CYE, מובילה עולמית בפתרונות אבטחה לארגונים, הודיעה (יום ב', 22.11.21) על מינויה של מיקה דניאל לסמנכ"ל קשרי לקוחות (VP Customer Success). במסגרת תפקידה תוביל את צוותי ניהול הלקוחות האחראים על חיזוק הקשרים העסקיים עם הלקוחות, פיתוח עתידי של מוצרים ושירותים מותאמי לקוח, הנעת אימוץ מוצרים והעצמת צוותים בהשגת יעדיהם. כל זאת במטרה לתמוך בלקוחות החברה ולהמשיך לשפר את רמות ההגנה שלהם מפני איומי סייבר.
צוות ניהול הלקוחות של CYE מהווה מנוע צמיחה משמעותי לפתרונות ה-SAAS של החברה. הצוות מסייע בהערכה וניתוח צרכים קיימים של לקוחות על-מנת לזהות דרכים למתן ערך מוסף, לצד שמירה על רמה גבוהה של חווית השירות ושביעות רצון הלקוח.
למיקה דניאל ניסיון של מעל 15 שנים בתפקידי ניהול במיקוד לקוחות הן בצדדים הטכניים והן במישור העסקי. קודם להצטרפותה ל-CYE, שימשה דניאל מעל ל-8 שנים כמנהלת בכירה בארנסט אנד יאנג, אחת מחברות הייעוץ המובילות בעולם. במסגרת תפקידה כמנהלת חטיבת הלקוחות בתחום הסייבר הובילה מהלכים אסטרטגיים של שותפויות, יישום תוכניות אבטחת מידע והגדילה את נפח הפעילות העסקית בצורה משמעותית.
למיקה דניאל יש תואר שני (MA) במנהל עסקים מאוניברסיטת בן-גוריון ותואר ראשון (BA) במנהל עסקים עם תעודת הצטיינות.
"השילוב בין חשיבותו של תחום הסייבר, בייחוד בעידן הקורונה, לבין היצירתיות והנסיון של יוצאי יחידות מודיעין שונות בישראל מוביל להרבה הזדמנויות מעניינות שיש לשוק הישראלי להציע היום ללקוחות. בחיפוש שלי אחרי האתגר הבא, CYE הייתה החברה הראשונה שאליה פניתי. המוצר שמציג ללקוחות בצורה פשוטה וגרפית את החיבור והמשמעות העסקית והכלכלית של החולשות שנמצאו, והמסלול בו תוקף יבחר לנצל אותן, הוא כלי משמעותי עבור מקבלי החלטות בארגון על-מנת לדעת לתעדף ולהתמקד בעיקר", אמרה מיקה דניאל, סמנכ"ל קשרי לקוחות ב-CYE.
"אנו מברכים על הצטרפותה של מיקה לצוות הניהול הבכיר של החברה", אמר ראובן (רובי) ארונשווילי, מייסד ומנכ"ל CYE. "אין לי ספק שניסיונה העשיר של מיקה והמחויבות שלה ללקוחות יסייעו לה בתפקידה ויובילו את CYE להעניק חווית שירות מובילה ללקוחותיה ולהמשך התמיכה בהצלחתם".