|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

סמוטריץ' איגף את החרדים וחוק המרכולים נמשך מוועדת הפנים <br>

המפלגות החרדיות דורשות מן הליכוד לחזור בו מההסתייגויות שהגיש לחוק לפיהן החוק לא יחול על חנויות נוחות ששטחן פחות מ-50 מ"ר סמוטריץ' התנגד גם להחרגת אילת וגרם למפלגות החרדיות למשוך את הבקשה לפתיחת הדיון מחדש
03/01/2018  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
ראש עיריית אילת. מבקש לשנות את חוק העזר הקיים בעירו [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

עידן יוסף
חוק המרכולים כמעט "הכשיר" כדורגל בשבת

ההסתייגויות של חברי הכנסת מן הליכוד לחוק המרכולים אומנם נדחו במהלך הדיון בוועדת הפנים בעת הכנת החוק לקריאה שנייה ושלישית, אך במפלגות החרדיות חוששים שעם העלאתן במליאה הן יזכו לרוב בעקבות תמיכה מצד כמה ח"כים בליכוד.

חוק המרכולים אמור היה לעלות להצבעה בקריאה שנייה ושלישית במליאה בשבוע שעבר, אך בעקבות חילוקי דעות בין הליכוד למפלגות החרדיות - בעיקר יהדות התורה - אמורה הייתה לעלות הבוקר (ד', 3.1.18) בוועדת הפנים הצעה להחזיר את הנושא לוועדה, אך דקות ספורות לפני הדיון הוחלט לבטלו. ההסבר מדוע - בהמשך.

יו"ר ועדת הפנים, ח"כ דוד אמסלם, הגיש הסתייגות לפיה יוחרגו מן החוק חנויות נוחות ששטחן פחות מ-50 מ"ר. אין מדובר בפיצוציות או במכולות אלא במרכולים של ממש בגודל דירת שלושה חדרים. יצוין, כי החוק הקיים אינו מגדיר מהן חנויות נוחות.

ח"כ יואב קיש (ליכוד) הציע הסתייגות לפיה אזורי סחר חופשי, קרי: העיר אילת, יוחרגו מהחוק. על-אף היותה עיר תיירות, קבעה עיריית אילת בחוק העזר העירוני שלה כי "בימי מנוחה לא יפתח אדם ולא ירשה לפתוח בית אוכל, בית עסק או בית עינוג".

הדיון בוועדת הפנים בוטל משום שחבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) התנגד לפתיחה המחודשת של הנושא ולהחרגה של אילת. הסיעות החרדיות הסכימו תחילה להחרגת אילת אוגפו מימין ולא יכלו להרשות לעצמן להסכים כשח"כ מהבית היהודי מתנגד ולכן הודיעו שהן מתנגדות.

כזכור, הסתייגויות הח"כים מן הליכוד נדחו בוועדה משום שבאופוזיציה ביקשו לא לתת לליכוד תמונת ניצחון של הבאת חוק הכולל פשרה.

אקוניס: מתעבים את חוק המרכולים

חוק המרכולים אומנם הוסר מסדר היום, אך ממשיך להסעיר את הרוחות במליאה, גם בדיון שעסק בכלל בחוק העוסק בקצבת השלמה לשכר מינימום לנכים. מדובר בשתי הצעות זהות, האחת של ח"כ נאוה בוקר מן הקואליציה והשנייה של ח"כ דב חנין מהאופוזיציה. למרות שההצעות זהות, החליטה הקואליציה לתמוך בהצעה של ח"כ בוקר אך להתנגד להצעה של דב חנין.

ח"כ חנין הגיב להתנגדות הקואליציה להצעה שלו: "אנחנו בכנסת משתדלים להתנהל בצורה עניינית. כאשר מגיעות שתי הצעות זהות אין שום סיבה שהקואליציה תעביר את ההצעה של חברת הקואליציה ותתנגד להצעה של חבר האופוזיציה. הגישה הזו פוגעת בעבודת הכנסת. ההתנהלות שלכם היא ביזיון." יו"ר הקואליציה ח"כ דוד אמסלם הגיב: "לפני שלושה ימים בוועדת הפנים רציתי להחריג את אילת מחוק המרכולים, מי שהתנגד על אותו בסיס זה אתם אז אל תטיפו לנו מוסר."

השר אופיר אקוניס: "אתם התנגדתם להחרגת אילת מטעמים פוליטיים כדי להראות שממשלת הליכוד סוגרת עסקים באילת. אני אומר לכם ששום חוק הזוי לא יסגור את אילת ולא את תל אביב ולא את הרצליה. יש רוב גדול מאוד בקרב מצביעי הליכוד, מתפקדי הליכוד ונבחרי הליכוד שמתעבים את החוק הזה משום שאנחנו מאמינים שכל אחד צריך לחיות על-פי דרכו ולא לכפות את אורחות חייו על האחר. אני לא מבקש לפתוח חנויות בבני ברק או בבית"ר עלית. אני מקווה שההסתייגויות שלכם יתקבלו כי הם נכונות, אז למה משכתם את ההסתייגויות שלכם? משיקול פוליטי".

הדיון עצמו עסק בהצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון - קצבה מלאה ושיעורה), התשע"ו-2016 שמבקשת לקבוע כי נכה יחיד שסך כל הכנסותיו החודשיות מכיסויים ביטוחיים פרטיים אינו עולה על שכר המינימום, יהיה זכאי לקצבה בגובה שכר המינימום. כן מוצע לקבוע כי תוספת תלויים תשולם לנכה בעד כל אחד מילדיו, במקום בעד כל אחד משני ילדיו הראשונים, כקבוע היום.

בוקר: "האוכלוסייה החלשה ביותר היא אוכלוסיית הנכים ואנחנו חייבים לעשות כל שביכולתנו לאפשר לנכים להתקיים בכבוד. כל אחד מהם נאבק יום יום לא רק בנכות הפיזית אלא גם באטימות של הממשל ושל הביורוקרטיה. הם זועקים לעזרה ולא תמיד שומעים אותם. בניגוד להצעות אחרות את ההצעה שלי אפשר ליישם, היא עולה למדינה מחצית מההצעות האחרות. אין כאן ימין ושמאל, זה מאבק חברתי שיש עליו קונצנזוס."

ח"כ דב חנין: "הצעות האלה מבקשות את המינימום של המינימום. הנוסחה אומרת שאנחנו לא נאפשר מצב שבו לאדם שסובל מנכות תהיה הכנסה פחותה משכר המינימום. זה מאבק שמתנהל כבר יותר מידי זמן, מזמן היה צריך להשלים את המהלך הזה."

השר חיים כץ השיב בשם הממשלה: "בימים האחרונים גם ראש הממשלה ומשרדו וגם שר האוצר ומשרדו וגם משרד הרווחה עמלים שעות על גבי שעות על-מנת להביא מקסימום לציבור הנכים ביכולות התקציביות. המסע הזה הוא מסע מפרך שלא יקרה ביום אחד.

תאריך:  03/01/2018   |   עודכן:  03/01/2018
עידן יוסף
+"פתח שיהפוך את חוק השבות ללא רלוונטי"
23:29 03/01/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אפריקני הטוען שגויר בידי קונסרבטיבים ביקש להיכנס לישראל כתייר לשלושה חודשים  ▪  רשות ההגירה מנעה זאת לאחר שהתברר שלא הייתה התאמה בין אשרת התייר לנימוק בבקשת הכניסה
(ח"כ יעל פארן [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+לא רק ליהודים: קצבאות הביטוח הלאומי יוקדמו בחגים נוצרים ומוסלמים
20:30 03/01/18  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הביטוח הלאומי של ח"כ אחמד טיבי: " המצב כיום שבו המוסד לביטוח לאומי מקדים את תשלום קצבאות הביטוח לאומי אך ורק בחגיהם של בני העדה היהודית, אינו תקין ומפלה לרעה בני העדות האחרות בחגיהן"
ח"כ אחמד טיבי [צילום: פלאש 90]
+ארגון נפגעי הטרור: חוק עונש מוות למחבלים הוא ספין
19:17 03/01/18  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
מאיר אינדור: "החוק הנועד לגרום לציבור תחושה כאילו היעדרו לא מאפשר לליברמן לפעול ועד שלא יושלם אי-אפשר לבצעו. הוא לא זקוק לחקיקה כדי להפעיל עונש מוות"
מאיר אינדור, יו"ר ארגון נפגעי הטרור - אלמגור [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+הכנסת אישרה עונש מוות למחבלים
17:20 03/01/18  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
הצעת החוק תובא לדיון בקבינט לפני ההצבעה בקריאה ראשונה  ▪  ראש הממשלה, בנימין נתניהו: תומך גם בעונש מוות על מחבלים יהודים
(יהיה דיון בקבינט. ליברמן ונתניהו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+בטרומית: הפחתת שיעור המס שחל על תגמולים למשרתי מילואים
15:04 03/01/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק שירות המילואים (תיקון - הפחתת שיעור המס שחל על תגמולים למשרתי מילואים), התשע"ז-2017, של חבר הכנסת עודד פורר וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע כי שיעור מס הכנסה החל על התגמול המיוחד והתגמול הנוסף, הניתנים לחיילי מילואים ששירתו מספר רב של ימים בשנה, יפחת מ-25% ל-10%.
+עליזה יעקובי מונתה לנציבת קבילות שוטרים וסוהרים
14:51 03/01/18  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה
40% מהקבילות נמצאות מוצדקות  ▪  אם המשטרה אינה מקבלת את המלצת הנציב, המפכ"ל חייב לנמק בכתב
(יחסי מפקד-פקוד [צילום: ויסאם השלמון/פלאש 90])
+בטרומית: שר הפנים יוכל לבטל רישיון לישיבת קבע, לרבות תושבי מזרח ירושלים ורמת הגולן
14:48 03/01/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הכניסה לישראל (תיקון - תחולה על תושבי מזרח ירושלים ושיקול דעת שר הפנים), התשע"ח-2017, של חבר הכנסת אמיר אוחנה וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע כי בסמכותו של שר הפנים לבטל אשרה או רישיון לישיבת קבע של מי שלדעתו עשה מעשה שיש בו משום הפרת אמונים למדינת ישראל, ובכלל זה רישיון לישיבת קבע שניתן שלא בדרך של כניסה לישראל, לרבות של תושבי מזרח ירושלים ורמת הגולן.
+"ליזום מהלך להנגיש את כל התקציב החינוכי לאזרח"
14:30 03/01/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
כך דרשה יו"ר ועדת השקיפות, ח"כ סתיו שפיר  ▪  טוענת: "יש רשויות שנותנות תקציבים לבתי ספר מסוימים ולאחרים לא, ולציבור אין כל אפשרות לפקח ולעקוב אחר התקציבים הללו"
(שפיר. יותר שקיפות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+בטרומית: חיוב הודעה בטלפון על מועד סיום עסקה או התחייבות
13:48 03/01/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הגנת הצרכן (תיקון - הודעה בטלפון על מועד סיום עסקה או התחייבות), התשע"ז-2017 של חברי הכנסת מיכאל מלכיאלי ורועי פולקמן. מוצע בה לקבוע כי בעסקה לתקופה קצובה, עוסק יחויב להודיע לצרכן על מועד סיום העסקה או ההתחייבות 21 ימים לפני מועד זה באמצעות שיחה טלפונית, נוסף על חובת ההודעה במסרון הקיימת כיום בחוק.
+לוי-אבקסיס: "אי סדר בדרישות תשלום למד"א"
13:36 03/01/18  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה
אושרה לקריאה ראשונה הצעת החוק לפיה בתי החולים יחויבו למסור בתוך 14 יום למגן דוד אדום את שמו, מספר תעודת הזהות ושם קופת החולים, של מי שפונה על-ידי ניידת של מד"א
(תוך שבועיים [צילום: גרשון אלינסון/פלאש 90])
+אושר בטרומית: פיקוח על מעונות יום לפעוטות
13:30 03/01/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הפיקוח על מעונות יום לפעוטות, התשע"ה-2015 של חברת הכנסת יפעת שאשא-ביטון וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה להסדיר בחקיקה הפעלת מעונות יום לפעוטות שטרם מלאו להם שלוש שנים, ולקבוע הוראות לעניין קבלת רישיון, הפעלת המעון, הצוות המקצועי במעון, מספר הפעוטות במעון, הפיקוח על מעונות יום ועוד. עוד מוצע לקבוע כי השר הממונה על ביצוע החוק יהיה השר שהממשלה תעניק לו סמכות זאת.
+חברה שלא תציין פירוט "התשלום הקבוע" לא תוכל לגבות
12:57 03/01/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הצעת החוק המחייבת את החברות ילפרטו עבור מה הן גובות "תשלום קבוע" אושרה לקריאה שנייה ושלישית  ▪  ההצעה אושרה למרות התנגדות עזה מצד חברות התקשורת והגז והיא תיכנס לתוקף כבר בעוד כ-5 חודשים
(שקיפות בחשבונות [צילום: AP])
+חוק הרשות לבטיחות בדרכים הוארך בחצי שנה
12:31 03/01/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה אישרה להאריך בחצי שנה את תוקף חוק הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים  ▪  היו"ר כבל: לא נאפשר הקמת רשות שהיא איבר מדולדל
(רחל טבת-ויזל [צילום: חגי הירשפלד/במחנה])
+המחלקה לשירותים חברתיים תסייע במיצוי זכויות
11:43 03/01/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הצעת החוק אושרה בוועדת העבודה והרווחה לקריאה שנייה ושלישית  ▪  יו"ר הוועדה: "בתקציב 2018 יתווספו 10 מיליון שקלים לצורך ניסוי למיצוי זכויות של אנשים החיים בעוני, במסגרת "מרכזי עוצמה"
(ביטוח לאומי. למצות את הזכויות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+נבחר סמליל לאירועי ה-70 למדינה ולכנסת
10:07 03/01/18  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה
בשנים 2018 (70 למדינה) ו-2019 (70 לכנסת) תקיים הכנסת סדרת אירועים ומיזמים לציון שנת ה-70  ▪  כחלק מהליך החשיבה, התבקשה הגרפיקאית של אתר הכנסת אטי אברהם, לעצב לוגו
(תהליך חשיבה)
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   הבית היהודי / Habayit Hayehudi Political Party   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהדות התורה והשבת   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סמוטריץ' איגף את החרדים וחוק המרכולים נמשך מוועדת הפנים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
בימים אלה, בחרה הכנסת את הסמליל (לוגו) - שילווה את אירועי ה-70 למדינה ולכנסת. בחודשים האחרונים התקיימה בכנסת חשיבה מפורטת על סדרה ארוכה של אירועים לאורך השנים 2019-2018 (70 למדינה ב-2018, 70 לכנסת ב-2019) כאשר בראש הוועדה שדנה בנושא עמדה מזכירת הכנסת ירדנה מלר הורביץ. המיזמים הנבחרים הועברו לאישור מנכ"ל הכנסת אלברט סחרוביץ ויושב-ראש הכנסת יולי יואל אדלשטיין, ומרביתם כבר אושרו והחל תהליך ביצועם בפועל. בין השאר, תקיים הכנסת אירועים שונים ביניהם: "לילה לבן" - פעילות ראשונה מסוגה לציבור בלילה במהלך הקיץ, הקמת תערוכה חדשה לציון 70 שנה לכנסת, השקת חידון אינטרנטי שיתפרס על שנה שלמה באתר האינטרנט של הכנסת, יצירת ערכות מיוחדות על פעילות הכנסת ליהודי התפוצות ("מתחברים לתפוצות", ווריאציה על מיזם "מתחברים לכנסת") וכמובן אירועי יום הולדת 70 לכנסת שיתקיימו בט"ו בשבט תשע"ט (2019).
03/01/2018  |  יפעת גדות  |   חדשות
אסירות הסובלות מתחלואה כפולה (התמכרות לסמים או אלכוהול ומחלת נפש), אינן יכולות לקבל טיפול בין כותלי הכלא, ושירות בתי הסוהר נאלץ להוציאן מחוץ לכלא לשם קבלת טיפול, כך עלה מדיון (יום ב', 1.1.18) בוועדה למאבק בסמים.
02/01/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
לבקשת שר הביטחון נערך (יום ג', 2.1.18) דיון בראשות סגן שר הביטחון אלי בן-דהן ובהשתתפות מפקד פיקוד מרכז האלוף רוני נומה, יו"ר מועצת יש"ע חננאל דורני, ראשי מועצת יש"ע וראשי הרשויות ביהודה ושומרון, במהלכו הוצגה תוכנית "קשת יהונתן" שנועדה לשפר את איכות החיים ביהודה ושומרון. עלותה המשוערת של התוכנית היא כ-18 מיליארד שקלים.
02/01/2018  |  אריאל י' לוין  |   חדשות
הוועדה המשותפת כלכלה-כנסת לדיון בהצעת החוק לאסדרת ערוצים ייעודיים, בראשות ח"כ יואב קיש, התכנסה (יום ג', 2.1.18) להמשיך את ההכנה לקריאה ראשונה של הצעת החוק שהגישה בעניין ח"כ שרן השכל. לפי הצעתו של קיש, הערוצים היעודיים יעברו מזיכיון לרישיון והאסדרה שלהם תיקבע בהתאם לנתח השוק שלהם מתוך כלל ההכנסות מפרסומות של הערוצים המסחריים המפוקחים על-ידי הרשות השנייה. לפי ההצעה אם ערוץ מסחרי ירצה לשדר חדשות, חובה עליו לשדר אותן מירושלים לאחר תקופת התארגנות מסוימת. לגבי עתיד ערוץ 20, הוחלט כי הדיון בעתידו של הערוץ יתקיים ב-1 בפברואר.
02/01/2018  |  אריאל י' לוין  |   חדשות
תיקון חדש לחוק המפלגות מסדיר את מימון המדינה לחברי הממשלה והכנסת המתמודדים לבחירות המקדימות (פריימריז), ונקבע בו שהמתמודדים לא יהיו רשאים יותר לגייס תרומות עצמיות ויקבלו את מלוא המימון מאוצר המדינה.
02/01/2018  |  אריאל י' לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il