שעובר את הנורמה של 2.3 מיליון שקלים ישלם מס גבוה יותר החל מ-1.5 מיליון ש"ח ומעלה. אחרת הקנס המוטל על החברה בה הוא מועסק ועל הבכיר יהיה קטן והדרגתי ולא ישפיע לכיוון הריסון אליו אנחנו שואפים. זה צעד היסטורי ויש להמשיך בשני הכיוונים האלה שיהיה ברור שלא משלימים עם שכר מופרז".

ח"כ שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני): "גם 2.3 מיליון שקלים הם עדיין שכר שמעל 200 אלף שקלים בחודש, כך שאין לבכות על אותם בכירים, כי במקביל שכר המינימום הוא פחות מ-5,000 שקלים. הסנקציה היא מגוחכת, עובדים פה על מנגנון הבושה. אבל ראינו כבר שהמנגנון הזה לא עובד. כשהכריחו את החברות לפרסם את שכר הבכירים זה רק הגביר את התחרות ביניהם, מי מרוויח יותר. יש לקבוע מיסוי יותר גבוה מהשקל הראשון ולא רק על התוספת ואז סעיף הבושה יהיה הרבה יותר משמעותי. מנגד, אני בעד לתגמל בכירים אך בהלימה להעלאת השכר הנמוך ביותר בחברה ושזה יכלול עובדי קבלן, נותני שירותים ועובדים של נותני שירותים, לרבות מוקדנים, אנשי ניקיון, מאבטחים וכד'". ח"כ זהבה גלאון (מרצ): "גם 2 מיליון ש"ח זה שכר גבוה מאוד. יש להתנות שאם ישלמו כזה שכר, אזי שישלמו לעובד הכי זוטר 10,000 שקלים. בנוסף, להטיל גם על חברות ציבוריות".

זוהר: עד פי 35

ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) הוא שהציע להנמיך את הרף לשכר של עד פי 35 מהשכר הנמוך בחברה. ח"כ רחל עזריה (כולנו): "בשנים האחרונות יש השתוללות בשכר הבכירים, ואנשים שעושים עבודה מקבילה במגזר הציבורי מרוויחים הרבה פחות ולא כי יש הבדלים בכישרון אלא כי אפשר. ועכשיו למדינה יש אמירה בנושא. לא ייתכן שהפער בין הנגידה למנכ"לית בנק יהיה כה גדול". ח"כ מרב מיכאלי (המחנה הציוני): "הנזקים שעושה השכר המופרז לתפקוד החברות עצומים, כי מאפשר לבעלי השליטה להחזיק בובות על חוט שעושות כל שהם רוצים, כי מתוגמלים באופן בלתי סביר. יש להחיל על כל החברות במשק וחברה שרוצה לחרוג מהמגבלות שלא תהיה לה הכרה על הוצאות שכר לצרכיי מס מהשקל הראשון ולקשור בין השכר הגבוה ביותר לשכר הנמוך ביותר בחברה". ח"כ אראל מרגלית (המחנה הציוני) הציע יוזמה בתחום הסנקציות האישיות: "ברגע שהעונש מוטל על החברה, מי שנענש זה הציבור, כי רוב בעלי המניות בחברה הם הציבור ולכן יש לקבוע מדרגת מס נוספת וייחודית לבעלי שכר מופרז - מס שולי בשיעור 70% ואז הסנקציה תופעל-כנגד הבכיר ולא כנגד הציבור".

ח"כ רחל עזריה (כולנו), אמרה כי צמצום פערים כולל את הוזלת יוקר המחיה, בניית דירות לזוגות צעירים, וגהגבלת שכר בכירים. "שר האוצר משה כחלון עשה צעד אמיץ אחרי שנים של מאמצים כאן בכנסת שלא צלחו להגביל את שכר הבכירים. במציאות הישראלית שבה יותר ויותר אנשים מרוויחים שכר מינימום, ושבו השכר החציוני הוא כ-6,700 שקל, לא יכול להוית שבכירים בבנקים מרוויחים מיליונים מדי שנה על חשבון העמלות שלנו. אנחנו באים ואומרים שהחגיגה הזו תיפסק ושבכירים לא יוכלו לקבל את השכר המטורף שמשכו עד כה", אמרה.


הבנקים: התערבות ראשונה מסוגה

נציג איגוד הבנקים, טל נדב: "מדובר בחוק קיצוני מאוד ואם כבר קובעים את העיקרון אזי להחיל על כלל החברות במשק, אחרת תהיה זליגה של המנהלים הטובים ביותר דווקא מהענף שבו רוב הציבור משקיע את כספו, היינו מהחברות הפיננסיות אל חברות נדל"ן, היי-טק ואחרות. זאת בעוד דווקא הסקטור הפיננסי הוא הסקטור הכי מפוקח שיש עליו הכי הרבה רגולציה. החוק כפי שהוא מפלה ואולי לא יעמוד במבחן החוקתי. מדובר בהתערבות ראשונה מסוגה, צעד לא פשוט וספק אם הוא נחוץ באמת".

יו"ר ועדת הכספים גפני הביע בפני חברי הכנסת חשש, "שמא הצעות קיצוניות בשלב זה יכשילו את החקיקה. "אני חושש מאי-הצבעה על החוק. זו פעם ראשונה שזה הולך לקרות. יש מחלוקות בתוך הממשלה לגבי החוק ואני חושש שאם נתמהמה יותר מדי הוא לא יעבור" אמר. "זהו חוק תקדימי, שינוי היסטורי עם אמירה חברתית ראשונה במעלה. בשעות הקרובות, עד לחידוש הישיבה אחר-הצהריים נגבש ניסוח מעודכן של הצעת החוק באופן מסודר על-מנת להוציא מתחת ידינו את החוק הראוי ביותר שיתקן עוולה היסטורית של שנים של פערים בלתי נסבלים בין המעמדות בחברה".

תאריך:  16/03/2016   |   עודכן:  16/03/2016
עידן יוסף
+מנכ"ל הרכבת זומן לשימוע:
"בעז צפריר צריך להתפטר"
23:58 16/03/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
המשרד להגנת הסביבה שוקל חקירה פלילית נגד רכבת ישראל ומנהליה ושלילת ההיתר לשינוע חומרים מסוכנים  ▪  חברי הכנסת דורשים פעולה תקיפה
(צפריר. "איך הוא ישן בלילה?")
+פלמור: תוספת ערבים משמעותית במשרד המשפטים
17:15 16/03/16  |  
במהלך החודש, 10% מהמתמחים במשרד המשפטים יהיו ערבים. כמו-כן יצאה הנחייה להזמין מתמחים בני המגזר למכרזים וכן לפרסם את המקומות בהם הם יכולים להיעזר. כל הודיעה מנכ"ל משרד המשפטים, אמי פלמור. היא דיברה בישיבת הוועדה למעמד האישה.

+"אל תזיזו עובדים, הם לא גבינה"
16:53 16/03/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נחמיאס ורבין על הכוונה לייבוא מהנדסים מחו"ל: רעיון עוועים - מדברים על בני אדם במונחים של מזון או מוצרי חשמל  ▪  מנכ"ל איגוד תעשיות האלקטרוניקה: בשירות התעסוקה רשומים 5,000 עובדים מתאימים להיי-טק והחברות לא מוכנות לקבל אותם  ▪  יו"ר ועד עובדי אמדוקס: להביא את הודו לפה זה גזר דין מוות
(ישיבת הוועדה [צילום: דוברות הכנסת])
+אושר בטרומית: עבירות טרור יסומנו באופן מיוחד ובולט במרשם הפלילי
15:38 16/03/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק המרשם הפלילי ותקנת השבים (תיקון - רישום פלילי על עבירות טרור), התשע"ו-2015 של חברת הכנסת ענת ברקו. מוצע לקבוע שעבירות שהן מעשה טרור, יסומנו באופן מיוחד ובולט במרשם הפלילי. בנוסף מוצע להרחיב את החריגים לתקופת ההתיישנות ותקופת המחיקה הקבועים בחוק ולקבוע כי אלו לא יחולו על עבירות שהן מעשה טרור.

+אושר בטרומית: שימוש במקווה יתאפשר בהתאם להוראות הרבנות הראשית
15:26 16/03/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק שירותי הדת היהודיים (תיקון - הסדרת ייעוד השימוש במקווה טהרה), התשע"ו-2016, של חבר הכנסת משה גפני וקבוצת חברי הכנסת. מוצע לקבוע כי שימוש במקווה טהרה בבעלות ציבורית שמיועד לטבילה לצורכי טהרה או גיור יתאפשר רק לצורך טבילה הלכתית לקיום ההלכה והמנהג היהודיים לפי פסקי השולחן ערוך ובהתאם להוראות מועצת הרבנות הראשית לישראל.
+"להגדיל באופן ניכר את תקציב שירותי הדת"
14:42 16/03/16  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ועדת הכספים סירה לאשר את אמות המידה לתקצוב המועצות לשנת 2016  ▪  חברי הוועדה דורשים שהמדינה תגדיל את סך התקציב המיועד לשירותי הדת ואז יתייתרו המחלוקות על אופן חלוקת התקצוב למימון שירותי הדת בין הרשויות המקומיות למדינה
+הכנסת הפילה את הצעת החוק לביטול האפליה לאלמנים במתן קצבת שארים
13:46 16/03/16  |  
הכנסת הפילה את הצעת חוק זכאות לקצבת שארים שהגישה יו"ר מרצ, ח"כ זהבה גלאון, ברוב של 48-44. החוק נועד להשוות את זכויות האלמנים לקצבת שארים לזכויות האלמנות ולא להתנות את מתן הקצבה במבחן הכנסה כפי שקורה היום.
+ועדת הפנים אישרה את חידוש הפלרת המים
13:38 16/03/16  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
רמת ההפלרה שנקבעה תהיה 0.7 מג"ל  ▪  פרופ' יהונתן מן, בי"ח הדסה עין כרם: בריאות הציבור בכל רמ"ח אבריו אני תומך בחום בהחזרת התקנות להפלרה. זה בריאותי, זה חברתי. זה עוזר לעניים
([צילום: יח"צ])
+נדחה בטרומית: הסכם זוגיות במקום נישואים דתיים
13:12 16/03/16  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת דחתה בקריאה טרומית את הצעת חוק לקביעת מעמדם של בני זוג שבאו בברית הזוגיות, התשע"ה-2015 של חבר הכנסת אביגדור ליברמן וקבוצת חברי כנסת. ליברמן: "אני לא מבין את הממסד החרדי שמתערב במקרה הזה לדבר שלא רלבנטי מבחינתו כי העדה החרדית ממילא מתנהלת על פי פנקסי מיוחסים בלי הכרה ברבנות הראשית". השר חיים כץ השיב בשם שרת המשפטים: "הצעת החוק מבקשת ליצור שינוי מדיניות מהותי ונוגדת את ההסכמים הקואליציוניים הקובעים שלא לשנות את הסטטוס-קוו בנושאי דת ומדינה".
+"בתי מרקחת בקהילה יקרסו מקנסות"
11:21 16/03/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אושר לקריאה שנייה ושלישית: רוקח יוכל לספק תרופה ללא מרשם במצב דחוף  ▪  יוחמרו הפיקוח והענישה על רוקחים, יצרני ויבואני תרופות
([צילום אילוסטרציה: איתמר לוין])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דורית סלינגר / Dorit Slinger   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זהבה גלאון   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הוועדה מגבילה שכר בכירי חברות פיננסיות
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
עיניים פקוחות
16/03/16 13:10
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת הבריאות אישרה (יום ד', 16.3.16) לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק הממשלתית לתיקון פקודת הרוקחים, לפיה יוסדרו ויוחמרו הפיקוח והענישה על בעלי בתי מרקחת, רוקחים, יצרנים ויבואנים של תרופות (כולל תאגידים), במקרי זיוף, גניבה ושימוש במוצר פגום של תרופות ותכשירים ("פשיעה פרמצבטית"). הצעת החוק קובעת עונשי מאסר של עד שנה והטלת עיצומים כספיים בסך של עד 300 אלף ש"ח במקרים אלה.
16/03/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
חודש חלף מאז דרשה הוועדה לפניות הציבור להפסיק את ההשפלה והטרטורים, שעברו אזרחי חוץ הנמצאים בארץ כחוק, בבואם להוציא רישיון נהיגה. הם נדרשו לעמוד בנוהל של קבלת רישיון נהיגה מנייר חסר תמונה, המוגבל לשישה חדשים.
16/03/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
"בשלב זה צה"ל מפעיל באיו"ש 65 אחוז מהסד"כ הסדיר שלו, כך שאנחנו לא חוסכים בכוח אדם כדי להעניק הגנה אזרחים" - כך אמר הרמטכ"ל, גדי איזנקוט בסקירה שנתן (יום ג', 15.3.16) בוועדת חוץ והביטחון. הרמטכ"ל הדגיש כי בכל מקרה צה"ל נערך לאפשרות כי תהיה הסלמה מסיבות שונות כדוגמת פיגוע גדול.
15/03/2016  |  מירב ארד  |   חדשות
לפי דוח ה-OECD ישראל נמצאת במקום רביעי מהסוף בכל הקשור לפרסום עסקות רכש בין המדינה למגזר הפרטי. ועדת השקיפות התכנסה (יום ב', 14.3.16) לדיון המשך בנושא החלטת הממשלה המחייבת משרדים האחראיים על מתן שירותיים חיוניים לציבור לפרסם את התקשרויותיהם (החלטה 1116). בדיון התגלה כי משרד הרווחה, החינוך, הבריאות ומשרדים נוספים פרסמו 42 חוזים בלבד מתוך אלפים. שישה מתוכם פורסמו ערב קיום הדיון.
15/03/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
אחרי חודשים רבים שעברו מאז קיימה ועדת הכספים ישיבה בנושא מצבה העגום של התעשיה בישראל ולאחר שהתברר (יום ב', 14.3.16) בוועדה, כי טרם התקבלה החלטת ממשלה בעניין, קרא יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, לנציגי משרדי האוצר והכלכלה, "לחזור לוועדה בתוך חודש ימים, על-מנת להציג נוסח של החלטת ממשלה על דבר אימוץ תוכנית מקיפה וארוכת טווח לחיזוק התעשיה".
15/03/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il