|   15:07:40
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
דיון סוער בוועדה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
צפו בשידור החי

כהנא לשיקלי בוועדת הכנסת: "בחרת להשתפן כדי להשתריין"

שר הדתות מתן כהנא הציג את הטיעונים: "ח"כ שיקלי פועל ב-10 חודשים האחרונים כנגד דעת הסיעה. הוא כבר פרש מיוזמתו מהסיעה. הוא מתכוון להתמודד בבחירות הבאות בסיעות אחרות" פרקליטו של ח"כ שיקלי עו"ד בוסי טען בוועדה כי השר כהנא לא יכול לייצג את סיעת ימינה: "אין לו זכות עמידה כי אינו חבר כנסת"
25/04/2022  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות

ועדת הכנסת דנה (יום ב', 25.4.22) בבקשת ימינה להכריז על ח"כ עמיחי שיקלי כפורש. את הדיון הסוער מנהל ח"כ איתן גינזבורג במקומו של היו"ר הקבוע ח"כ איתן אורבך השרוי באבל על מות אימו. הדיון התעכב למעלה מחצי שעה בעקבות וויכוחים על מקומות ישיבה בין חברי הכנסת. בנוסף, חברי האופוזיציה זעמו על כך שלטענתם יו"ר הוועדה, ח"כ איתן גינזבורג, סגר להם את המיקרופונים: "סותמים לנו את הפה".

יו"ר ועדת הכנסת איתן גינזבורג הוציא מהדיון את חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס מהליכוד, עקב קריאות ביניים וצעקות מצידה במהלך דבריה של היועצת המשפטית לכנסת. גינזבורג צעק: "תתביישי לך, חצופה", ולוי-אבקסיס השיבה: "אתה עבד שימושי, אתם דיקטטורים".

השר לשירותי דת מתן כהנא הציג את בקשת ראש הממשלה ויו"ר סיעת ימינה ואמר: "כנציג וב"כ סיעת ימינה בבקשה לקבוע שח"כ ימינה פרש מסיעת ימינה. מאחר שח"כ שיקלי פועל ב-10 חודשים האחרונים כנגד דעת הסיעה מתבטא ומצביע ומגיש הצעות חוק נגד עמדת הסיעה. למעשה, ח"כ שיקלי כבר פרש מיוזמתו מהסיעה. הוא מתכוון להתמודד בבחירות הבאות בסיעות אחרות. אין לי שום דבר אישי כנגד ח"כ שיקלי ברמה האישית אנחנו די מיודדים ואני רוצה להאמין שכך גם יישאר. גורלו המשפטי של אדם אחד כאשר מהצד השני גורלה של מדינת ישראל על כף המוזניים".

כהנא הוסיף "אחרי הבחירות, הבנו כולנו שעל כף המאזניים עומד עתידה של מדינת ישראל. מצד אחד המשך שיעבוד עתידה של המדינה לגורלו המשפטי של אדם אחד, וגרירת מדינת ישראל להמשך כאוס שלטוני, תוך שסע חברתי מעמיק, משבר בריאותי וכלכלי, המשך אובדן המשילות, וללא תקציב, או לקחת אחריות. הבנו שיש לעשות מעשה שעלולים לשלם עליו מחיר אישי ופוליטי משמעותי ולחלץ את המדינה מהתהום אליה היא דהרה".הוא הוסיף ופנה ישירות לשיקלי: "ברגע האמת השתפנת. ברחת מלקחת אחריות. אתה מנסה להציג את עצמך כקדוש מענה. איזה מחיר אתה נדרש לשלם על יריקה בפרצוף של דורות של חניכים במכינה שלך? יריקה לפרצוף החברים שלך בצבא? בחרת להשתפן כדי להשתריין". בתגובה השיב שיקלי: "שפוט עצמך תחילה".

כהנא תקף את ח"כ שיקלי על חבירתו לנתניהו: "הרהבת עוז והשתתפת ונאמת בהפגנת אופוזיציה נגד הממשלה והאשמת את סיעת ימינה כולה ב"חטא המשולש: שוחד, מרמה והפרת אמונים" – תזכיר לנו – האם זה לא שותפך החדש שמואשם בעבירות אלו בעצמו? במקום להציל את המדינה אתה חברת לגדול השקרנים בפוליטיקה".

כהנא יצא נגד הפנייה לבג"ץ ואמר: פנית לבג"ץ נגד הליך שקורה בכנסת. את קודש הקודשים המשפטי של הימין, עקרון הפרדת הרשויות אתה רומס ברגל גסה. מבקש מבג"ץ להתערב בהחלטות הריבון. אחרי פעולה כזו, אתה לא יכול להגיד שאתה ימין".

בסיום דבריו אמר כהנא: "המצב המשפטי בפנינו פשוט, ברור וחד-משמעי – ח"כ עמיחי שיקלי ביצע כל מעשה אפשרי על-מנת לפרוש מסיעת ימינה ופועל באופן אקטיבי כנגד הסיעה ובמטרה ברורה לפגוע בה ובראשיה".

דבריו של השר כהנא שוסעו כל העת. יו"ר הוועדה הוציא מהדיון את חברי הכנסת אופיר כץ, איתמר בן-גביר ודוד אמסלם. במקביל נכנסה לדיון ח"כ עידית סילמן שפרשה מהקואליציה.

עו"ד בוסי: ניהול הדיון מנוגד לחוק

פרקליטו של ח"כ עמיחי שיקלי, עו"ד גיא בוסו החל להשיב לטענות שהושמעו כנגד ח"כ שיקלי. לדבריו, אסור לשר כהנא להשתתף בדיון ואני מבקש להוציא אותו. הנוכחות שלו כאן הוא צלם בהיכל. חברי הכנסת מלכיאלי אמר, גם במשרד הדתות הוא צלם בהיכל.

בוסי ציטט סעיפים מתקנון הכנסת שלדבריו תומכים בדעתו. בוסי ביקש שכל טיעוניו של השר כהנא ימחקו מהפרוטוקול. התוכן של דבריו שקרי לחלוטין. לדבריו, מה הקשר בין הטיעונים של השר כהנא כלפי ח"כ נתניהו, לטענות כנגד ח"כ שיקלי? בוסי הוסיף וטען כי ניהול הדיון מנוגד לחוק.
בוסי ביקש לפסול את ח"כ שירלי פינטו קדוש מלהשתתף בדיון מאחר שהיא ח"כ נורבגית כלשונו, ומאחר שהיא נכנסה לכהן כח"כ לאחר שהשר כהנא התפטר מהכנסת, לדבריו זה ניגוד עניינים.
לדבריו, בית המשפט רמז לשר הפנים דרעי למשוך את ידיו מקבלת החלטה בנושא ראש עיריית טבריה בשל מילה אחת שאמר. מאחר שח"כ שירלי פינטו כינתה את ח"כ שיקלי כווירוס בכנסת, האם אין זו דעה קדומה? טען עו"ד בוסי.

עו"ד בוסי המשיך לטעון ומבקש לפסול את ח"כ בועז טופורובסקי מלהשתתף בדיון נוכח התבטאותו כנגד ח"כ שיקלי. בוסי הלין על כך שיו"ר הוועדה מונע ממנו מלהציג לוועדה עדים והוכחות. וכן על כך שמגיש בקשת הפרישה (ראש הממשלה) נעדר מהדיון.

עו"ד בוסי טען בוועדה כי השר כהנא לא יכול לייצג את סיעת ימינה: "אין לו זכות עמידה כי אינו חבר כנסת. יש כאן שינוי סדרי בראשית, לא היה דבר הזה". כמו-כן דרש פרקליטו של שיקלי את פסילתה של חברת הכנסת שירלי פינטו מהוועדה בשל היותה חברת כנסת נורבגית שתלויה במתן כהנא, ואת פסילתו של יו"ר הקואליציה בפועל, בועז טופורובסקי, שהגדיר את שיקלי לפני כמה חודשים כ"מורד". אתמול משך שיקלי בהמלצת השופטים, את עתירתו לבג"ץ, שבה דרש שראש הממשלה נפתלי בנט או שרת הפנים איילת שקד יידרשו להגיע לדיון בעניינו.

ההכרזה על ח"כ שיקלי כעל פורש משמעותה שהוא לא יוכל להתמודד בבחירות הבאות במסגרת מפלגה שהייתה מיוצגת בכנסת, הוא לא יכול להתמנות באותה כנסת לשר או לסגן שר, הוא לא יוכל להיות מצורף לסיעה כלשהי בתקופת כהונתה של אותה הכנסת, והוא לא יהיה זכאי למימון מפלגות.

תאריך:  25/04/2022   |   עודכן:  25/04/2022
מירב ארד
+ועדת הכנסת הכריזה: ח"כ שיקלי - פורש
21:48 25/04/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
שבעה חברים בוועדת הכנסת הצביעו בעד ההכרזה על שיקלי כפורש. ח"כ יצחק פינדרוס ממפלגת יהדות התורה החרים את ההצבעה  ▪  סילמן: הדיון - מהלך קטן ונקמני
ח"כ שיקלי. לא יוכל להתמודד במסגרת מפלגה מכהנת [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+נתניהו: צריכים להקים מיד ממשלת ימין חזקה בראשותי
18:38 25/04/22  |  עידן יוסף
יו"ר הליכוד, ח"כ בנימין נתניהו: שיקלי לא פרש מהימין. ימינה פרשו מהימין. שיקלי מבין היטב שממשלה שתלויה במועצת השורא של האחים המוסלמים לא יכולה להילחם בטרור.

"ואני אומר לכם שאסור לנו לחכות לפיגוע הטרור הבא או לירי הבא. אנחנו צריכים להקים מיד ממשלת ימין חזקה בראשותי כדי להחזיר את הביטחון והשקט לאזרחי ישראל".
+טופורובסקי נגד סילמן: עליה לעזוב את ראשות ועדת הבריאות
18:11 25/04/22  |  עידן יוסף
‏מ"מ יו"ר הקואליציה ח"כ בועז טופורובסקי במסר חריף לח"כ עידית סילמן: "יו"ר ועדה של הקואליציה צריכה להיות חברת קואליציה. אם ח״כ סילמן עוזבת את קואליציית השינוי אל זרועותיו הקיצוניות ומלאות השנאה של ח״כ בן-גביר - ראוי שתעזוב את [ראשות] ועדת הבריאות" (מעריב).

בתוך כך, ישיבת סיעת ימינה שנקבעה למחר נדחתה למועד אחר.
טופורובסקי וסילמן [צילום ארכיון: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+סער: אתנגד להשתת אגרות על בעלי כלבים
17:45 25/04/22  |  עידן יוסף
שר המשפטים גדעון סער, בתגובה להצעת חברי הכנסת גפני ומקלב להשתת אגרות על בעלי כלבים: ״כיושב-ראש ועדת השרים לחקיקה אפעל לדחייתה״. הוא הבהיר כי מפלגתו תתנגד בתוקף להצעת חוק מיותרת זאת, כלשונו.
+שיקלי חשף: כיצד הטעה בנט את זימרי - "יש לי אלוהים, לא אאכזב"
17:37 25/04/22  |  עידן יוסף
ח"כ עמיחי שיקלי חשף בדיון על הבקשה להכריז עליו כפורש, התכתבות בין ראש הממשלה נפתלי בנט לאיש התקשורת יותם זמרי, המוכיחה, לדבריו של שיקלי, כי בנט רימה ערב הבחירות. "אין לך אלוהים, נפתלי בנט", אמר שיקלי. ח"כ דודי אמסלם הגיב: "יש לי דמעות בעיניים, התרגשתי".
התכתבות זמרי (בירוק) ובנט (בלבן)
+ח"כ שרן השכל יוזמת סיור של ועדת החינוך בהר-הבית
16:59 25/04/22  |  עידן יוסף
יו״ר ועדת החינוך, חברת הכנסת שרן השכל מהקואליציה, החליטה לקיים סיור של כל חברי הוועדה בהר-הבית בעוד חודש בדיוק (חדשות 12).
+ח"כ ארבל הגיש תלונה במשטרה נגד בנט
16:51 25/04/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ משה ארבל הגיש תלונה במשטרת כפר-סבא לאור החשיפה בבג"ץ כי הבנייה בבית ראש הממשלה נעשתה ללא היתר בנייה  ▪  "בנייה ללא היתר הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה מהווה עבירת בנייה חמורה לפי סעיף 145 לחוק התכנון והבנייה אשר עונשה עשוי להגיע כדי מאסר"
ח"כ משה ארבל [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+פרשת שיקלי, אפילה
12:05 25/04/22  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
שיקלי טוען כי בהקימה את הממשלה ובבולמה את שלטון היחיד של בנימין נתניהו הפרה ימינה את מחויבותה לבוחר  ▪  אני חולק על כך, אך מוכן להניח כי גם זה נכון
שיקלי הפסיק לתמוך [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+שיקלי: בנט ושקד מונחים מתאוות שררה ושלטון
10:00 25/04/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ עמיחי שיקלי בוועדת הכנסת: "בנט ושקד פגעו פגיעה אנושה ואת הנזק האדיר שהם חוללו והאמון הבסיסי של האזרח לנבחריו ייקח שנים ארוכות לתקן"  ▪  "נפתלי בנט, איילת שקד והנשרכים אחריהם פגעו פגיעה אנושה ומבישה בעמוד התווך של המשטר הדמוקרטי"
(ח"כ עמיחי שיקלי [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
+סילמן בשיחות סגורות: בנט מנסה להפוך אותי לאישה חלשה
08:51 25/04/22  |  עידן יוסף
ח"כ עידית סילמן (ימינה) הגיבה בשיחות סגורות בביקורת על האמירה של בנט כי נשברה תחת הלחץ: "ניסיון להפוך אותי לאישה חלשה ונלחצת ולשדר שהמהלך לא היה אידיאולוגי" (כאן חדשות).
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן אורבך / Eithan Orbach   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניגוד עניינים   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כהנא לשיקלי בוועדת הכנסת: "בחרת להשתפן כדי להשתריין"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
בתום דיון שנמשך כמעט 12 שעות, ועדת הכנסת הכריזה על חבר הכנסת עמיחי שיקלי כפורש מסיעת ימינה. שבעה ח"כים מהקואליציה הצביעו בעד. ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת), ח"כ יצחק זאב פינדרוס (יהדות התורה), וח"כ עידית סילמן (ימינה) לא נכחו בהצבעה. ואילו ח"כ ווליד טאהא (רע"ם) לא השתתף כלל בדיון.
25/04/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ח"כ עמיחי שיקלי משך (יום א', 24.4.22) את עתירתו בה דרש לחייב את ראש הממשלה נפתלי בנט ושרת הפנים איילת שקד להשתתף בדיון בוועדת הכנסת שייערך מחר בעניין הכרזתו כפורש ממפלגת ימינה. בעתירה טען ח"כ שיקלי כי הדיון פוגע בזכויותיו ו בקש לדחות אותו. כמו-כן הוא ביקש לחייב את רה"מ בנט ושרת הפנים שקד להגיע לדיון כעדים מטעמו.
24/04/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
מה זה משנה מי הגה את השטות הזו של שותפות רע"ם בקואליציה. בפועל הקואליציה התלויה ברע"ם ורע"ם עושה בה כרצונה. בין אם בנימין נתניהו הגה את הרעיון האווילי הזה ובין אם אביגדור ליברמן רקח אותו כולנו רואים שהחברות הזו של רע"ם בקואליציה, הופכת אותנו לעבדים של הטרור, מחזירה אותנו אלפי שנה אחורנית, מחזירה אותנו לעבדות מצרים.
חברי הכנסת הערבים אינם מחמיצים הזדמנות לדקלם מעל כל במה ציבורית את מנטרת הכיבוש. פטפטת הכיבוש של חמומי המוח מקרב נציגי המפלגות הערביות, רק ממחישה עד כמה מוחם ההוזה של המתלהמים כבוש בקופסת השימורים הדחוסה של אידאולוגיה פנטית שמשבשת לחלוטין את שיקול דעתם.
18/04/2022  |  יהודה צורף  |   יומני בלוגרים
הפרלמנט הוא מוסד דמוקרטי, כלומר פרי הדמוקרטיה אך גם מגן הדמוקרטיה, ובו אמורים לשבת נבחרי העם. אלא שזה מכבר בישראל הכנסת אינה כזו. אומנם לכאורה כל ח"כ נבחר על-ידי העם, אך למעשה בשיטתנו (בשונה אולי מבחירות איזוריות, כמו באנגליה, שם אפשר והמצביע מכיר את המועמד בן אזורו, אפילו זה אינו קיים למשל בארה"ב, כי המפלגה יכולה להטיל על תושב ניו-יורק לכהן כמועמדה בסן פרנציסקו, גם אם פורמלית אפשר וידרש לרשום כתובתו הפורמלית באזור הבחירה בו הוצב] המצביע אינו בוחר למעשה אדם פלוני לכנסת, בשל ההכרות עם המועמד, הערכת סגולותיו ויכולותיו, הכרת השקפותיו הפוליטיות, חוסנו או נאמנותו לבוחר, למפלגה או אפילו למדינה או לחוק.
17/04/2022  |  יוסף אליעז  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il